Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  42 7582
Først vil jeg si at jeg har hatt stor nytte av å lese på disse sidene. Har tilbragt mine timer her inne, for og si det sånn.

Men.. jeg er rimelig fersk når det kommer til kjemikalier, og leser så klart alt jeg kommer over, i tillegg til å spørre og grave hos venner og kjente som har erfaring.

Min mann er godt kjent med det aller meste, og som god kone jeg vil være, så ønsker jeg å ta del i denne verdenen han har hatt for segselv til nå. Han har ikke brukt noe særlig, siden jeg ble kjent med han, men det har vært kanskje to anledninger. Hasj røyker vi desverre altfor mye av :P (Og det oppdaget jeg selv leeenge før jeg traff mannen! Hehe)

Anyway. Jeg har nå bestemt meg for å prøve amfetamin/speed for første gang. Har tidligere prøvd mdma og flein, men er ikke akkurat erfaren med noen av delene.

Har alltid vært nysgjerrig, men har vært redd for at jeg skulle få det altfor bra, og dermed ikke ville bli nøktern igjen :P Hehe..mange rare forestillinger en får for seg (selv om det muligens kan stemme, på en måte). Men jeg ønsker å prøve dette nå. Jeg kan jo aldri forstå hva han (gubben) snakker om uten å ha prøvd det selv! Og ja, jeg vet jo at det ikke oppleves likt for alle, og at man foretrekker forskjellig, det virker forskjellig på oss o.s.v.

...hadde aldri trodd i min villeste fantasi, at hvis jeg virkelig skulle gå ned "kjemikalie-veien", så ville det være nærmere 30-årene enn 20-årene :P Relativt voksen og hopper ikke uti noen ting, med andre ord.

Er det forskjell på lengde på "virkningen" ved droppe kontra snorte?
Tenker at hvis det blir helt, helt feil for meg, med amfetamin, om det er en metode som gjør at toppen varer kortere? Har spist gall tidligere, og svimla i godt og vel 18 timer på kanskje under et halvt gram...ved røyking så holder det knapt en kveld. Hehe..

Jeg er også en person som tåler lite av det meste (alkohol, piller o.s.v.) og mdma, tok jeg halvparten av dosene som min mann tok. Og vi har oss ikke en fest ofte heller! (4 mndr siden mdma-tur..og fest for den del)
Er det noe problem å ta ørsmå doser, og bygge opp rusen? Hvilken mengde er anbefalt i så tilfelle?

Hvis dere har noen andre tips, så må dere bare komme med det. Trenger ikke advarsler og typen "ikke gjør det!!" meldinger. Jeg er som sagt nysgjerrig, og tenker også på fremtiden, ved evt. barn, at det vil være en stooor fordel å ha kunnskap om rusmidler, som forelder. I tillegg til at jeg ønsker å kunne dele den verdenen med min mann <3

...beklager langt innlegg. Hehe.. Er ei lita skrivehøne

God jul!
Har lest DonVito sitt innlegg. Som sagt. Har lest MYE.

...har også lest på erowid..

Er ikke det litt......overdrevet og stereotypisk og si at alle går på en smell av å prøve speed? Det ér ikke alle som gjør det. Joda, det ér et skummelt stoff... Men vi er begge to klinkende, klare over det. Er ingen ungpike lengre, så har da, som jeg skrev, litt vett i toppen. Ikke så veldig mye siden jeg tenker på å prøve amf da :P

Som om mannen min hadde tillatt meg å holde på i flere dager?? Hehe. Han lar ikke meg ødelegge livet vårt....dersom det skulle gå til hodet på meg...bokstavelig talt.. Han har ikke tatt noe amf på....tja...to år. Gangen før var det ca. 1 1/2 år siden sist. Han har litt peiling. Godt voksen er han, også. (Voksen= min. 25 år+ i min verden)

Skjønner egentlig ikke helt hvorfor jeg fikk det for meg at jeg "måtte" forsvare meg, ovenfor dere. Hehe. Liker å skrive, og liker en god diskusjon..sikkert derfor.

Men jeg bad jo ytterlig om litt info bare. Ikke disse advarslene. Igjen...jeg har lest det meste som er å komme over på nett.

....kanskje jeg er for gammal til dette nettstedet? :P (ble advart av en kompis at det bare var guttevalper her inne. Haha!) No offence, anyone
hehe! er enig med deg svirre kaja! Amf er ett ulovelig rusmiddel, å det er farlig! men ikke alle fucker opp livet sitt pga d.
Min erfaring, er at amfetamin har lang halveringstid(rusen varer lenge).
Tar pepper på en fredag, og er fortsatt gira på Søndag.
Så sørg for å ikke ha noe viktig å gjøre, på en stund(jobb intervju).

De sosiale antenne kan svikte, noen dager(eller 1 uke) etter rusen.
Haha!! Her var det mange konstruktive svar, gitt!!

Ja, livet mitt er fucka. Jobben, leiligheten, familie, hobbyer er for leeeengst glemt...*humre*

Kompisen min sin uttalelse har altså ikke akkurat blitt motbevist :P

For de få som faktisk svara på en ordentlig måte; Er ikke akkurat overbevist om at amf er noe som helst for meg. Men vil vite hva min egen mann, min aller kjæreste, snakker om når det kommer opp i samtaler innimelllom. (Derav "nysgjerrig" for de som ikke skjønte den..)

Igjen.. Er ikke 18 år og naiv og tror dette blir topp. Hehe.. Lurer på hvem dere egentlig er, som sitter å sier at "ett sniff og alt går galt". Får meg bare til å tvile på oppriktiheten deres...ikke noe annet.

Er mer sugen på lsd og annet psykidelia. Flein fikk jeg for mye av, så ble bare skittdårlig :P Hehe.. Som jeg sa...tåler ingenting nesten! Ønsker bare og samle informasjon.

Kunnskap=Makt.
Ingen tvil om det
Sitat av Svirre-Kaia Vis innlegg
Er det forskjell på lengde på "virkningen" ved droppe kontra snorte?
Tenker at hvis det blir helt, helt feil for meg, med amfetamin, om det er en metode som gjør at toppen varer kortere? Har spist gall tidligere, og svimla i godt og vel 18 timer på kanskje under et halvt gram...ved røyking så holder det knapt en kveld. Hehe..

Jeg er også en person som tåler lite av det meste (alkohol, piller o.s.v.) og mdma, tok jeg halvparten av dosene som min mann tok. Og vi har oss ikke en fest ofte heller! (4 mndr siden mdma-tur..og fest for den del)
Er det noe problem å ta ørsmå doser, og bygge opp rusen? Hvilken mengde er anbefalt i så tilfelle?
Vis hele sitatet...
Det er en viss forskjell i varighet, men ikke nevneverdig. For min del 'dropper' jeg hver gang jeg bruker speed (sjeldent, men det skjer), da jeg ikke syns 20 minutter er så mye å måtte vente ekstra, det svir ikke i nesa og jeg slipper den kjipe smaken i ganen. Rusen varer litt lenger og min erfaring er at den føles litt 'gjevnere' og at det ikke er samme 'crash' når rusen tar slutt.

Magen, derimot, blir ganske røten av rizla-baller med amf..

Ikke noe problem å ta mindre doser i flere omganger, snarere tvert imot (med mindre du virkelig digger 'kicket' som følger med en stor start-dose).


Videre vil jeg bare si lykke til og have fun! Etter hvordan du skriver høres det veldig ut som du har kontroll på livet ditt og verdiene i behold, og med litt respekt og riktig innstilling er ikke amf. på langt nær så risikabelt som mange påstår.
Sitat av Atheos Vis innlegg
Svirre-Kaia, det virker ikke som om du er den modne og reflekterte personen du prøver å presentere deg som. Du burde la være å neglisjere alle svar du får av de som faktisk sitter på erfaringen her. Den kontrollen du tror du besitter over ditt eget liv, kan meget fort svinne hen.
Vis hele sitatet...
Veldig sant. Men hun kommer til å prøve samme hva vi freakere skriver, så er det ikke da like greit å skippe hele moralpraten og gi informasjon så hun ikke går på en smell?

Jeg annbefaler at du prøver deg frem. Personlig liker jeg snorte mer enn droppe, men smak og behag. Ta gjerne en liten stripe for å se ann formen, så jobber du deg utover det. En halv grammer er vel nok til å holde en uerfaren bruker oppe i et døgn, så ha satt av litt tid. Annbefaler å ha en liten bønne klar som du kan lande på Enjoy
Sist endret av pannekake2k; 31. desember 2010 kl. 19:19.
Jeg selv pleier og droppe det, hvis du absolutt skal teste Amfetamin så vill jeg anbefale og droppe ca et halvt gram til og begynne med. Blir det for dårlig, kan du gradvis ta litt mere. Men ikke bare sånn 10 min etter første inntak vent ca en halv annen time kanskje en time. Men husk en ting Amfetamin er ett kraftig stoff, som er veldig lett og bli for glad i. Det kan allerede skje etter første rus. Du kan også regne med at du vil kanskje føle deg uvell/ kvalm når du er på nedtur. dette varer sånn cirka 10-12 timer ihvertfall hos meg er det slik. Så sørg for og ikke ha noe viktig og gjøre dagen etter inntaket. Håper det går bra, lykke til.
Du blir ikke avhengig av og ta amf en gang. det er en chill rus, men ikke no "woow" ihvertfall ikke for meg. men jeg tror jeg får dårlige varer da prøv med mannen din og kos deg. ta en liner på kanskje 100 mg(fyrstikk lengde) og ta det derfra. nedturen er ikke så god men heller ikke forjævelig.. finn noe annet og tenke på når den kommer. jeg pleier og slå på xboxen og spille litt ^^
Sitat av Zetter Vis innlegg
Du blir ikke avhengig av og ta amf en gang. det er en chill rus, men ikke no "woow" ihvertfall ikke for meg. men jeg tror jeg får dårlige varer da prøv med mannen din og kos deg. ta en liner på kanskje 100 mg(fyrstikk lengde) og ta det derfra. nedturen er ikke så god men heller ikke forjævelig.. finn noe annet og tenke på når den kommer. jeg pleier og slå på xboxen og spille litt ^^
Vis hele sitatet...
Det er sant det, man blir ikke avhengig av og bare prøve det en gang. Men i enkelte tilfeller så synes folk det er så godt med amfetamin så tenker de bare en gang til jeg blir jo ikke avhengig så det er jo ikke farlig. Amfetamin har en tendens til og lure hjernen til at det er ufarlig når det først er prøvd. Jeg sier ikke at det trenger og være slik i alle tilfeller, men i enkelte tilfeller så er det slik. Det er derfor jeg mener det er idioti og prøve dette når man aldrig har gjort det før. Spesielt når folk flest vet hvor farlig det er.
ja sant det kan lure hjernen din, men hvis hun tar det med mannen, og begge er bestemt på og bare prøve det nå, så kan jeg ikke se at de blir speedsfreaks pga det. jeg prøvde første gang for over 1 år siden, og har bare tatt det kanskje 5 ganger siden da. jeg tenker kanskje noen ganger "hadde vært chill med pepper nå" men ikke no avhengihet. men han jeg kjøper fra er overprisa, og selger mindre, men jeg ser på det som ok for da kjøper jeg ikke ofte eller mye, bare en gang iblandt
Sitat av Zetter Vis innlegg
ja sant det kan lure hjernen din, men hvis hun tar det med mannen, og begge er bestemt på og bare prøve det nå, så kan jeg ikke se at de blir speedsfreaks pga det. jeg prøvde første gang for over 1 år siden, og har bare tatt det kanskje 5 ganger siden da. jeg tenker kanskje noen ganger "hadde vært chill med pepper nå" men ikke no avhengihet. men han jeg kjøper fra er overprisa, og selger mindre, men jeg ser på det som ok for da kjøper jeg ikke ofte eller mye, bare en gang iblandt
Vis hele sitatet...
Neida det er jo ikke sikkert at de blir speedfreaks av det, men er det verdt og og finne det ut? For hvis det skulle utvikle seg til avhengighet så vil det være temmelig kjipt. Men hey det er dems liv, gjør hva enn dere vil med det.
Bare for å berolige alle sammen her.. Ingen fare for at vi blir avhengige. Det er kun en fest vi har hatt oss. (Eller..har..hehe..), og har ingen planer om å ta dette igjen med det første.

Begynte i går formiddag, og har altså feiret nyttårsaften på et veldig behagelig vis....blei bare fjern av hele greia. Som mild mdma-rus....og da går jeg heller for krystallene altså

Siste mini-stripe ble inntatt for ikke så veldig lenge siden.. Valgte snorting, da jeg føler det gav meg bedre kontroll over inntak og mine reaksjoner på det. Begynte med 0,05g og har vel til sammen kanskje klart å innta 0,6g. Jeg tåler ikke så masse :P (Greit å være kvinnfolk og billig i drift ja! Haha)

Men altså. Jeg takker for omtanke fra dere her, altså. Men jeg lar meg ikke akkurat lure av litt amf-nedtur som protesterer

Så da ble det ingen speed-freak av meg, nei!

Er glad for jeg har fått prøve en gang. Har kost oss inne i grusomme været og jeg har for det meste skravla høl i huet på gubben, stakkars. Lite diller og ingen "giring" i det hele tatt. Som sagt...krystallene er mye mere spennende enn dette

Jeg anbefaler så klart alle som ønsker å prøve, om å sette seg skikkelig godt inn i evt. rusproblematikk og hvordan hver enkelt stoff virker, og grave frem all info de kommer over. Først når man har all info og fakta, kan en ta en avgjørelse som passer en selv. Man har selv et ansvar når man skal teste ut rusmidler. Knowledge is power! And I'm sticking to it

Og jeg skal bli flinkere til å formulere meg og BEGRENSE skrivetrangen min..så kanskje mine mål og meninger kommer bedre frem. (Altså...bortsett fra litt intens sukking og nasty BO, så merker jeg ikke så stor forskjell på megselv :P)

Og har forøvrig gjort en glimrende jobb med å holde væskebalansen i orden! 1 kg tyngre i dag enn i går på samme tid. Haha.. Mannen var jo 2-3 kg lettere!!

..skal mye til for en liten kontrollfreak å miste grepet :P
Jeg har aldri sett maken til unyttig moralisering. Det er greit å i visse tilfeller komme med pekefingeren, slik som når enkelte brukere med alvorlige psykiske lidelser planlegger et storstilt slankeprosjekt ved hjelp av metamfetamin.

Her har vi derimot en voksen person som sammen med kjæresten sin ønsker å oppleve effekten av amfetamin. Hun er åpenbart av typen som søker informasjon, og det er ingenting som indikerer at hun er i noen spesiell risikogruppe. Dere må klare å skille på slike situasjoner. Dette er tross alt rusmiddelforumet, og det skal være rom for å diskutere amfetamin her uten å få en skyllebøtte av moral slengt over seg.

Tråden har blitt kraftig ryddet opp i. La oss holde en litt annen tone fremover.
Av egen erfaring vil jeg anbefale og droppe Du slipper den ekle smaken i munnen/nesa og det svir heller ikke som det kan gjør når du sniffer..

Anbefaler deg og spise godt før turen.Du vil mest sannsynlig få vansker med å spise i noen dager.

noen timer ut i rusen, vil du sannsynligvis ha lyst på mere, men vil anbefale deg og sette gresen før turen.

Ha gjerne en bønne ved sidenav deg når rusen begynner gå nedover, det vil minske sannsynligeten for å få en skrekk nedtur.

Ønsker deg lykke til.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Håper det går greit jeg låner tråden din litt Svirre-kaia.

Jeg tok noe amfetamin i natt, for ca 16timer nå. ble fortalt det var cola uansett, kjipe greier.
Spørsmålet mitt er om det er noen som vet om metoder for å redusere rusen?
Jeg har søkt overalt egentlig men finner ikke noe svar på det.

Skulle gjerne ha hatt litt søvn før i morra, så takker for alle svar.
Det eneste jeg kommer på selv er å ta med ca 2/3L vann og sette seg i badstua?
Sitat av HighTech Vis innlegg
Av egen erfaring vil jeg anbefale og droppe Du slipper den ekle smaken i munnen/nesa og det svir heller ikke som det kan gjør når du sniffer..

Anbefaler deg og spise godt før turen.Du vil mest sannsynlig få vansker med å spise i noen dager.

noen timer ut i rusen, vil du sannsynligvis ha lyst på mere, men vil anbefale deg og sette gresen før turen.

Ha gjerne en bønne ved sidenav deg når rusen begynner gå nedover, det vil minske sannsynligeten for å få en skrekk nedtur.

Ønsker deg lykke til.
Vis hele sitatet...

Hasj kan fort få stikk motsatt effekt.Blå er veien å gå når du skal ned
Sist endret av Enesheen; 18. januar 2011 kl. 16:52.
Sitat av vedinhio Vis innlegg
Håper det går greit jeg låner tråden din litt Svirre-kaia.

Jeg tok noe amfetamin i natt, for ca 16timer nå. ble fortalt det var cola uansett, kjipe greier.
Spørsmålet mitt er om det er noen som vet om metoder for å redusere rusen?
Jeg har søkt overalt egentlig men finner ikke noe svar på det.

Skulle gjerne ha hatt litt søvn før i morra, så takker for alle svar.
Det eneste jeg kommer på selv er å ta med ca 2/3L vann og sette seg i badstua?
Vis hele sitatet...
i og med at du tok det for 16 timer siden, og jeg regner med at du ikke sitter å snorter atm, så tror jeg du trygt kan gå å legge deg ikveld å få en grei natt med søvn til imorra... tar du flunipam eller noe i den dur så kan det faktisk bare føre til at du blir fullstendig banan imorgen tidlig. Så foreslår heller at du drikker mye vann, og leser en kjedelig bok.
Du må tvinge i deg mat, mye proteinrik og fettrik mat! Du vil føle deg veldig våken først, men så mere trøtt etter at fordøyelsen har gjort sitt. Drikke vann må du selvfølgelig også gjøre, masser av det.
Sitat av weattube Vis innlegg
Jeg selv pleier og droppe det, hvis du absolutt skal teste Amfetamin så vill jeg anbefale og droppe ca et halvt gram til og begynne med. Blir det for dårlig, kan du gradvis ta litt mere. Men ikke bare sånn 10 min etter første inntak vent ca en halv annen time kanskje en time. Men husk en ting Amfetamin er ett kraftig stoff, som er veldig lett og bli for glad i. Det kan allerede skje etter første rus. Du kan også regne med at du vil kanskje føle deg uvell/ kvalm når du er på nedtur. dette varer sånn cirka 10-12 timer ihvertfall hos meg er det slik. Så sørg for og ikke ha noe viktig og gjøre dagen etter inntaket. Håper det går bra, lykke til.
Vis hele sitatet...
Du anbefaler en nybegynner å droppe et halvt gram? Idiot. Dårlig pepper oppe i nord eller?
Sitat av Pyr0-GonTz Vis innlegg
Du anbefaler en nybegynner å droppe et halvt gram? Idiot. Dårlig pepper oppe i nord eller?
Vis hele sitatet...
Langt å kjøre vettu
det er et uhorvelig psykisk avhengihetskapende stoff, det er ikke noe særlig til 'rus' som mange tror. men den rusen man får utav det kan man bli vant til ganske fort, man får en følelse av at man takler speed bedre enn mange andre,
en grunn for at man forsetter. så bare pass på å bruke ikke missbruke.
og viss du vil skremme deg selv så ta å 'kakk' opp en liten stripe og legg den på ei kokt skinke. da vil du se hvordan stoffet etser bort skinka, tenk da på nesa di.
Mnemonic Courier
Bothrops's Avatar
Sitat av weattube Vis innlegg
Jeg selv pleier og droppe det, hvis du absolutt skal teste Amfetamin så vill jeg anbefale og droppe ca et halvt gram til og begynne med. Blir det for dårlig, kan du gradvis ta litt mere. Men ikke bare sånn 10 min etter første inntak vent ca en halv annen time kanskje en time. Men husk en ting Amfetamin er ett kraftig stoff, som er veldig lett og bli for glad i. Det kan allerede skje etter første rus. Du kan også regne med at du vil kanskje føle deg uvell/ kvalm når du er på nedtur. dette varer sånn cirka 10-12 timer ihvertfall hos meg er det slik. Så sørg for og ikke ha noe viktig og gjøre dagen etter inntaket. Håper det går bra, lykke til.
Vis hele sitatet...
Jeg gjorde det du annbefaler og endte opp med 3 dagers hælvete jeg aldri har opplevd maken til. Paranoia så tykk at du kunne skåret den med kniv.

Et halvt gram er jævlig mye med mindre du har elendige varer. Sikkert nok til å ta livet av noen, eller ihvertfall gi personen en forferdelig opplevelse vedkommende aldri vil glemme.
Hvis poenget ditt var å skremme trådstarter bort fra speed er det et godt forslag, men fortsatt jævlig skadelig.
Sist endret av Bothrops; 19. januar 2011 kl. 11:27.
Sitat av Bothrops Vis innlegg
Hvis poenget ditt var å skremme trådstarter bort fra speed er det et godt forslag, men fortsatt jævlig skadelig.
Vis hele sitatet...
Ja for skremselspropaganda er jo en så god måte å hanskes med rusmiddelproblematikk på.
Mnemonic Courier
Bothrops's Avatar
Sitat av fetter Vis innlegg
Ja for skremselspropaganda er jo en så god måte å hanskes med rusmiddelproblematikk på.
Vis hele sitatet...
Tja, det spørs vel om skremselen er basert på virkeligheten, eller overdrevne dommedagshistorier og gamle myter.
Jeg ser ingen grunn til at noen trenger å prøve amfetamin for rusens skyld, men det er bare fordi jeg har erfart hvor jævlig kjedelig det blir etterhvert.
Folk må få lov til å gjøre sine egne feil, for all del, men hvis du først står i godtedisken og skal teste noe nytt, finnes det mange alternativer som er mye mer interessante enn pepper.
Sist endret av Bothrops; 19. januar 2011 kl. 11:50.
Sitat av Bothrops Vis innlegg
Jeg gjorde det du annbefaler og endte opp med 3 dagers hælvete jeg aldri har opplevd maken til. Paranoia så tykk at du kunne skåret den med kniv.

Et halvt gram er jævlig mye med mindre du har elendige varer. Sikkert nok til å ta livet av noen, eller ihvertfall gi personen en forferdelig opplevelse vedkommende aldri vil glemme.
Hvis poenget ditt var å skremme trådstarter bort fra speed er det et godt forslag, men fortsatt jævlig skadelig.
Vis hele sitatet...
Enda verre er jo om man får meth istedet for amf når man kjøper, noe det er ganske stor kjanse for. Da skal jeg love deg at du har et helvete om du dropper et halvt gram!
Sitat av Pyr0-GonTz Vis innlegg
Du anbefaler en nybegynner å droppe et halvt gram? Idiot. Dårlig pepper oppe i nord eller?
Vis hele sitatet...
Nei vi har veldig bra pepper hær oppe i nord. Da jeg tok første gang droppet jeg et helt gram. Hva skulle være problemet med det?
Nå har jeg lite erfaring med pepper(3-4 ganger), men hvis du virkelig må spørre/ikke skjønner hva som er feil ved og be en førstegangs bruker droppe 0.5/1g, er det lite trolig vits at noen prøver forklare deg det ^^
Sitat av Bothrops Vis innlegg
Jeg gjorde det du annbefaler og endte opp med 3 dagers hælvete jeg aldri har opplevd maken til. Paranoia så tykk at du kunne skåret den med kniv.

Et halvt gram er jævlig mye med mindre du har elendige varer. Sikkert nok til å ta livet av noen, eller ihvertfall gi personen en forferdelig opplevelse vedkommende aldri vil glemme.
Hvis poenget ditt var å skremme trådstarter bort fra speed er det et godt forslag, men fortsatt jævlig skadelig.
Vis hele sitatet...
Det beklager jeg og høre. Jeg droppet 1 gram ganske så nøyaktig en av mine første ganger da jeg tok speed. Jeg fikk en veldig god rus. akkurat som forventet. Det eneste jeg synes var litt merkelig var at jeg kom så inni hælvette fort på ned-turen. Og den var heftig, det husker jeg.
Sitat av weattube Vis innlegg
Nei vi har veldig bra pepper hær oppe i nord. Da jeg tok første gang droppet jeg et helt gram. Hva skulle være problemet med det?
Vis hele sitatet...
Du burde bannes for å spre sånn dritt til folk som kommer med spørsmål som førstegangsbruker. Hvor gammel er du?
Sitat av weattube Vis innlegg
Nei vi har veldig bra pepper hær oppe i nord. Da jeg tok første gang droppet jeg et helt gram. Hva skulle være problemet med det?
Vis hele sitatet...
oppe i nord finnes kun rednecks som betaler 1000kr grammet for pepper.
å viss du droppa 1 gram med pepper, å det gikk 'greit' så var det desverre ikke pepper du tok.
Om man ikke vet styrken på et rusmiddel skal man alltid dosere som om det var 100% rent.
Sitat av weattube Vis innlegg
Nei vi har veldig bra pepper hær oppe i nord. Da jeg tok første gang droppet jeg et helt gram. Hva skulle være problemet med det?
Vis hele sitatet...
Drittpreik!
Jeg har brukt amfetamin i over tredve år, ikke kontinuerlig, men nok til å vite hva jeg snakker om. Hvis det er sant at du droppet, snorta eller stappet det inn feil vei - første gang du prøvde, eller fjerde, så har du blitt rundlurt.
Ingen unnskyldning for å komme med sånt når du er gammel nok til å skrive et innlegg her. Da har du vel også lest et par innlegg, burde ihvertfall det, akkurat som du burde ha tenkt litt mens du skrev.
Jeg skjønner ikke hva du ønsker å formidle med en så idiotisk påstand? Tøffe deg? - som om noen her syntes det er skikkelig karslig å hive innpå mest mulig. De fleste av oss ønsker å få maks ut av riktig dosering, ikke altfor mye, eller lite, av noe som helst. Neste gang forteller du vel at du kastet innpå fire Lion, med ei halv flaske legesprit, før du tok et par open windows til dessert.. Tenk deg om før du skriver neste gang, eller la det innlegget bli ditt siste her.

Til andre som måtte ha spørsmål om dette, så finnes det flere bra tråder om dette. Ingen vits i å stresse. Les gjennom litt for og imot, før dere danner dere en egen oppfatning. Først når man har tenkt selv og konkludert utifra det er tiden inne til å prøve noe nytt - eller ikke.

Det er selvfølgelig mange gode grunner til å advare mot amfetamin, og nevne at det er greit å være enda mer forsiktig med meth.
Amfetamin er et sterkt stimulerende middel, som gjør noe med hodet. At man ikke blir dausjuk som etter en stund på heroin, eller fylla, betyr ingenting. Etter et par tre uker er du frisk nok fysisk etter heroin også. Det som sitter igjen da er bare oppi ditt eget hode. Psykologisk avhengighet av amf er ikke mindre farlig enn heroin.
Som en sa i tidligere innlegg her, angående etsende effekt, så er det noe å tenke på. Amfetamin spiser fettreservene i kroppen. Hjernen vår er for en stor del fett.
Om man snorter, dropper eller skyter amf gjør ingen stor forskjell, bortsett fra for tenner, mage og nese. Etter litt forskjellig tid ender det i blodet.
Selv tar jeg et par valium eller sobril de få gangene jeg ikke får sove når jeg må.
Ha en fin dag!

Ps.. ser at et par spør om hva som hjelper til å kutte toppen, roe ned pulsen.
Ved kraftig overdose får du flytende valium. Så et par blå gjør susen.
Sitat av Bellissimolto Vis innlegg
Drittpreik!
Jeg har brukt amfetamin i over tredve år, ikke kontinuerlig, men nok til å vite hva jeg snakker om. Hvis det er sant at du droppet, snorta eller stappet det inn feil vei - første gang du prøvde, eller fjerde, så har du blitt rundlurt.
Ingen unnskyldning for å komme med sånt når du er gammel nok til å skrive et innlegg her. Da har du vel også lest et par innlegg, burde ihvertfall det, akkurat som du burde ha tenkt litt mens du skrev.
Jeg skjønner ikke hva du ønsker å formidle med en så idiotisk påstand? Tøffe deg? - som om noen her syntes det er skikkelig karslig å hive innpå mest mulig. De fleste av oss ønsker å få maks ut av riktig dosering, ikke altfor mye, eller lite, av noe som helst. Neste gang forteller du vel at du kastet innpå fire Lion, med ei halv flaske legesprit, før du tok et par open windows til dessert.. Tenk deg om før du skriver neste gang, eller la det innlegget bli ditt siste her.

Til andre som måtte ha spørsmål om dette, så finnes det flere bra tråder om dette. Ingen vits i å stresse. Les gjennom litt for og imot, før dere danner dere en egen oppfatning. Først når man har tenkt selv og konkludert utifra det er tiden inne til å prøve noe nytt - eller ikke.

Det er selvfølgelig mange gode grunner til å advare mot amfetamin, og nevne at det er greit å være enda mer forsiktig med meth.
Amfetamin er et sterkt stimulerende middel, som gjør noe med hodet. At man ikke blir dausjuk som etter en stund på heroin, eller fylla, betyr ingenting. Etter et par tre uker er du frisk nok fysisk etter heroin også. Det som sitter igjen da er bare oppi ditt eget hode. Psykologisk avhengighet av amf er ikke mindre farlig enn heroin.
Som en sa i tidligere innlegg her, angående etsende effekt, så er det noe å tenke på. Amfetamin spiser fettreservene i kroppen. Hjernen vår er for en stor del fett.
Om man snorter, dropper eller skyter amf gjør ingen stor forskjell, bortsett fra for tenner, mage og nese. Etter litt forskjellig tid ender det i blodet.
Selv tar jeg et par valium eller sobril de få gangene jeg ikke får sove når jeg må.
Ha en fin dag!

Ps.. ser at et par spør om hva som hjelper til å kutte toppen, roe ned pulsen.
Ved kraftig overdose får du flytende valium. Så et par blå gjør susen.
Vis hele sitatet...
Ok, kanskje det ikke var pepper da. Men det var ihvertfall likt Amfetamin et hvitt pulver og det var 1 gram! Det er jeg 100% sikker på. Det hadde også lik virkning som speed. Hva kan det da være? Men da må jeg ha blitt svindlet. Og nei jeg prøvde ikke og tøffe meg med det jeg sa. Jeg sa bare det jeg gjorde i alle fall det jeg trodd jeg gjorde. Men 1 gram hvist pulver vet jeg bombe sikkert at det var. Det hadde også lik virkning, så lurer på hva det kunne være.
Sist endret av weattube; 21. januar 2011 kl. 17:12.
Jeg skal prøve amf nå til uka. Bare kjøpt meg 1 gr dog og det gjennom posten, kjenner ingen her i min by som selger, så er ikke lett å skaffe for meg uansett, så regner ikke med å komme ut på kjøret akkurat.

Er vant til å snorte ritalin. Får til og med kick på 30 mg ritalin nasalt. Hvor mange mg ville du tatt ved snorting av speed for første gang? Mindre enn 30 mg? eller 20? Har ikke tenkt å sitte oppe å speede meg døgnet rundt. Vil bare prøve, og ikke fortsette å fylle på med mer og mer. regner med 30 mg amfetamin er sterkere enn 30 mg ritalin så det grammet kan jeg ha ei stund mulihgens om jeg får kick på så små doser da. Er jente på 44 kg by the way om det har noe å si...
Sist endret av Cherie; 21. januar 2011 kl. 17:22.
Sitat av Bothrops Vis innlegg
Tja, det spørs vel om skremselen er basert på virkeligheten, eller overdrevne dommedagshistorier og gamle myter.
Jeg ser ingen grunn til at noen trenger å prøve amfetamin for rusens skyld, men det er bare fordi jeg har erfart hvor jævlig kjedelig det blir etterhvert.
Folk må få lov til å gjøre sine egne feil, for all del, men hvis du først står i godtedisken og skal teste noe nytt, finnes det mange alternativer som er mye mer interessante enn pepper.
Vis hele sitatet...
Min erfaring er ihvertfall at det å på en logisk måte fremlegge hvorfor og hvordan et rusmiddel kan være skadelig er den mest effektive måten å forhindre misbruk på. Skremsel ender i mistro, opprør og ofte minsket respekt for både rusmiddelet og personen som "skremmer".

Sitat av Cherie Vis innlegg
Jeg skal prøve amf nå til uka. Bare kjøpt meg 1 gr dog og det gjennom posten, kjenner ingen her i min by som selger, så er ikke lett å skaffe for meg uansett, så regner ikke med å komme ut på kjøret akkurat.

Er vant til å snorte ritalin. Får til og med kick på 30 mg ritalin nasalt. Hvor mange mg ville du tatt ved snorting av speed for første gang? Mindre enn 30 mg? eller 20? Har ikke tenkt å sitte oppe å speede meg døgnet rundt. Vil bare prøve, og ikke fortsette å fylle på med mer og mer. regner med 30 mg amfetamin er sterkere enn 30 mg ritalin så det grammet kan jeg ha ei stund mulihgens om jeg får kick på så små doser da. Er jente på 44 kg by the way om det har noe å si...
Vis hele sitatet...
Om du skal prøve det ut er det like greit å begynne så lavt som mulig. I beste fall blir du overasket over hvor lite du trenger, i værste fall kan du ta litt til.

Begynn med en nøkkeltipp du, og kjenn hvordan det føles. Husk, ingen hast!
Sist endret av fetter; 22. januar 2011 kl. 04:03.
Sitat av Cherie Vis innlegg
Jeg skal prøve amf nå til uka. Bare kjøpt meg 1 gr dog og det gjennom posten, kjenner ingen her i min by som selger, så er ikke lett å skaffe for meg uansett, så regner ikke med å komme ut på kjøret akkurat.

Er vant til å snorte ritalin. Får til og med kick på 30 mg ritalin nasalt. Hvor mange mg ville du tatt ved snorting av speed for første gang? Mindre enn 30 mg? eller 20? Har ikke tenkt å sitte oppe å speede meg døgnet rundt. Vil bare prøve, og ikke fortsette å fylle på med mer og mer. regner med 30 mg amfetamin er sterkere enn 30 mg ritalin så det grammet kan jeg ha ei stund mulihgens om jeg får kick på så små doser da. Er jente på 44 kg by the way om det har noe å si...
Vis hele sitatet...
Begynn så smått som mulig, ta en liten stripe. Vent ett kvarter og se om du får noe funk, ta en liten stripe til hvis det ikke funker. Før du vet ordet av det sitter du og drar striper selv om du merker det funker som faen. Det er mye av greia med amfetamin. Sett av en dag eller to for sikkerhets skyld, du vet jo ikke når du får sove igjen hvis du ikke tar noe for det også.
Sitat av Omaha Vis innlegg
Sett av en dag eller to for sikkerhets skyld, du vet jo ikke når du får sove igjen hvis du ikke tar noe for det også.
Vis hele sitatet...
Enig, og motstå fristelsen ved å benytte sentraldempende rusmidler for å komme ned igjen. Det er en utrolig usunn måte å takle noe du kan forhindre med litt planlegging.
Hjelper ikke å skremme Svirre Kaja bort å prøve seg på speed med moralprekener og hun har fast bestemt å prøve seg på speed. Så hva er vitsen å skremme henne bort fra å prøve? Itillegg har hun mannen i livet hennes litt erfaring med speed. Jeg vet lite om speed, men stå på. Jeg håper at du nyter rusen som speed gir. Jeg har tenkt å prøve speed en gang, men jeg venter litt med, hjernen min er ikke helt ferdig utvokst og jeg er en villbass. Men jeg røyker hasj av og til. Så jeg har litt erfaring.
Brukere på freak.no har hjulpet mange folk med informasjon fra å bli narkis eller ta overdose. Bedre med for mye informasjon enn ingenting.
Sist endret av Løken92; 22. januar 2011 kl. 08:50.
Sitat av Løken92 Vis innlegg
Hjelper ikke å skremme Svirre Kaja bort å prøve seg på speed med moralprekener og hun har fast bestemt å prøve seg på speed. Så hva er vitsen å skremme henne bort fra å prøve? Itillegg har hun mannen i livet hennes litt erfaring med speed. Jeg vet lite om speed, men stå på. Jeg håper at du nyter rusen som speed gir. Jeg har tenkt å prøve speed en gang, men jeg venter litt med, hjernen min er ikke helt ferdig utvokst og jeg er en villbass. Men jeg røyker hasj av og til. Så jeg har litt erfaring.
Brukere på freak.no har hjulpet mange folk med informasjon fra å bli narkis eller ta overdose. Bedre med for mye informasjon enn ingenting.
Vis hele sitatet...
Det er forskjell på moralpreken og gi informasjon, både bra og dårlig fra egene erfaringer.
Sitat av 0bs Vis innlegg
Det er forskjell på moralpreken og gi informasjon, både bra og dårlig fra egene erfaringer.
Vis hele sitatet...
noe jeg har lagt merke til i mange år med rus og avhengihet, er hykleri.
man kan komme med så mange moralperkener og info som overhodet mulig, men ingenting vil noen gang 'godgjøre' bruk av amfetamin. og folk som har brukt amf. Over lengre tid har merket de negative sidene som følger med.

vennligst ikke bruk amfetamin. dette er og hyklersk av meg å si, da jeg kommer til og fortsette med dette stoffet fram til 'den dagen jeg slutter' men det er fakta.
Om du ikke ennå har fått svar, så er http://narkis.blogg.no nevnt tidligere på forumet her som kilde til kunnskap fra en som skriver om amfetamin missbruket sitt
Sitat av djchain Vis innlegg
Om du ikke ennå har fått svar, så er http://narkis.blogg.no nevnt tidligere på forumet her som kilde til kunnskap fra en som skriver om amfetamin missbruket sitt
Vis hele sitatet...
Hvorfor i huleste skal det hjelpe Svirre Kaja? Han forteller bare om livet hans som missbruker. Ikke om hvordan man bruker speed trygt. Hun vil ha informasjon om hvordan å bruke speed så trygt mulig. Men ellers fin lesing om livet hans på bloggen hans.