Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 3460
Jeg har mild dysleksi, så ikke hat om det er noen skrivefeil


Har lenge fundert litt over om jeg skal dele denne opplevelsen med dere andre innpå freak, og nå sitter jeg med ingenting å gjøre så her er den:

Vil "advare" om at dette ikke er en trip rapport som følger mønsteret til resten av trådene innpå forumet her. Den er også meget lang, så om du har det travelt er ikke dette tidspunktet for å lese tråden



Det skjedde for ca 2 år siden, men jeg husker det som det var i går, for denne dagen har gjort inntrykk!
Den gangen hadde jeg ikke vært borti mye rart av narkotiske stoffer, hadde røyka brunt ca 5-6 ganger før, både bong, joint og bøtte. Hadde også opplevd å vært skakke fjern og grønna før, men ingenting i nærheten av det som skulle komme..

Var på besøk til kompisene mine som jeg pleide å røyke med (de bodde i en stor, nyoppusset leilighet på 2 etasjer. I første etasje var det et inngangsparti, bad, kjøkken, stor stue og tre soverom. I andre etasje var det enda et soverom, som ble brukt som røykerom, vaskerom og enda en stor TV-stue.
De som bodde i leiligheten var "Per" og "Lars". Sammen med oss denne dagen var "Alf" og dama hans "Lise". Kommer ikke til å fortelle så mye om Alf og Lise for de bidro ikke til mye denne dagen...de fikk fort panikk og stakk hjem

Alf var dealeren vår og også en god venn. Han hadde lang erfaring med narkotiske stoffer og har missbrukt alt fra ketamin til heroin og amfetamin.

Stoffet vi skulle røyke var det veldig nye syntetiske stoffet AM-2201. Kort og godt så er dette en av mange typer syntetisk cannabis.

Du vet nå hvem, hva og hvor. Hvorfor vi gjorde det var rett og slett fordi vi kjedet oss den dagen og var glade i å ruse oss, og Alf lovte oss at dette var bra saker!

Her er historien min
Gikk hjem fra skolen i halv ett tiden sammen med Lars, vi hadde tentamen den dagen så vi fikk gå tidlig. Vel hjemme i leiligheta til Lars, slengte vi av oss skoene og gikk inn i stua. Der så vi Per og Alf satt i trippelsofaen og så ned på bordet og mumlet noe sammen. Lise satt i dobbeltsofaen på andre siden av bordet med en bærbar PC og spilte musikk og var på facebook. Hun brydde seg lite om hva de to andre drev på med... Lang historie kort her; Per hadde kjøpt et gram AM-2201 av Alf, og de holdt på å fordele pulveret i små poser. Jeg og Lars fikk vite hva det var de holdt på med og ville bli med på leken. Per, jeg og Lars bestemte oss for å røyke det før vi skulle ut på byen (dette var en fredag, og klokken var som sagt 1 på ettermiddagen). Vi var ganske ivrige etter å prøve det ut så vi gikk opp på røykerommet hvor bøtta sto på et bord i hjørnet å ventet på oss. FØRSTE TABBE.

Når vi sto der oppe i andre etasje med vår lille pose med synt og bøtta på bordet hadde vi liten peiling på doseringen, bortsett ifra at Alf, som fortsatt satt nede, sa at vi skulle være jævlig forsiktige og ta lite.
Jeg, Lars og Per har vært venner siden barnehagen så vi likte og pranke hverandre. Lars tenkte at dette var et godt tidspunkt å pranke Per siden han hadde gått ned en tur for å pisse. Så Lars fylte opp med noe jeg er sikker på er 40 ganger normal dose med synt (vi skulle egentlig ha mindre enn èn dose siden dette var første gangen vi prøvde syntetisk cannabis). I tillegg var dette på bøtte... Jeg kom med mine protester mot det Lars drev på med og sa at det er en ting å pranke hverandre, men å tulle med doseringen av narkotika er noe jeg overhodet ikke ville være med på. Jeg fikk da høre det jeg tipper de fleste av oss har hørt før "Fyfaen for ei kjærring du er, vær med å ha det gøy nå. Du er kjedelig om du ikke blir med på dette" osv. Den samme gamle leksa... Dette kunne i verste fall være livsfarlig (noe det også viste seg å være), så jeg sto på mitt og frarådet Lars på det sterkeste å gjennomføre denne pranken. Jeg ville ikke gå så langt som å fysisk ta tak i han og tvinge han til å stoppe, men jeg sto på mitt.


13:10
Vi tente på gruva som var stappfull av synt og tobakk, Lars trekte opp og fylte hele 1,5 liters flasken med tykk, hvit røyk. Den var stappfull! Per som akkurat hadde kommet inn døra nå fikk beskjed av Lars om at dette var hans trekk, så han satte munnen mot flasketuten og trykte flaska ned i bøtta og slukte røyken. Han hadde røyket en god del på bøtte før så det var ikke noe problem for han å få ned alt sammen... Han holdt det inne i ca 3 sekunder før det kom ut igjen. Mannen hadde stålkontroll. Lars trekte opp enda ett trekk med det som fortsatt lå i gruva. Like tykk røyk formet seg nå som på det forrige trekket. Det skal sies at Per har NULL respekt for dop, han tar alt han får, uansett hva det er. Han kunne ikke brydd seg mindre om at dette var et stoff vi ikke var kjent med og skulle ha liten dosering på. Hvis det var mer å få, så tok han det. Samma faen. Så Per gjorde det som Per gjorde best; trakk som en helt fra bøtta på dette trekket også. Samme rutinen som sist, holdt det inne et par sekunder før han pustet det lett ut igjen. Denne gangen kom han med en kommentar om at det smakte kjemikalier og metall, men han var i like fin form. Lars trekte opp et siste trekk til Per og det samme gikk for seg som de to forrige gangene. Han slukte alt uten problemer.
Lars trekte opp ett siste trekk som var egentlig ganske labert, var en god del røyk i flaska denne gangen også, men ikke stappfulle som de tre forrige. Jeg og Lars konkluderte med at nå var mesteparten av synten borte så om vi tok halve trekket hver fikk vi en tilnærmet normal dose. Vi kunne ikke ha tatt mere feil!

13:15
Nå begynte det å skje saker og ting, iallefall for Per sin del. Han lå i senga på røykerommet og fortalte at han var skakk fjærn. Helt sikkert på en god [7]'er. Jeg siterer noe av det han sa her (han snakker ikke sånn til vanlig i det hele tatt, så jeg og Lars skjønte at det var gode saker vi hadde fått tak i). Sitat: "FY FAAN GUTTA! Jeg er seriøst helt på tryne! Aaaaaldri vært så fjærn før! Dette er bare helt sjuuuuukt! WÆÆÆOOOW"! (For all del, ikke ta dette som et hint til at AM-2201 er noe av det beste som finnes og noe du mååå prøve. La det heller være en advarsel).
For min og Lars sin del begynte også synten å kicke inn så smått, kjente at jeg var mere avslappet og "chill".

13:20
Per ligger fortsatt i senga og har nå lattis. Jeg mener LATTIS. Folk bruker ofte uttrykket "Jeg holdt på å dø av latter". Vel, det var kanskje ikke overdrevet i dette tilfellet. Han lo å lo å lo. Han klarte såvidt å trekke pusten og begynte å bli blek i ansiktet så mye som han lo.
For min egen del hadde jeg funnet en stol som jeg satte ved siden av senga og kjente at jeg ble dratt mer og mer inn i rusen. Jeg ble slappere og Per's latter ble fjernere og mindre betydelig enn før. Men jeg var fortsatt fullstendig til stede. Det samme så ut til å gjelde for Lars; Han satt i stolen sin med et slapt smil om munnen og så ut som et menneske med null bekymringer her i livet...

13:25
Per har nå sluttet å le. Helt brått. Han satt med et ansiktsuttrykk som kan beskrives som meget panikkfylt. Et uttrykk du får når du akkurat har gått inn døra til dama di og kommer på at hun har bursdag, uten at du har med gave. Noe lignende av det. Han satt helt stivfrossen i senga og så helt starstruck ut. Dette var meget komisk for meg og Lars og se på så nå var det vår tur til å bryte ut i latter. Lo ikke så kraftig som Per hadde gjort, men vi lo godt. Per kvikket plutselig til, og helt uventet brølte han for full hals: "HOLD KJEFT GUTTA, POLITIET KOMMER!!!!" Gutten hadde panikkanfall og noia til tusen. Jeg og Lars så rart på hverandre i et halvt sekund før vi lo enda mer. Vi lo, og Per ropte. Vi lo mer og Per ropte høyere. Dette var som en vond sirkel. Jo mer vi lo, jo mer panikk fikk Per, og jo mer panikk han fikk, jo mer lo vi. Vi kunne ikke noe for det. Klarte ikke få meg til å tenke tanken at Per hadde det jævlig, og istedet for å prøve å roe han ned lo vi bare. Vi var så fjærne nå at vi kunne rett og slett ikke noe for det.
Vi holdt på å le og rope et minutt eller to før Alf og Lise kom løpende opp og lurte på hva faen som foregikk. Sånn som Per ropte skulle man tro at han ble torturert der oppe. Han ble vel egentlig det og, for den panikkangsten du kan få mens du er ruset er ikke morsom i hele tatt. Alf tok tak i Per og prøvde å få kontakt med han for å fortelle han at alt var bra, og at han måtte roe seg ned. Det var nå et sabla kaos oppe på loftet. Jeg og Lars satt i hver sin stol og hadde latterkrampe, Lise sto i døra og kjeftet på oss for at vi lo, Per ropte av full hals, og Alf prøvde å få kontakt med Per, så han sto også å ropte.
Husker at jeg bøyde meg sammen for å trekke pusten skikkelig etter all den fliringa, og når jeg reiste meg opp sa det bare POFF. All den fliringa hadde fått meg til å hyperventilere så all synten hadde gått til hode på meg meget kjapt. Alt kaoset som nettopp hadde vært i rommet var nå forsvunnet. Kunne høre stemmene langt unna som om jeg var under vann og noen fra overflaten ropte til meg. Lydene laget også et "ekko", noe jeg aldri hadde opplevd før. Det var som om alt som ble sagt ble sagt mellom to fjellvegger så det fikk gjenklang. Hadde det likedan med synet. Bilder "hang igjen" så når jeg rørte på hodet var det skygger som hang igjen. Det var på en måte å lagge på et spill, bare at hver frame jeg hadde sett fadet ut istedet for å skifte over til neste med en gang. Vanskelig å forklare hvordan det var, men tror du forstår.

Jeg var helt lamslått av denne opplevelsen så jeg bråstoppet og le, og fikk noe jeg antar var samme ansiktsuttrykk som Per hadde hatt for et par minutter siden. Jeg begynte å tenke for meg selv "Faen, jeg har overdosert. Hva skjer med meg nå?? Vil jeg dø? Skal jeg ringe sykebil for å hente meg? Jeg er jo glodvarm! Jeg bør gå ned å drikke noe vann for å avkjøle kroppen!"
Jeg fikk helt panikk for dette var en skremmende opplevelse som jeg aldri hadde opplevd før. Følelsen var ekstrem, som om du ikke har kontroll på noe, du bare flyter med, og alt annet bestemmer hva du skal gjøre. En ubeskrivelig følelse som jeg aldri vil ha igjen.

Skriver ikke tiden lengre fordi jeg hadde mistet all tidsberegning. Ett minutt føltes som en halvtime. Vanskelig for deg som aldri har opplevd dette før å forstå; Ett minutt oppfattes jo som ett minutt, men jeg var helt loca og hadde ikke snøring på tiden...

Etter at alle disse tankene hadde rast igjennom hodet mitt hadde jeg bare ett mål: Komme meg ned å få i meg vann i en helvettes fart. Jeg holdt jo på å dø for faen! (trodde jeg). Jeg reiste meg brått opp og dette gjorde at Per, som til nå bare hadde sittet helt dønn i ro i senga og ropt for full hals plutselig våknet til. Han slo rundt seg med armer og bein og var helt vill. Han var en ganske liten fyr, men Alf (som var dobbelt så stor som Per) hadde ikke sjanse til å holde ham fast. Så vi kom oss unna slagene og sparkene til Per som sprelte og slo rundt seg i vilt raseri. Ja raseri. Du så på han at han var forbanna. Som en fyr som er rusa på rivo og heimbrent. Han var ustoppelig.
Når vi alle backa unna senga slo og sparket han ikke lengre, men han så på oss med et intenst hat og var klar til å fly på oss om vi kom nærmere. Vi sto der alle helt målløse og så på han. Han slo i luften mot oss av og til for å vise at han mente alvor. Tanken om å gå ned og hente vann fantes ikke lengre i hodet mitt, alt jeg tenkte nå var "Hva faen er galt med fyren der nå?" (Husket ikke at han hadde tatt tre trekk med 0,3-0,4 gram synt).
Lise sa "hva faen er det som feiler deg Per?" for hun visste heller ikke at han hadde fått i seg så mye. Hun trodde bare at han var svakt beruset og at dette kun var en idiotisk oppførsel fra hans side. Dette gjorde at han rettet seg mot henne og kastet seg fram for å angripe henne. Men siden han var så fucka på synt tok bare et halvt steg ut av senga før han falt pladask ned på gulvet. Jeg, Lars og Alf tok nå tak i Per og kastet han tilbake i senga og holdt han fast til han roet seg (vet som sagt ikke hvor lenge vi holdt han fast for jeg hadde ikke snøring på tiden. Føltes som en evighet, men kan ha vært i bare et par sekunder). Plutselig roet han seg ned og ble helt slapp som om han hadde svimt av. Vi slapp han for å se hva som skjedde med han og han lå der bare i sengen og smilte. Smilte som en idiot som har en intens eufori. Total forandring fra det ville vesenet han nettopp hadde vært. Vi slapp han naturligvis for nå var han ikke en fare for noen og han lå i senga og gliste en liten stund før han begynte å imitere dyr. MØØØØ! MØØØ MOOOOOO sa han først. Så VOFF VOFF VOFF. Du skjønner tegninga... Han lå der og imiterte det ene dyret etter det andre mens han klukket og lo for seg selv. Fyren hadde aldri hatt det bedre.
Nå som han var rolig igjen begynte panikken i meg og kommet tilbake. Jeg kjente etter og kjente at t-skjorta mi var småklam av svette. Jeg trengte vann med en gang!! Jeg løp ned trappene som føltes som de var 100 meter lange og inn på kjøkkenet. jeg kjente nå at hjertet mitt dunket 100 ganger fortere enn det jeg noen gang har følt før så nå var panikken på maks. Jeg var sikker på at jeg kom til å dø av hjerteinfarkt. Så jeg fant fram et glass, fylte det opp med vann og åpnet et vindu. Satte meg ned ved kjøkkenbordet og drakk opp vannet og tenkte at jeg skulle holde meg helt i ro så hjertet fikk roet seg. Lente albuene på bordet og holdt hendene forran øynene mine og pustet så rolig som jeg kunne.

Det var nå hallisene kom... DEL 2 KOMMER SNART (om det er interesse for det)
DEL 2 FFS!
Kp!

Håper del 2 kommer
Er ikke spørsmål engang, del 2 skal skrives ASAP! KP
Sist endret av frantzen91; 17. desember 2012 kl. 23:34.
Må ha del 2 hurtig!
Sist endret av MariusM; 17. desember 2012 kl. 23:37.
Kjempe bra skrevet, ble helt oppslukt i det jeg leste.
Del 2- ja takk
Venter spent på del 2!
Kommer til å skrive den i kveld tipper jeg tar litt tid å få den rettskrevet pga dysleksi
Sitat av WopWop Vis innlegg
Kommer til å skrive den i kveld tipper jeg tar litt tid å få den rettskrevet pga dysleksi
Vis hele sitatet...
Jeg syntes rettskrivingen i denne teksten var ypperlig om du har dysleksi. Eneste som jeg pr nå sette fingeren på er avsnittene og delingen av teksten, ellers var det ypperlig kvalitet på den.
Venter spent på del 2!
Del to kommer før helgen. Men skrive del to her, eller lage en ny tråd?

Sitat av WopWop Vis innlegg
Del to kommer før helgen. Men skrive del to her, eller lage en ny tråd?
Vis hele sitatet...
Del to kommer til å bli på denne siden
(° ͜ʖ °)
Zyke's Avatar
Sitat av WopWop Vis innlegg
Del to kommer før helgen. Men skrive del to her, eller lage en ny tråd?



Del to kommer til å bli på denne siden
Vis hele sitatet...
Fortsett her, lettere å ha oversikt over alt da.
Venter i spenning!
DEL 2!

Det var nå hallisene kom. Satt ved kjøkkenbordet med lukkede øyne og begynte å se forskjellige mønster som rørte seg. De samme mønstrene som vi alle ser når vi har lukket øynene og holder hendene mot øynene.

Men det var noe rart med disse; de kom nærmere og nærmere, for nå var jeg også inne i dette "mørket". Det var som å bli teleportert. I det ene sekundet var jeg på kjøkkenet med dødsangst for å dø av hjerteinfarkt. I det neste var jeg inne i mørket jeg nettopp hadde sett. Jeg sto der i et uendelig stort, mørkt rom, og det eneste jeg kunne se var disse mønstrene langt der borte i det fjerne. De bevegde seg sakte og harmonisk og "lokket" på meg. De ville jeg skulle la det komme nærmere. Jeg husker jeg tenkte "er det så lurt å la de komme innpå meg"? Men jeg rakk ikke å fundere lenge på dette, for i neste øyeblikk var jeg fast bestemt på å få la det komme. Det var som om jeg var hypnotisert. Det var så vakkert. Det vakreste jeg noen gang hadde sett. Som når en havfrue hypnotiserer en sjømann på film. Som en intens forelskelse! Jeg MÅTTE la det komme til meg.

Mens det kom nærmere og nærmere (for nå var alle mønstrene slått sammen til ett som var større) ble det også større og større. Det bredte seg ut nye "armer" i forskjellige farger og nyanser. Den ene armen litt større og vakrere enn den andre. Jeg så farger jeg aldri har sett før! Hvordan det går an aner jeg ikke, og når jeg prøver å tenke på hvordan de fargene så ut har jeg ikke snøring på hva jeg så... Det som om det var flere neon farger inni hverandre...

Det begynte nå å bli størrelse på mønsteret som svevde sakte mot meg. Det var på størrelse med en stor buss, og det ble mer og mer detaljert. Panikken for å dø av hjerteinfarkt var for lengst borte, og den virkelige verden fantes ikke for meg lengre. Dette var nå min realitet. Meg og mønsteret. Ikke noe mer...

Det kom fortsatt sakte og rolig mot meg og jeg begynte nå også å høre en svak lyd i det fjerne. En sang, men det var ikke en sang. Det var følelser jeg hørte. Glede, forelskelse, nytelse, alle disse positive følelsene kunne jeg høre og "føle" på meg, mens de ble spilt i toner. Det er det fineste jeg har hørt i hele mitt liv. Å høre på disse følelsene og se det flotte mønsteret som vokste og kom mot meg ga meg en helt utrolig eufori. Det ble større og større og lyden klarere og klarere. Jeg husker jeg bare sto der og nøt opplevelsen, og før jeg viste ordet av det var mønsteret det eneste jeg kunne se. Det var nå overalt rundt meg. Det fylte mesteparten av det uendelige mørke rommet vi var i. Mønsteret og sangen var nå på sitt klareste og jeg har aldri hatt et mer perfekt øyeblikk i mitt liv. Det var som om denne opplevelsen var det største du kunne oppleve i livet. Dette var alfa omega. Jeg var nå lykkelig tvers igjennom kroppen.

Men plutselig ble det en liten endring i de fine tonene mønstret hadde spilt for meg. Det var som det hoppet over en tone, èn enkelt tone, og så fortsatte det som før. Men jeg skjønte at ting ikke var som det skulle..."Beauty is only skin deep" heter det. Og det stemte også med dette mønsteret. Mens det hadde vært på vei mot meg hadde det lokket meg med vakre mønstre og toner så jeg skulle la det komme innpå. Men nå som det hadde fått kommet nærme nok, og vokst seg stort nok viste det meg sin sanne form. Det var helt skrekkelig. Bizzare mønstre og ekle lyder fylte hodet mitt, lyder som minte om noen i uendelig psykisk smerte som ble torturert. Jeg var fanget av mønsteret! Jeg var fanget i mitt eget hode! Det eneste som eksisterte for meg var et uendelig mørkt rom fylt med dette slemme mønsteret og lyder som prøvde å gjøre meg gal. Jo mer de fikk danse rundt meg jo mindre ble jeg. Jeg prøvde å kjempe tilbake ved å slå etter mønsteret, men jeg bommet med mange meter. Der jeg prøvde å slå var det nå bare luft, helt til jeg trekte tilbake hånden min. Da ble mønstert fylt ut igjen. Jo mer mønsteret fikk "trakassere" meg, jo mindre og svakere ble jeg, og det sterkere. Det ga meg en skjærende smerte i følelsene mine. Som om jeg brant innvendig. Som om selve sjelen var i helvete.

Det var en uutholdelig følelse. Jeg skrek av smerte og krøket meg sammen mens mønstret kom med nådestøtet mot meg og alt ble svart. Dette er den verste følelsen jeg noen gang har hatt. Det føltes som å dø, rett og slett. Jeg lå der iskald mens livet forsvant ut av kroppen min. Som om sjelen min sugd ut av meg og alt som var igjen var et tomt skall. Men like før siste rest av "liv" hadde forsvunnet ut av meg ble et grønt lys tent. Et mikroskopisk grønt lys som var så lite at du såvidt kunne se det. Men det var der. Det var der og vokste seg raskt større og når det var på en størrelse med en klinkekule forsvant det igjen. Like brått som det hadde kommet. Men det var nå som om jeg hadde en atmosfære rundt meg. En atmosfære av grønt lys. Dette var da "Gud" som beskyttet meg mot mønsteret og det fylte meg opp med liv igjen. Det var ikke min tur til å dø enda hørte jeg en stemme si. Jeg fikk mer og mer livskraft og ble større og større til jeg kom til normal størrelse igjen. Mønstrene som var på vei bort ifra min døde kropp kom nå tilbake igjen og prøvde å gjøre det slutt, men jeg fortsatte å vokse meg større og større helt til jeg var større enn mønsteret. Jeg var nå så stor og mønsteret så ubetydelig lite at jeg ikke brydde meg om det lengre. Vi hadde byttet plass. Jeg var uendelig stor, og mønsteret var pitte lite og døende. Alt jeg nå tenkte på var å se opp mot det eneste lyset som var i dette uendelige mørke rommet. Det var som om noen hadde åpnet en luke og en enkelt stråle med lys trengte inn i rommet. Jeg så opp og begynte å sveve oppover, og i samme øyeblikk jeg traff kilden til strålen kom jeg til meg selv igjen. Jeg var nå tilbake i den virkelige verden. "Hva faen gjør jeg her" tenkte jeg mens jeg stirret rett inn i foten av bordet. Jeg hadde falt ned fra stolen jeg satt i og lagt meg i fosterstilling under bordet uten at jeg hadde husket noe av det. Jeg reiste meg opp og kjente at jeg var svimmel som bare det, og at jeg fortsatt var ekstremt ruset, selv om det hadde gått mange timer. Jeg tenkte straks at jeg skulle se hvem andre som var i leiligheten og begynte å gå oppover mot røykerommet.

Jeg var så ruset at jeg hadde vansker med å gå, alt gikk i slow motion, og jeg hadde tåkesyn. Hadde også "fjern-tanker" for de som vet hva det er. Har du tatt deg et godt trekk av hasj begynner du å tenke på alt mulig. Filosofering som gir all mening i hodet ditt og du lurer på hvorfor ingen har tenkt på dette før, men i realiteten er alt du tenker bare tull..

Jeg holdt meg godt fast i rekkverket mens jeg gikk oppover trappa som nå var full av puter av en eller annen grunn. Jeg lekte meg med disse putene på vei oppover og prøvde å unngå å tråkke på de for en hver pris. Om jeg traff en av dem fikk jeg minuspoeng og jeg måtte gå ned et trappetrinn. Traff jeg tre puter tilsammen måtte jeg begynne nederst i trappa igjen. Ja, jeg var så ruset
Etter mye om og men kom jeg meg opp trappa, og var utrolig stolt over meg selv for at jeg ikke hadde tråkket på noen av putene. Jeg åpnet døra til TV-stua og oppdaget et sabla rot. Hele rommet var rassert. TV'en var knust, surround anlegget var tegnet på og kastet veggimellom, alle bildene var tatt ned ifra veggen og knust, sofaen var veltet, og alt lå generelt strødd rundt i rommet. Bortsett ifra en stol så sto midt i rommet. En eneste stol var urørt i rommet, og på den satt Lars med halvåpne øyne.

Jeg smålo mens jeg gikk mot han og spurte hva faen han hadde gjort med rommet, og han ropte straks "HYSJ!! Skipet synker! Vi må holde oss i ro!!" og holdt ut hendene for å få balanse. Jeg stoppet og så rart på han og tenkte at fyren turer som bare faen enda. Jeg spurte han om hva som hadde skjedd og han sa "Alle er døde! Kapteinens logg er mistet og vi balanserer fortsatt på isfjellet og må holde oss helt i ro så vi ikke kantrer båten! Vannet har nådd anklene mine allerede!" Jeg har ikke gitt meg selv et navn i denne historien enda, så la oss kalle meg Askeladden. "Jeg er såå glad for å se deg Askeladden! Du kan finne balansen til skipet å få oss på rett vei igjen!" sa Lars. Det var nå helt klart at fyren var på tur. Han hadde veldig sterke hallusinasjoner, men ikke like kraftige som de jeg hadde, for fyren hadde fortsatt noen lunde kontakt med den virkelige verden. Jeg gikk bort til han og merket at han hadde spydd rundt hele seg, så dette forklarte hvorfor han hadde "vann til anklene". Når jeg var innen rekkevidde for han holdt han ut hendene mot meg og sa "støtt meg opp! Få balanse på meg!" Jeg tok tak i hånden hans og holdt han. Han forklarte nå at verden hadde stoppen å spinne og at han endelig ikke var opp ned lengre, takket være at jeg holdt han i hånden. Dette var veldig komisk for meg, men jeg klarte å holde latteren tilbake og prøvde heller å få roet han ned så mye som jeg kunne. Jeg spurte han forsiktig om hvor resten av folkene var (Alf, Lise og Per). Men han bare ristet på hode og sa at jeg ikke måtte spørre om så mye med en gang for da begynte verden å snurre igjen. Jeg hadde bare stilt et spørsmål, så fyren var helt tydelig forvirret.

Etter mange forsøk på å slippe Lars klarte jeg det endelig uten at han merket det. Alle de andre gangene hadde han skreket at jeg måtte for Guds skyld ikke slippe for da kom vi alle til å drukne. Han satt der nå i stolen og mumlet for seg selv, og holdt av og til på å miste balansen.

Jeg gikk fra han og inn på røykerommet hvor jeg fikk et megasjokk. Der lå Per på gulvet og hadde anfall! Lå og ristet helt ute av kontroll og det skummet hvitt ut av munnen hans. Jeg fikk mitt livs sjokk når jeg så dette, og ble livredd. Jeg løp bort til han og fikk lagt han på siden så han ikke skulle kveles av alt det skummet. Jeg holdt hodet hans i fanget, mens jeg så rundt meg etter en telefon jeg kunne få tak i. Jeg fant til slutt en mobil i lomma hans som jeg fikk ut, men når jeg skulle taste 113 hadde jeg ikke sjanse. Jeg fiklet febrilsk på touch-screenen, men var fortsatt så ruset selv at jeg aldri traff de rette tastene eller visste helt hva jeg holdt på med. Etter det som kjentes som en time med vill trykking på telefonen sluttet Per og riste og jeg var sikker på at han var død. I vill panikk kastet jeg fra meg mobilen og prøvde å kjenne på halsen hans om han hadde puls. Etter noe om og men for å få bort genseren så jeg kom inn til huden kjente jeg en vill dunking i halspulsåren og jeg ble tusen tonn lettere. Han levde! Jeg husket at jeg var så glad at jeg begynte å grine mens jeg lo av lettelse. Jeg satt der og lo en stund med Per sovende på fanget mitt før jeg var i stand til å løfte han opp i sengen som sto en halvmeter unna. Der satt jeg og fulgte med at han pustet hvert tiende sekund som jeg telte i hode mitt før vi begge to sovnet.

Vi ble vekt av Lars klokka halv 6 samme kveld. Vi var alle tre i like fin form nå, bortsett ifra en helvettes hodepine og dissorientering. Jeg kunne ikke få meg til å tro at klokke bare var halv 6 på kvelden, det føltes ut som alt hadde skjedd iløpet av to døgn.

Ingen av de to andre husket noe av det som hadde skjedd, så Lars satte seg på sengekanten mens jeg fortalte alt jeg husket. Vi ble ganske fort enige om å ikke dra ut å drikke denne kvelden, men heller dra en tur på legevakta med Per for å være sikker på at alt var i orden. (Det var det heldigvis også).

Alt i alt var dette den sykeste dagen i mitt liv, og jeg tror (og håper) at ingen dag blir sykere enn denne. Vi hadde alle tre turet noe jævlig, hatt halliser, noia, panikkanfall, dissorientering, humørsvigninger til tusen, og opplevd at alt gikk i slow-motion. De to andre hadde også hukommelsestap, kastet opp og hatt anfall.

Dagen derpå gikk ut på å røyke små doser i sigg (nei vi lærer aldri, men denne gangen gikk alt fint. Var som å røyke på noe god bruning, bare med litt mindre lengde på rusen). Vi ryddet hele leiligheten, og ta oss en velfortjent hvil resten av dagen. Vi fant ut at Lars hadde ødelagt ting til ca 20.000 kr mens han var i gang i "båten" sin. Dette blir han mobbet for den dag i dag vel og merke.

Håper du likte det du leste, og om jeg får positive tilbakemeldinger og ikke har skrevet bare ubrukelig søppel kommer jeg helt sikkert til å fortelle om flere opplevelser jeg har hatt for det var veldig morsomt å skrive: )
Sist endret av exocytose; 29. desember 2012 kl. 17:48. Grunn: fikset avsnitt for WopWop
Dette var en spennende historie, bra at alt gikk bra med dere.
Flott skrevet
Haha, tidenes historie!
Inviter meg neste gang! :-)
Fantastisk!
Leste gjennom hele på vei til skolen (lang taxitur), bra underholdning hele veien. Føltes ut som jeg hadde sett på en dritbra film etter at alt var lest igjennom.

Man må være veldig forsiktig med dosering av Syntetisk, i det hele tatt er det ikke så veldig lurt å røyke det, men den diskusjonen gidder jeg ikke å ta her. Har hørt om flere som har blitt psykotiske av å røyke det, så jeg vil påstå at dere hadde flaks den kvelden i og med at dere overdoserte så sinnsykt. Det kunne gått mye verre enn det faktisk gjorde.

Jævlig bra skrevet forresten, håper på flere tekster fra deg framover!
▼ ... over en måned senere ... ▼
haha spennende historie! fikk meg til å le det hær og vekker opp så mange historier selv, synd ikke hukommelsen står like bra til hær :P Men kjenner meg så sykt igjen mange plasser, hehe ser den at dere bædaa`` der med så høy dosering får første gang til å være itillegg. Pass på doseringen og helst ikke bruk synt over lengre tid i strekk, kan bli små tullete i hodet da. Men bland det sammen med god bruning, så slipper du den plast chemical smaken som er så jævlig stygg, mitt tips.
Sitter med synt posen selv her nå, så er vell bare å tenne opp! Godkveld :=)