Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 804
Noen som har noen sterke meninger ang. reality TV ? Jeg kan i hvert fall dele min, og håpe på deres!

Reality TV slo igjen på rundt 2000 tallet. I starten hadde vi Big Brother, Robinson og Farmen blant annet.
I det siste har vi fått flere titalls. Ungkaren, Robinson, Big Brother, Idol, Bill. mrk bryllup , Skal vi danse? , Nr. 19 bare for å nevne noen. Hva synes dere om disse (falske) menneskene som er med i slike serier? Min mening er at det virker som 95% av menneskene som deltar er en gjeng PR-kåte folk rundt 20-årene, som enten er ute etter å gjøre mest mulig dritt på TV på 1 måned (+ - ). Sex, fyll og nakenhet generelt er jo hverdag inni i diverse hus *Kremt* Big Brother.
Hva slags audition har de egentlig? Velger de ut de som ser ut som de dummeste og med sterkest meninger for å skape idiotiske, meningsløse diskusjoner som liksom skal underholde oss hjemme.

Herregud…
Sitat av Crabman
Hva slags audition har de egentlig? Velger de ut de som ser ut som de dummeste og med sterkest meninger for å skape idiotiske, meningsløse diskusjoner som liksom skal underholde oss hjemme.
Herregud…
Vis hele sitatet...
Korrekt De velger de som de trur kommer til å skape størst underholdning, og ofte setter sammen folk som de "vet" ikke passer sammen

Noen av programmene er jo morsomme til å starte med, men jeg syns det blir mer og mer ensformig. Ta Big Brother, greit de første 2 gangene - men nå de siste årene har det hvert tragisk.
Sist endret av Restyle; 1. november 2007 kl. 10:52. Grunn: leif.
Kan jo også hende at de velger ut dumme mennesker, for at vi som sitter hjemme skal få en tilfredsfølelse. Mener at enkelte, kan få denne følelsen ved å se på "reality" tv hvor folk faktisk er dummere enn man selv.

Eller en tilfredsfølelse av å se folk drite seg ut i en setting som er "real". Hvorvidt den er "real" kan man jo diskutere
Jeg sier meg uenig i påstandene. Greit at mange kanskje er full av prkåte ungdomer, men det er da lett å styre bort fra disse. Jeg har ikke sett en eneste episode av reisefeber eller Bigbrother fordi den er full av "idioter". (Antar jeg :P og ut i fra hva jeg ser på reklame stemmer det rimelig bra, selv om jeg må innrømme at jeg så ett par episoder av Tuft IL).
Jeg liker derimot veldig godt å se på 71grader nord. Der vil jeg ikke påstå at folkene som er med er pr kåte. Ikke i sammenligning med Big Brother, men man må jo like å være i rampelyset for i det heletatt gidde å delta i en reality serie.
Uansett, så er det jo smarte og oppegående folk som er med i 71grader nord, de velger bare ut ledertyper for å få noen konflikter.
Disse kjærlighetsprogrammene tror jeg ihvertfall ikke er full av pr kåte ungdomer. Da tenker jeg ikke på the bachelor eller whatever, men bonderomantikk osv. Der virker det som det er normalt reflekterte og forholdsvis sjenerte folk som er med. Uten at jeg har sett på mange episoder, så har det gjerne stått på i bakgrunnen om samboeren vil se på.

Kanskje det bare er du som tiltrekkes søppel-tv?