Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 3334
Привет (som betyr : hei)


Satt på datan og tenkte at jeg skulle lære meg et språk...

så kom jeg å tenke på russisk faktisk

Det er et komplisert språk så jeg kan trenger all hjelp jeg kan få...

Noen gode sider / programmer dere kan tilby??
sindre@puse.cat:~$
Synderen's Avatar
http://www.google.com/search?client=...utf-8&oe=utf-8
Øverste treff kan passe for deg da.
Trådstarter
49 2
Takk, setter størts pris på de kursene osv som er gratis
Om du vil ha mest utbytte av det, så er det nok lurest at du betaler for det. Eller studerer det på universitet når du er gammel nok
Trådstarter
49 2
Sant nok, men det finnes da også mange bra kurs som er gratis...
Du kan faktisk lære russisk eller arabisk i militæret fikk jeg vite. Dette året er det arabisk, neste russisk, så arabisk, så russisk igjen. Så jeg tror du kunne kanskje lært deg russisk innen militæret hvis du ønsker det da. (Så du er født i 92, så du har muligheten!)

Edit: Leif :/ Takk for at du minnet meg på det Neocon
Sist endret av Noes; 13. juni 2008 kl. 21:21.
Albansk? Nei, arabisk. (bare hyggelig, Noes)

PJ, ellers anbefaler jeg Pimsleur sine språkkurs. Høy kvalitet med fokus på orale kunnskaper, men selvsagt mye skriftlig. Last ned over torrent eller kjøp det i en bokhandel.
Sist endret av Zahremar; 13. juni 2008 kl. 21:22.
Jeg er Russisk bare spør meg vis du trenger hjelp =)
Ja ishotjao rosskaja jizik na kongsbakken skola, i ja toshe ishotjao na LiveMocha.
Sitat av Turbolego
Ja ishotjao rosskaja jizik na kongsbakken skola, i ja toshe ishotjao na LiveMocha.
Vis hele sitatet...
Maladets , ti horosho gavarish po russki ^^
Sitat av Noes
Du kan faktisk lære russisk eller arabisk i militæret fikk jeg vite. Dette året er det arabisk, neste russisk, så arabisk, så russisk igjen. Så jeg tror du kunne kanskje lært deg russisk innen militæret hvis du ønsker det da. (Så du er født i 92, så du har muligheten!)

Edit: Leif :/ Takk for at du minnet meg på det Neocon
Vis hele sitatet...
Om jeg ikke tar helt feil så er det persisk i år, det er forsåvidt det første året hvor man har muligheten til å lære det i militæret, og det er snakk om dari og et annet persisk språk som jeg ikke husker navnet på. Begge blir brukt i Afganistan. Men neste år igjen blir det vel både russisk og arabisk.
Sist endret av Panybs; 15. juni 2008 kl. 14:59.
Planet Funkotron
DildoJames's Avatar
Privjet, kak djela?

Jeg lærte russisk på vgs, og anbefaler deg VIRKELIG til å ta kurs. Dette språket er UMULIG å lære på egenhånd ettersom det er alt for mye rare regler og uttalen er helt sinnsyk forskjellig fra skrift språket i mange tilfeller.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Pimsleur er allerede nevnt, men eg vil også anbefale Rosetta Stone (app) og så laste ned den russiske språkpakken. Du finner den og 26 andre språk på torrent. Holder på å lære meg braziliansk portugisisk for øyeblikket, og bruken av begge funker svært bra. RosettaStone heime på maskinen, og Pimsleur på Ipod.

Det hjelper å skaffe seg kjæreste fra det aktuelle lande også.

Lykke til!
Noen som kan forklare meg hva dawai (sånn det høres ut når de sier det) betyr? De sier det hele tiden.
Sitat av Wangsta
Noen som kan forklare meg hva dawai (sånn det høres ut når de sier det) betyr? De sier det hele tiden.
Vis hele sitatet...
dawai = gi hit, få den, kom igjen osv... ett ord har mange betydelser, spørs åssen sammenheng det står i
Sist endret av Sangheili; 24. juni 2008 kl. 14:18.
dawai, dawai!
Idjet, idjet!
Bistra, bistra!

Sitat av Neocon
Albansk? Nei, arabisk. (bare hyggelig, Noes)

PJ, ellers anbefaler jeg Pimsleur sine språkkurs. Høy kvalitet med fokus på orale kunnskaper, men selvsagt mye skriftlig. Last ned over torrent eller kjøp det i en bokhandel.
Vis hele sitatet...
TUSEN TAKK for å anbefale Pimselur! Jeg skal lære meg japansk. Eller har lært meg litt, med bare med å søke på internett. Nå har jeg noe bra å gå utifra