Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 2709
kulere enn du tror
tekace's Avatar
Heisann. Har tatt 6 paracet tilsammen idag.

2 stk. 07:30
2 stk. 11:30
2 stk. 15.00

Er det da farlig å drikke rundt 20.00 tiden? Tenker ikke på grøftefylla men litt øl og slikt
Snakk om 500mg paracet? I såfall har du tatt 3g paracet, hvilket er 1g under anbefalt maksdose. Hvis det gjelder 1g paracet er du 2g over anbefalt dose.
kulere enn du tror
tekace's Avatar
Trådstarter
På pakken står det 500 mg, som da tilsvarer 3g ja. Så det er greit, eller?
Begge deler er hardt for leveren, så i verste fall kan du ende opp med leverskader.

Siden du tydeligvis er dårlig nok til at du følte behovet for å ta 3000mg paracetamol, så vil jeg anbefale deg å holde deg hjemme. Du dør nok ikke av å ta en øl, men bøtter du innpå mye alkohol blir nok ikke leveren din så glad.

Edit: Ganske grei regel å ikke blande smertestillende og alkohol.
Sist endret av drittunge; 16. mars 2012 kl. 19:20.
kulere enn du tror
tekace's Avatar
Trådstarter
Sitat av drittunge Vis innlegg
Begge deler er hardt for leveren, så i verste fall kan du ende opp med leverskader.

Siden du tydeligvis er dårlig nok til at du følte behovet for å ta 3000mg paracetamol, så vil jeg anbefale deg å holde deg hjemme. Du dør nok ikke av å ta en øl, men bøtter du innpå mye alkohol blir nok ikke leveren din så glad.

Edit: Ganske grei regel å ikke blande smertestillende og alkohol.
Vis hele sitatet...
Da venter jeg med fylla til imorgen. Hodepine og fylla blir vel bare mer hodepine uansett!
ArbeidsledigProletar
FOlk overdriver faren for levra litt. Du kan nok gå på grøftrefylla og klare deg finty. De gir 4x 1g paracetamol dagen for pasienter på sykehuset\, dette gjør de periodevis, så du skal nok fint overleve én kveld med 3g og så fylla. Slapp du av.