Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 765
Stor begivenhet! Tiesto måtte avlyse sitt tidligere møte med Bergen grunnet smerter i brystet hvor han måtte til legebesøk, men nå stiller han opp!

Les mer her: http://www.studenten.as/tiesto.html

Hvem som skal her?
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Jeg skal nå der ihvertfall, mest fordi det er litt stas at han kommer til Bergen og litt fordi jeg leecher adgang
Ja han har kommet seg nå,han var jo innnlakt en god stund nå. Kommerogså til Oslo 2desember. se: www.tiesto.com Skulle så gjærne vert der,men må vel reise lankt da!
Noen fra Bergen som var på tiesto i går? Var det bra?
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Det var så dårlig som bare et arrangement i Bergen kan bli. Gjennomsnittsalderen var kanskje 19, noe hele greien bar stor preg av. Fulle drittunger og kranglete klikketryner.
Løken som spilte før Tiesto spilte rimelig hardt, ihvertfall innenfor sin sjanger, men når Tiesto kom etter ham stoppet nesten alt helt opp. En av de dårligste introene jeg har hørt, det ødela helt flyten.

Var der i 45 minutter før jeg stakk. 25 minutter før og 20 minutter etter at Tiesto begynte å spille.

Nå hadde jeg ikke akkurat store forventninger, og dro der bare fordi jeg kom inn gratis - men jeg hadde nå håpet at det kom til å bli litt interessant i det minste, men det fremstod som et fjortissparty.
Hva i alle dager. Så elendig? Da har jeg kanskje ikke gått glipp av noe da? Norge er kanskje ikke landet for tiesto?
Noen som var i Oslo idag?
Var du? Er så spent på hvordan det gikk der? Bare fjorttis fylla der å?