Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 750
Hei, er på tide for meg for og kjøpe meg en ny telefon. Har tittet litt på HTC telefonene og tror dette er noe for meg!

Men det finnes jo så utrolig mange ulike telefoner av HTC og velge mellom.

Det eneste jeg krever er at den er lett og surfe på internett med, bra kamera og ikke så altfor stor i størrelsen.

Regner med de fleste HTC telefonene har de egenskapene jeg er ute etter, men hadde vært fint hvis noen kunne ha hjulpet meg i riktig i retning.

Prisen har ikke noe si.
Hva er "altfor stor"? HTC EVO 3D!!! Har selv en Sensation, og er storfornøyd med den Omtrent samme telefon.
Sitat av bamsegutt Vis innlegg
Hva er "altfor stor"? HTC EVO 3D!!! Har selv en Sensation, og er storfornøyd med den Omtrent samme telefon.
Vis hele sitatet...
3 D har jeg egentlig ikke bruk for, var ganske stiv pris også. Med alt for stor er at den skal passe i bukselomma, ikke med en 10tommer stor skjerm!
Sist endret av Rallo Tubbs; 30. august 2011 kl. 09:48.
Da kan jeg anbefale følgende telefoner:

Siden du er ute etter en telefon med ikke fult så stor skjerm, så vil jeg egentlig anbefale Desire S.
Er du derimot ut etter en telefon med type 4" og 4,3" så er nok HTC Incredible en fin telefon. Den nye HTC Evo 3D er også verdt en titt.
Sitat av Cartman Jr Vis innlegg
3 D har jeg egentlig ikke bruk for, var ganske stiv pris også. Med alt for stor er at den skal passe i bukselomma, ikke med en 10tommer stor skjerm!
Vis hele sitatet...
Hva slags pris snakker vi da? Informasjon har aldri skadet noen, ihvertfall ikke her på forumet
Sitat av bamsegutt Vis innlegg
Hva slags pris snakker vi da? Informasjon har aldri skadet noen, ihvertfall ikke her på forumet
Vis hele sitatet...
Pris har ikke så veldig mye og si som jeg skrev i første post ! Men 6000,- for en telefon blir litt for mye. La oss si fra 0 - 4000 så hadde vi snakket!
Sitat av Cartman Jr Vis innlegg
Pris har ikke så veldig mye og si som jeg skrev i første post ! Men 6000,- for en telefon blir litt for mye. La oss si fra 0 - 4000 så hadde vi snakket!
Vis hele sitatet...
De fleste av telefonene HTC har på markedet i dag er rimelig nye. Og kommer nok over den prisen du har satt. Men du har jo Wildfire og Desire da.
Desire S eller Sesire Z
Kult, da skal jeg ta en titt på de dere har nevnt
Jeg har selv desire Anbefaler da Desire S som er ganske lik Ikke for stor, ikke for liten. rask og smidig
Sensation. Gudd shit.
kan selv anbefale htc desire s. passe størrelse, bra ytelse og bra batteri(til Android å være). funker fint å surfe med, bruker min nå faktisk, på toget på vei til skolen
Nå har jeg tittet litt på Wildfire S og Desire S ! Regner med jeg går for en av dem, men er ikke helt sikker enda, må lese litt mer ang de forskjellige telefonene!
Jeg har selv Desire HD, og selv om det er en utdatert telefon med litt svakt batteri, så er den et vidunder å surfe med. Jeg har ganske store hender, så en 4,3" skjerm er ingen problem for meg, og jeg liker den veldig godt.

Et annet alternativ er HTC Incredible S, som har "bare" 4" skjerm, og litt bedre batteri, samt Android 2.3 allerede installert (HTC Desire HD har fått oppgradering til 2.3, men må gjøres manuelt, da den er stock med 2.2).

Om du vil ha enda mindre enn det igjen, gå for Desire S. Det er en liten og fin mobil med plenty power og ytelse, men etter min mening er skjermen litt for liten og knotete til surfing (Da jeg liker svære skjermer ).

TL;DR:
Om du vil surfe på stor skjerm, og ikke har noe imot litt lading hver dag, samt å spare 500kr, kjøp Desire HD.
Om du vil ha en litt mer oppdatert telefon med bedre batteri, men mindre skjerm, kjøp Incredible S.
Om du vil ha god batteritid og god mobilitet, men synes Incredible er for stor, gå for Desire S, som er det beste kompromisset til HTC mellom disse.

Håper du finner det du leter etter
Jeg er hvertfall veldig fornøyd med incredible s. Har ikke så mye greie på kamera, men den tar hvertfall bedre bilder enn det gamle digitalkameraet jeg har Batteriet går fort hvis du bruker den mye, men kan fint holde noen dager, dersom jeg er flink til å skru av mobilt bredbånd, gps osv.
jeg gikk nylig til anskaffelse av HTC Sensation. Det var egentlig ikke noe spørsmål om hvilken modell jeg skulle ha. Jeg gidder ikke kjøpe de første modellene med 3D, så da var det Sensation som helt klart fristet mest.