Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1237
Ikke hvem som helst.
F0reman's Avatar
Hei Freaks.

Sitter her og tar meg en varm kopp med ganske mye Kratom (etter min mening) og Lurer egentlig på hva det er mulig og blande i ''teen'' for og få gjemt bort litt av den bittre smaken.

Tror jeg ha hørt fra en kompis en gang att det ikke var lurt og blande sukker i den men kanskje salt. (???)

Er virkelig ikke sikker eller erfaren på dette stoffet så takk for Svar og kanskje lit info angående doseringen osv.
Hei!

At du syns kratomet smaker bittert avhenger veldig mye av hvilken type du bruker. De billigere merkene smaker som regel værst etter min mening, med unntak av maeng da kratom.

Noen ting du kan prøve:

- Melk (høres kanskje merkelig ut, men en del engelskmenn bruker det i sin te, da spesielt grønn te for å maskere den merkelige smaken)
- Sukker har du sikkert prøvd.
- Sitronvæske som kommer i slike gule flasker med grønn kork
- Kaffe, da uten te.
- Juice
- Ingefær

Bruker selv ikke noe annet enn litt vann med kratom. Hvor mange gram bruker du?
Ikke hvem som helst.
F0reman's Avatar
Trådstarter
Prøvde med sitronveske som du sa og syntes det ble ganske mye bedre takk.
Kratom skal gi mest utbytte om du putter det i en kapsel og svelger den.
Sitat av TylerDurden Vis innlegg
Kratom skal gi mest utbytte om du putter det i en kapsel og svelger den.
Vis hele sitatet...
Det du sier gjelder ekstrakter.Pulverisert kratom eller kratom blader funker best når man lager te.
Ikke hvem som helst.
F0reman's Avatar
Trådstarter
Jeg lagde te. Men er det noen steder der de selger tomme kapsler? Apoteket kanskje?
Sitat av F0reman Vis innlegg
Jeg lagde te. Men er det noen steder der de selger tomme kapsler? Apoteket kanskje?
Vis hele sitatet...
Dem selger det i helsekost butikker.