Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1649
Hei. Jeg skal inn og operere på førstkommende mandag. Har røykt endel heroin den siste tiden. Seinest i gårkveld. Skal inn på preoperasjonsmøte idag. Noen som vet om dette vil ha/påvirke noe som helst for selve operasjonen? Jeg tenker mest på om det vil ha noe og si for narkosen og for smertestillende preparater jeg vil få i ettertid? Jeg har nok opparbeidet meg en viss toleranse for heroinen + benzoer. Vil dette bety at jeg vil trenge høyere doser smertestillende i ettertid for å dempe smertene? Vil legen/anestesilegen merke noe til mitt misbruk? Bør jeg opplyse de om dette før selve operasjonen, eller vil dette medføre at jeg vil få mindre doser med smertestillende i ettertid? Jeg har røykt heroin noen dager i uken over ca. en tre ukers periode. Har også spist litt benzoer over samme tidsperiode. Håper og takker for raske svar.
"You have to report all that to the surgeon and the anaesthesist absolutely.
Do never forget that doctors are bound by an oath not to reveal their patients secrets.

Please do not hide and/or minimise what you have taken/are taking and report everything in detail and with the accurate timing of the last intakes - ignoring these facts might lead the anaethesist to a potentially fatal error or to underdose you and you might wake up fresh as a rose while the guy has his hands plunged in your abdomen...no fun.

It is highly likely that many have already undergone surgery while on H without sustaining damage, but please, for your sake and the sake of the operating team's conscience, report all the above to your doctors, without hiding anything.

One's body reacts very srongly to a surgical intervention, it is of vital importance for you that the medical team taking care of you has all the necessary information in order to keep you safe and put as little stress as possible on your body."

http://www.drugs-forum.com/forum/sho...d.php?t=159392

http://www.google.no/#q=heroine+prio...w=1745&bih=868

Read more: http://www.drugs-forum.com/forum/sho...#ixzz1v0GS9bnu
BAD MOTHERFUCKER
Tomacco's Avatar
Si ifra om det.
ArbeidsledigProletar
SI I FRA! I værste fall ender du opp med å ligge våken på operasjonsbordet uten mulighet til å si i fra.
Hvilke smertestillende kan en pasient som er avhengig av subutex få?Morfin og andre opiater funker jo ikke så lenge subutexen er i systemet.
Trådstarter
Her er det ikke snakk om avhengighet. Jeg snakker om sporadisk "koserøyking" Idiotisk av meg. Men gjort er gjort og spist er spist. Jeg gav beskjed om både røykingen og benzo "misbruken" Fikk meg en fortjent moralpreken og beskjed om at de ville øke dosen med morfin under operasjonen. Jeg tar et oppgjør med meg selv og prøver/kutter ut denne uvanen jeg har lagt til meg. Takker forøvrig for raske og gode svar. Satser på at operasjonen går bra og smertefritt for seg.
Egyptisk Tempelkatt
Sitat av ColdPac Vis innlegg
Her er det ikke snakk om avhengighet. Jeg snakker om sporadisk "koserøyking" Idiotisk av meg. Men gjort er gjort og spist er spist. Jeg gav beskjed om både røykingen og benzo "misbruken" Fikk meg en fortjent moralpreken og beskjed om at de ville øke dosen med morfin under operasjonen. Jeg tar et oppgjør med meg selv og prøver/kutter ut denne uvanen jeg har lagt til meg. Takker forøvrig for raske og gode svar. Satser på at operasjonen går bra og smertefritt for seg.
Vis hele sitatet...
Høres fornuftig ut, heroinløpet er ikke noe å anbefale og noe å legge på hylla snarest om du fortsatt kan