Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5761 1375432
@ballestank

Nok nå

Du får lage en egen tråd hvor du kan liste opp hva som kommer til og skje i Norge i 2050 når muslimene tar over landet. Sleng også gjerne inn noen kilder som underbygger dine påstander.
Abort begått av europeiske kvinner fra 1950 til 2010.
Vis hele sitatet...
Typisk kristen
Sitat av Simplicity Vis innlegg
Jeg er så JÆVLIG lei idioter som deg.

Nå skal jeg se på film, takk for idag.
Vis hele sitatet...
Tråden vrimler av rasistiske utsagn og folk som mener han hadde en god grunn til å begå drapene, og du er lei meg? Idiot.
Jeg har egentlig to forestillinger om hva som kan skje med innvandringen. Vestlig og østlig dominanse.
Begge to skildrer jeg som en utvasking av forskjellene mellom folkeslag. Det er kun overgangsfasen som er "ubehagelig" for begge parter ettersom man er mer disponert for å godta en situasjon når man blir født inn i den.

Det er et faktum at økt innvandring til vestlige land fører til utvasking av det etnisk norske. Hvorvidt dette er en god eller dårlig ting gidder jeg ikke spekulere i en gang. Men verden har alltid vært i endring og jeg lurer sterkt på hva "indianerne" tenkte da colombus satte sin første fot ned på Amerikansk jord. Eller samene da vi kom for den saks skyld...(For ikke så mange år siden var dine forfedre innvandrere i Norge...)

Disse rase- og religionsspørsmålene tror jeg vil være overflødige i fremtiden.

Med økt eksponering for overflodsmentalitet har historien vist at personer blir mer løsrevet fra autoritære figurer(både religionsfigurer og politiske figurer). Dette tror jeg kan bidra til at fundamentalistiske religiøse blir mindre betydningsfulle fra alle hold og at vi kanskje kan leve i fred i et velfungerende samhold så lenge vi har nok ressurser.
EDIT:
For de som ikke forstod munterheten min med syntetisering av acetylsalisylsyre fra aspirin, er det fordi aspirin ER acetylsalisylsyre! Den enkleste måten å syntetisere aspirin fra aspirin er vel enten å knuse tabletten eller koke litt vann og løse tabletten opp i og la vannet fordampe .
Sitat av B_Romeo Vis innlegg
Selvfølgelig usmakelig å diskutere disse tingene akkurat nå - men viktig å skille mellom person og sak, en sak som forøvrig er et reellt tema.
Vis hele sitatet...
Det som var mitt poeng også. Hvis du har lyst å hylle denne jævelen, så finnes det sikkert mye bedre egnede forum for slik hat-propaganda.

Å komme til dette forum og prøve å forde støtte for psykopat-Breivik, er ikke annet enn spytt i trynet til alle som har mistet noen i masakren.
Sitat av Bamtox Vis innlegg
Tråden vrimler av rasistiske utsagn og folk som mener han hadde en god grunn til å begå drapene, og du er lei meg? Idiot.
Vis hele sitatet...
Rasistiske utsagn? Når det ble rasistisk å være imot islamisering?
Hvem har sagt han hadde god grunn til å drepe?
Sitat av ballestank Vis innlegg
Rasistiske utsagn? Når det ble rasistisk å være imot islamisering?
Hvem har sagt han hadde god grunn til å drepe?
Vis hele sitatet...
Mener ikke deg.
Sist endret av Bamtox; 24. juli 2011 kl. 05:56.
Underbygging av enkelte tidligere nevnte teorier fra noen, om at hovedpoenget er markedsføring:

... As noted, this, the financing stage, was as you may know a sub-task of a bigger
operation, which is still in progress. The creation of this compendium is actually a larger
and more central task in this process, as I would never have had enough funds to create
it if wasn’t for my earlier financial/business ventures. The actual military operation is also
a sub-task as well as it is a marketing method for the distribution of this compendium
among other things.
Vis hele sitatet...
Jeezez...
Sitat av ribtin Vis innlegg
Det som var mitt poeng også. Hvis du har lyst å hylle denne jævelen, så finnes det sikkert mye bedre egnede forum for slik hat-propaganda.

Å komme til dette forum og prøve å forde støtte for psykopat-Breivik, er ikke annet enn spytt i trynet til alle som har mistet noen i masakren.
Vis hele sitatet...
Det er ingen som har hyllet ABB i denne tråden såvidt meg bekjent, uansett - la oss legge ballen død.

Noen som vet om det har kommet flere oppdateringer i saken? Ser bare re-runs på tv2.
Sitat av danseku Vis innlegg
@ballestank

Nok nå

Du får lage en egen tråd hvor du kan liste opp hva som kommer til og skje i Norge i 2050 når muslimene tar over landet. Sleng også gjerne inn noen kilder som underbygger dine påstander.
Vis hele sitatet...
Beklager men den finnes allerede.
Kan du være så snill å si meg hva burnmørke holdninger er? Jeg fant ut at hvis har en dårlig brunmørk holdning så er man rasistisk? Ingen butikker som er oppe i nærheten så jeg får kjøpt meg en sånn bok nå.
DiSaPPoInTeD HoRsE
Cappy's Avatar
Det er en liten irrelevant ting jeg lurer på angående fjernsynskanalene. Hvordan kan TV2 sende flere døgn uten reklame, er det slik at de blir dekket for tapet eller har en forsikring mot dette i krisesituasjoner?
Sitat av Bamtox Vis innlegg
Mener ikke deg.
Vis hele sitatet...
Jeg vet. Men nå spørte jeg deg.
Sitat av Bamtox Vis innlegg
Mener ikke deg.
Vis hele sitatet...
Er ikke helt sikker men jeg tror det er meg han mener
Jeg er glad jeg bor i et fritt land.
@ Cappy

Hm? Ikke vet jeg, men jeg ser generelt på TV2 Nyhetskanalen for å unngå reklamene på TV2 jeg da. Og så sier du nå at jeg kunne sett på TV2 uten å ergre meg over de mange reklameinnslagene?
Sist endret av noy; 24. juli 2011 kl. 06:01.
Sitat av Cappy Vis innlegg
Det er en liten irrelevant ting jeg lurer på angående fjernsynskanalene. Hvordan kan TV2 sende flere døgn uten reklame, er det slik at de blir dekket for tapet eller har en forsikring mot dette i krisesituasjoner?
Vis hele sitatet...
Ikke godt å si, men tviler på det. Tipper det er et valg ledelsen i tv2 har gjort fordi det ville virket usmakelig å ha normalt sendeprogram og reklameavbrudd under dekningen. Merk deg at TVNorge ikke sender egne sendinger, men videreformidler NRK sine, samt har vært offline siden kveldsfilmen var over (tror jeg).
Det er vel heller ikke mange firmaer som vil vise frem produktene sine imellom de sendingene der... så dette har nok regulert seg selv fullt ut.
Sitat av Viktahr Vis innlegg
Lest 4-500 sider nå fra side 800 og utover.

Den lange versjonen er;
-Bokens hovedkrav er 1. Oppløsning av EU 2. Deportasjon eller likvidering av samtlige muslimer i Europa. 3. Erstatning på 500miliarder euro til det serbiske folk og militære aksjoner mot Albania og Kosovo.
-Den orginale planen gikk på å skaffe circa 30mil NOK for å skape en organisasjon i stand til å spre boken på en fredelig måte, men ABB klarte ikke å skaffe nok penger. 2-2-7 var en backup-plan og ett PR-stunt for å spre boken på verdensbasis.
-ABB oppfordrer til terroraksjoner og spesifikke snikmord mot hovedsaklig politikere, byrokrater, journalister og spesielt, men ikke utelukkende, sosialister. Dette fordi han hevder de alle er skyldige i å direkte og indirekte støtte "islams angrep på europa." Alle som stemmer eller kan komme til å stemme på noe annet enn "the only anti-multicultural party in Norway" er dessuten legitime mål for drap og likvidering. Men FRP er også beskrevet som legitime mål i og med at de ikke de ikke er radikale nok. Tall som går igjen er at 85-95% av alle i Europa er så onde at de er legitime mål for henretting og terroraksjoner.
-ABB hevder at det er en symbiose mellom Islams radikalisering og Tempel Ordenens styrke, jo sterkere den ene blir jo sterkere vil den andre bli, og ønsker derfor å radikalisere islam ved terrorasksjoner mot muslimer. Dette er for å skape polarisering i samfunnet og en reel krigssituasjon mellom kristene og muslimer.
-ABB oppfordrer spesifikt til drap på minimum 2 milioner europere som hevnaksjon for drap på; 1. Europere av muslimer. 2. Serbere drept av NATO, og 3. Barn tatt abort på av europeiske kvinner fra 1950 til 2010. ABB vil gjerne ikke gå over dette tallet (2milioner) i og med at det ville være å betegnes som smakløst å ta for kraftig hevn.

Den korte versjonen;
Teksten er full av virkelighetsfjernt svada. Jeg gidder ikke lese mer, og tviler på at jeg kommer til å beære ABB ved å høre på hva han har å si i rettsaken.
Vis hele sitatet...
Det som er synd, og sinnssykt er at det alltids finnes en eller annen idiot som vil få innflytelse av manifestet hannes.
Sitat av Jotun Vis innlegg
Det er vel heller ikke mange firmaer som vil vise frem produktene sine imellom de sendingene der... så dette har nok regulert seg selv fullt ut.
Vis hele sitatet...
Jupp, jeg tror du er inne på noe. Gikk på blemma og kjøpte seff gårsdagens Dagblad papirutgave der de kunne opplyse at minst 17 mennesker var omkommet kl. 08.00 sharp (åpningstid til nærbutikkene i mitt område) og mens jeg bladde meg i gjennom noen ("eldgammelt") nytt, så poppet reklame om salg og kampanjer opp. Så usmakelig at jeg slang fra meg avisa og har ikke lest resten av den en gang. Så det er nok noe i det du sier
Greit nok at vi ikke liker meningene til folk. Men kan vi ikke vertfall holde fokuset på de og holde oss unna personangrep. Å vise den hatten syntes jeg egentlig var frekt uansett hva vedkommende har sagt ettersom vi ikke kjenner til den faktiske intensjonen bak innleggene.

Og Noy, kan hende de reklameplassene allerede var lagt inn i filen og ingen tenkte på å fjerne de
Sist endret av Katalysator; 24. juli 2011 kl. 06:09.
Sitat av danseku Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Jeg ser hakekors. Hva har jøder med muslimer å gjøre?
Har aldri sagt han var nazist men kun hva "mørke brune holdninger" betyr, noe ble sagt av en annen bruker.
Sitat av ballestank Vis innlegg
Jeg ser hakekors. Hva har jøder med muslimer å gjøre?
Vis hele sitatet...
Forsåvidt betyr ikke hakekorset at du er imot jøder. Kun at du er nasjonalsosialistisk, noe som sier at du er imot at andre kulturer, språk, religioner eller raser skal være i landet "ditt". Likevel er det et usmakelig symbol
Sist endret av Katalysator; 24. juli 2011 kl. 06:15.
Sitat av Katalysator Vis innlegg
Og Noy, kan hende de reklameplassene allerede var lagt inn i filen og ingen tenkte på å fjerne de
Vis hele sitatet...
Kan hende, jeg kritiserer ikke DB for det (eller trykkeriet), jeg bare understøtter Jotuns hypotese med egenerfaring nettopp fra papirutgaven av DB. VG var forsinket
Sitat av ballestank Vis innlegg
Jeg ser hakekors. Hva har jøder med muslimer å gjøre?
Vis hele sitatet...
Jeg kan prøve å gi deg en forklaring.
De politiske mot-polene blir ofte beskrevet ved henvende til henholdsvis venstre og høyre. Venstre har fått fargen rød, høyre har fått blå. (aner ikke hvorfor det er sånn) Du har sikkert lagt merke til at de fleste partiene som er sosialistiske har røde logoer og at rødt er en gjennomgående farge og det samme gjelder for partiene på høyresiden, bare med blått. Om noen sier mørkebrun, eller brunblå - så antyder de at noe er svært høyreekstremt. Blir ofte brukt i debatter for å komme med en påstand om noens politiske ståsted.
Sitat av Katalysator Vis innlegg
Forsåvidt betyr ikke hakekorset at du er imot jøder. Kun at du er nasjonalsosialistisk, noe som sier at du er imot at andre kulturer, språk, religioner eller raser skal være i landet "ditt". Likevel er det et usmakelig symbol
Vis hele sitatet...
Takk. Endelig noen med utdypende svar.
Da skjønner jeg helle ikke hvorfor han linka den hatten heller.
Usmakelig symbol - enig.
Brun kan også bety hvor man befinner seg på den autoritære/liberale eller kulturelle aksene. Brun kan også være en samlebetegnelse for alle på høyresiden som er villige til å bruke vold som politisk virkemiddel.
Sitat av B_Romeo Vis innlegg
Jeg kan prøve å gi deg en forklaring.
De politiske mot-polene blir ofte beskrevet ved henvende til henholdsvis venstre og høyre. Venstre har fått fargen rød, høyre har fått blå. (aner ikke hvorfor det er sånn) Du har sikkert lagt merke til at de fleste partiene som er sosialistiske har røde logoer og at rødt er en gjennomgående farge og det samme gjelder for partiene på høyresiden, bare med blått. Om noen sier mørkebrun, eller brunblå - så antyder de at noe er svært høyreekstremt. Blir ofte brukt i debatter for å komme med en påstand om noens politiske ståsted.
Vis hele sitatet...
Takk for et bra svar.

Skjønner ikke hvorfor det heter mørkebrun, blir man ikke rasistisk da?

Sitat av Somethingfunny Vis innlegg
Er ikke helt sikker men jeg tror det er meg han mener
Jeg er glad jeg bor i et fritt land.
Vis hele sitatet...
Ja, man får nye tida mens man ennå kan mene hva man vil.
Sitat av hemmeligegreier Vis innlegg
Fordi hele greia er en PR-operasjon for å sette tankene hans på kartet, og dermed inspirere andre til å bli med på kampen hans mot kulturmarxistene og muslimene.

Alt er nøye planlagt. Videoen, boken, osv. Alt for å bygge opp haugevis av omtale, også av ideologien hans. Flere får høre om det, og da blir det flere mulige rekrutter.

Han ønsker å sette dagsorden.
Vis hele sitatet...
Øh, ok, på tide med en ny "reminder", denne gangen med sterkere virkemidler. Dette er sakset fra denne lenka her (les overskriften/tittelen øverst), datert 2010-01-25:

Det som dere presterer å komme med her er ikke noe annet enn svært stygge hersketeknikker.

Dere påstår at alle nordmenn som ikke følger landsmo(r)deren Gro Harlem Brundtlands definisjon, er rasister:

"Alle som til enhver tid innehar Norsk pass er fullverdige Nordmenn"... Som betyr at selv Somalieren (med norsk pass) som tygger khat hele dagen, banker kona og sender halve trygden til al-Shabaab skal sees på som en fullverdig Nordmann.

Hvis noen i dette landet VÅGER å se på denne Somalieren som noe annet enn en fullverdig Nordmann er de rasister og må brennmerkes offentlig. Og dere sier at alle som er uenig med deres ekstreme kulturmarxistiske verdensoppfatning - den utopiske, verdensborger-definisjonen er rasister?

I så fall tror jeg dere har stemplet 95% av verdens befolkning som nettopp dette men det spiller vel en mindre rolle for dere?

[COLOR="RoyalBlue"]Dere er kun opptatt av å paralysere all debatt i samfunnet, å kneble alle som ikke er av samme oppfatning som dere, å utøve sosial kontroll på lik linje med de konservative Muslimene på Grønland? Så snart en person tar av seg den "ideologiske hijaben" sin er dere der med en gang som det trollet dere er.

Beklager, men det fungerer ikke lenger. Flere blir i økende grad immune mot hersketeknikkene deres pga massiv inflasjon i retorikken.
[/COLOR]
Jeg tror flertallet av Nordmenn krever full kulturell assimilering (Europeisk kultur) for å regne andre som fullverdige Nordmenn. Hans sin analyse er således korrekt. Norsk pass er irrelevant i denne sammenheng. Get over it...!
Vis hele sitatet...
Virker dette kjent? Kan vi ikke ta inn til oss hemmeligegreiers advarsel og ha det i bakhodet dere? Eller ønsker vi å dreie debatten inn mot ABBs synspunkter? Hvis det er formålet kunne jeg like så godt å klikket meg inn på document.no, leser det samme mølet der!

Lol! Når debatten var begynt å roe seg så kom jeg med remindern . Beklager folkens, dårlig nett
Tror ikke denne er postet før:

Et lite utdrag fra dette manuskriptet der overskriften er "3.40 Applying deceptive means in urban guerrilla warfare"


"c. Another strategy would be to consider making use of a remote detonation, burning car, or other forms of arson to attract attention to one location. Ensure that the enemy forces are heading for this location. By then, you will be on the opposite side of town and in the middle of the process of finishing your primary goal. This strategy might prove to be counter-productive in compact European cities depending on the nature of the operation."

"2. Chameleon

Mask yourself. Either leave flamboyant traits behind, thus going incognito; or just masquerade yourself and create an illusion to fit your goals and distract others.


Usage:

a. Create and wear a police combat uniform replica. Make serious efforts in recreating credible insignias, ID and marks. Study media pics of SWAT agents from your country. This will create confusion and hesitation when engaging hostile agents and should buy you at least 1-2 extra seconds. These extra seconds will give you the edge you need in order to neutralise any potential threat (2 head shots). The police illusion will also act as a deterrent towards preventing potential civilian charges."


Det står jo mye mer. der det er flere alternativer (a.b.c.d...), men dette er vel det som er mest relevant til akkurat det han gjorde.
Sitat av hemmeligegreier Vis innlegg
Fordi hele greia er en PR-operasjon for å sette tankene hans på kartet, og dermed inspirere andre til å bli med på kampen hans mot kulturmarxistene og muslimene.

Alt er nøye planlagt. Videoen, boken, osv. Alt for å bygge opp haugevis av omtale, også av ideologien hans. Flere får høre om det, og da blir det flere mulige rekrutter.

Han ønsker å sette dagsorden.
Vis hele sitatet...
Ingen tvil om at han er ekstremt glup.

Min oppfatning av denne "BOKEN" er at det er mer en oppskrift for andre som vil følge i hans spor, der han dekker alle slags situasjoner. han gir detaljerte oppskrifter for ting som kan gjøres, men det var jo mye han ikke gjorde av det som sto der.


Dette som skjedde lignet veldig på en film som jeg har sett:
http://www.imdb.com/title/tt1337057/
Først en bombe mot politihuset, så går han rundt å dreper mange folk.
Planlagt ned til minste detalj. Noen år senere poster han en video som forklarer hvorfor han gjorde det. (Kan samenlignes med denne Boken?)

Filmen kom ut i 2009 Kansje den har vært en inspirasjon for ABB?
Ikke alle lik er blitt identifisert og fem personer savnet? Mulig jeg begynner å bli trøtt men hvis ikke alle likene er blitt identifisert, hvordan vet de at fem personer er savnet? Definitivt jeg som begynner å bli trøtt, men om noen kunne forklart dette for meg så jeg slapp å tenke så ville det vært fint
Fem ikke navngitte personer, regnet ut fra den totale listen mennesker som deltok, kanskje? Jeg er trøtt selv, but it does make sense.
Huh? Ah, ja, seff, deltagerlisten. Men noe skurrer litt allikevel. Men er enig med deg, it does make sense. Takker!

Er det bare meg eller er det andre som føler de begynner å få en overdose "terror-nyheter" på de norske kanalene nå?
Sitat av noy Vis innlegg
Huh? Ah, ja, seff, deltagerlisten. Men noe skurrer litt allikevel. Men er enig med deg, it does make sense. Takker!
Vis hele sitatet...
Faen. Når du sier at noe skurrer så begynner jeg å tenke på det. Tenke på det jeg ike har tenkt før. Si at det var rundt 600 ungdommer - av disse døde 85, og 5 er savnet, ikke alle er identifiserte, resterende 510 mennesker som da naturligvis er kommet til rette og mest sannsynlig evner å si hvem de er burde vel avklare hvem som er savnet? Mtp at de klart fører liste på hvem som deltok med navn osv.

FAEN JEG ER TRØTT JEG SKJØNNERI KKE HVA JEG SIER SELV.
Sitat av noy Vis innlegg
Huh? Ah, ja, seff, deltagerlisten. Men noe skurrer litt allikevel. Men er enig med deg, it does make sense. Takker!

Er det bare meg eller er det andre som føler de begynner å få en overdose "terror-nyheter" på de norske kanalene nå?
Vis hele sitatet...
Sjæl, men skremselspropaganda selger - nesten en amerikansk vinkling av nyhetene.

Sitat av brsbent Vis innlegg
Faen. Når du sier at noe skurrer så begynner jeg å tenke på det. Tenke på det jeg ike har tenkt før. Si at det var rundt 600 ungdommer - av disse døde 85, og 5 er savnet, ikke alle er identifiserte, resterende 510 mennesker som da naturligvis er kommet til rette og mest sannsynlig evner å si hvem de er burde vel avklare hvem som er savnet? Mtp at de klart fører liste på hvem som deltok med navn osv.

FAEN JEG ER TRØTT JEG SKJØNNERI KKE HVA JEG SIER SELV.
Vis hele sitatet...
Tipper det er fordi man ikke vet hvem en del av de hardt skadde er, som er spredd rundt omkring diverse sykehus. Er vel noen av de som ligger i koma?
Sitat av brsbent Vis innlegg
Faen. Når du sier at noe skurrer så begynner jeg å tenke på det. Tenke på det jeg ike har tenkt før. Si at det var rundt 600 ungdommer - av disse døde 85, og 5 er savnet, ikke alle er identifiserte, resterende 510 mennesker som da naturligvis er kommet til rette og mest sannsynlig evner å si hvem de er burde vel avklare hvem som er savnet? Mtp at de klart fører liste på hvem som deltok med navn osv.

FAEN JEG ER TRØTT JEG SKJØNNERI KKE HVA JEG SIER SELV.
Vis hele sitatet...
Lol, godt å vite jeg ikke var alene. Men nå begynte jeg å tenke på det du sier her da. Det var den tenkinga jeg håpa på at du gjorde for meg

OT:
Amy Whinehouse døde i helga. De opplyste det på BBC nå nettopp ...
Sitat av noy Vis innlegg
Lol, godt å vite jeg ikke var alene. Men nå begynte jeg å tenke på det du sier her da. Det var den tenkinga jeg håpa på at du gjorde for meg

OT:
Amy Whinehouse døde i helga. De opplyste det på BBC nå nettopp ...
Vis hele sitatet...
Er mest overrasket over at hun ikke har tatt overdose før nå.
Øh, var det ikke en svensk massakre for noen år siden (90-tallet?) med en "Sersjant Flint" eller "Frisk" eller noe sånt a? Er så trøtt at google ikke lenger er min beste venn ...
Haha, herregud, tror jeg skal la spekuleringa ligge til i morgen, etter litt søvn. Var som om jeg hadde en vrangforestilling om at de 510 som lever var alle friske og raske. Så lite man tar høyde for når man er trøtt, det er egentlig sykt hvor dum man blir av mangel på hvile.
Sitat av noy Vis innlegg
Øh, var det ikke en svensk massakre for noen år siden (90-tallet?) med en "Sersjant Flint" eller "Frisk" eller noe sånt a? Er så trøtt at google ikke lenger er min beste venn ...
Vis hele sitatet...
Mattias Flink - 1994
http://en.wikipedia.org/wiki/Mattias_Flink
Ah, fant det. 1994 ja. Veldig lik ABB-saken med unntak av sprenginga og det høye antallet dødsofre. Tipper forsvarsadvokaten vil forsøke å fremme nogenlunde samme strategi som for Matias Flink. Også han gikk konsekvent etter uskyldige og lett sårbare ofre, eneste forskjellen er vel at i stedet for barn og unge gikk han etter kvinnelige ofre. For trøtt til å oppfriske grunnen nå, men av en eller annen grunn forbandt jeg ABBs ugjerninger med Mattias Flink. Lurer på om ikke denne episoden kan ha vært inspirasjonskilden til ABB jeg, men jeg vet da søren hvorfor jeg begynte med denne sammenligningen i grunn

Du fant det før meg Somethingfunny
Sist endret av noy; 24. juli 2011 kl. 07:42.
Ah, kanskje derfor ABB så for seg et skudd drama som kunne ta livet av ham, nesten på lik linje med pågripelsen av Flink? Søren, hater når hjernen jobber på tomgang men det er noe sprøtt med det manifestet hans jeg ikke får slipp på (som omhandler hans "forutsigelse" om at han skulle dø i en eventuell skuddveksling elns. som tidligere nevnt -- mange sider -- tilbake i denne tråden). Huska ikke da, men jeg tror det var Matias Flink jeg assossierte den "avslutningen" med ..

Vet ikke jeg. God natt!
Sitat av noy Vis innlegg
Ah, kanskje derfor ABB så for seg et skudd drama som kunne ta livet av ham, nesten på lik linje med pågripelsen av Flink? Søren, hater når hjernen jobber på tomgang men det er noe sprøtt med det manifestet hans jeg ikke får slipp på (som omhandler hans "forutsigelse" om at han skulle dø i en eventuell skuddveksling elns. som tidligere nevnt -- mange sider -- tilbake i denne tråden). Huska ikke da, men jeg tror det var Matias Flink jeg assossierte den "avslutningen" med ..

Vet ikke jeg. God natt!
Vis hele sitatet...
Ja, jeg tror ikke døden var hans plan i denne situasjonen, men igjen å fremme sitt budskap, for så å bli en helt for å ha reddet europeiske kulturer og identifikasjon.
Ihvertfall utifra Kyrre Nakkim som tydelighvis har lest Boken(AKA freak forumet!!)

http://www.nrk.no/video/kyrre_nakkim...FD856D5B6311D/
Hertugen av Dvask
Screwdriver's Avatar
Noen som har hørt noe om det kommer noen pressekonferanser snart? Trenger ny info, og blir gal av å bla opp og ned i manifestet...

Sitat av s972
If you have received this letter you are flagged as a category A or B traitor. Feel free to forward an official statement to us by selecting the different codes (indicating your position to the following accusations (charges 1-8). We are therefore allowing you to remove or change your status in our system.

Charges 1-8:

I will deliberately contribute to destroy Western Civilisation, European cultures and identities and continue to support the Islamisation of Europe through allowing demographic warfare (mass Muslim immigration and high birth rates).

I seek to clarify my position for the following charges 1-8:

1. I intend to continue with my current stance, because I am a cultural Marxist.
2. I intend to continue with my current stance, because I am a humanist or a capitalist globalist and believe in a one-world-philosophy (where Islam is included).
3. I don’t like what I’m doing but I feel my career is more important than anything else. If I change my viewpoints I will lose my job which is unacceptable.
4. I just go with the flow and haven’t given it much thought. I don’t really care about what happens to Europe 30 years from now.
5. I am a cultural conservative but if I renounce my current political line I will lose everything, which is not acceptable.
6. I will renounce my current political line, because of your threats. I do not share your views at all.
7. I will renounce my current political line, no further comment.
8. I will renounce my current political line as I am a cultural conservative at heart.

-----------

--------------------------------------------------------


It should be noted that even if the letters (mailing campaigns) doesn’t contain real anthrax but instead a hoax powder, it will still have very beneficial results. Many cultural Marxist/multiculturalist elites will defect, quit politics, their media, university, artist position as a result. Some may even realise what they are doing/have done and may join our struggle. Many of the so called “category A and B” traitors aren’t truly cultural Marxists/multiculturalists. Many are just “going with the flow” and will therefore re-evaluate their involvement in future activities.
Vis hele sitatet...
Vet ikke om dette er nytt i tråden eller ikke, da jeg regner med at det er noen poster her og der jeg har mistet i gjennomgangen. Men her står det altså en liste over hvilke "charges" du må begå for å havne på hans hitliste.

Litt skremmende det nederst der også, om at han har sendt ut brev til typiske A og B targets, med en juksepulver som skal se ut som Anthrax. Grunn til å tro av Jens og andre høytstående politikere vil få brev på mandag? Kan det faktisk være Anthrax, eller lignende stoffer? Noen som vet om dette faktisk er mulig å framstille for et enkeltindivid som ABB?

EDIT: Pressekonferanse med politiet kl 10.00
Sitat av Alfemann Vis innlegg
Noen som har hørt noe om det kommer noen pressekonferanser snart? Trenger ny info, og blir gal av å bla opp og ned i manifestet...



Vet ikke om dette er nytt i tråden eller ikke, da jeg regner med at det er noen poster her og der jeg har mistet i gjennomgangen. Men her står det altså en liste over hvilke "charges" du må begå for å havne på hans hitliste.

Litt skremmende det nederst der også, om at han har sendt ut brev til typiske A og B targets, med en juksepulver som skal se ut som Anthrax. Grunn til å tro av Jens og andre høytstående politikere vil få brev på mandag? Kan det faktisk være Anthrax, eller lignende stoffer? Noen som vet om dette faktisk er mulig å framstille for et enkeltindivid som ABB?

EDIT: Pressekonferanse med politiet kl 10.00
Vis hele sitatet...
Aner ikke om det er mulig for et enkeltindivid som ABB å fremstille Anthrax for dithen har jeg aldri forsket på, men vil anta at for en som forsøker å syntetisere acetylsalisylsyre (aspirin, dispril) fra Aspirin (acetylsalisylsyre) har han nok tatt seg vann over hodet. Vil tippe på det i hvert fall.

Forresten, nå veit jeg hvorfor jeg umiddelbart stusset over Lippestads "svar" eller reaksjon/atferd (elns) overfor hu TV2-reporteren og hvorfor jeg begynte å henge meg opp i hvilke strategi han kommer til å velge. Er det bare meg, eller syns andre også at Lippestad unødvendig mange ganger gjentar overfor reporteren: "... i hans hode så var dette nødvendig ..."
Hertugen av Dvask
Screwdriver's Avatar
Sitat av noy Vis innlegg
Er det bare meg, eller syns andre også at Lippestad unødvendig mange ganger gjentar overfor reporteren: "... i hans hode så var dette nødvendig ..."
Vis hele sitatet...
Er nok veldig viktig for Lippestad å framheve at han ikke deler meninger med ABB vil jeg tro. Håper politiet har sent noen hunder til postterminalen, hvis det er slik at det er en reell fare for kjemiske våpen i posten!
Tja, vet ikke helt hvor effektivt det blir å sende hunder til post terminalen - lurer på om ikke hundene må være spesialtrent til å lete etter det faktiske biokjemiske våpenet, jeg? Men kanskje hvis det er aspirin han sender i posten skal vel hundene fint sniffe seg frem til det
Sitat av noy Vis innlegg
Forresten, nå veit jeg hvorfor jeg umiddelbart stusset over Lippestads "svar" eller reaksjon/atferd (elns) overfor hu TV2-reporteren og hvorfor jeg begynte å henge meg opp i hvilke strategi han kommer til å velge. Er det bare meg, eller syns andre også at Lippestad unødvendig mange ganger gjentar overfor reporteren: "... i hans hode så var dette nødvendig ..."
Vis hele sitatet...
Regner med at det er fordi han vil passivt vise at han distanserer seg eller 'tar avstand' fra handlingene til ABB, uten å si det rett ut. Han kan ikke som forsvarer fordømme sin egen klient.

I tillegg tror jeg at Lippestad i likhet med resten av befolkningen synes at hele greia er en forferdelig tragedie, og derfor ikke vil 'ta en Staff' og virke som han personlig 'condoner' eller underdriver hendelsen.

Pressekonferanse på tv2 nå
Informasjon om denne tråden: Vi har valgt å kjøre en mer passiv modereringsstil når det gjelder denne hendelsen, men nå begynner ting å gå litt over styr. Vi varsler at denne tråden kommer til å bli stengt om en dag eller to ettersom den har syltet ned i "chatting" og et evig sammensurium av ulike emner. Dere som har emner dere fortsatt ønsker å diskutere som er relatert til dette kan lage dere en egen tråd som er litt mer avgrenset til ett emne.

"Internett-detektiver": Vær snill å tenk dere om et par ganger før dere legger ut informasjon om mennesker som dere "tror" kan ha noe med denne saken å gjøre. Tro kan dere gjøre i kirken, som de sier. Dere hadde ikke likt det hvis andre la ut deres navn og på syltynnt grunnlag insinuerte at dere hadde noe med denne saken å gjøre...
Tråden er nå stengt. Dette er på ingen måte for å stoppe diskusjon om emnet eller å bedrive sensur, men for å føre til en ryddigere og mer strukturert debatt. Dere som ønsker å diskutere videre kan lage nye tråder som er mer avgrenset til et konkret emne per tråd.