Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1008
I går så drakk jeg mye og selvsagt er jeg fyllesjuk i dag. Men jeg har aldri i mitt liv spydd fire gang på mindre en to timer før, alt jeg spiser og drikker kommer ut med en gang.


Noen som har råd mot dette her?
Sist endret av mentalmelt; 3. juli 2008 kl. 11:41. Grunn: elendig grammatikk
Captain Obvious says ligg unna så mye alkohol?
Det beste er å forene seg med at du kommer til å dø uansett, før eller siden. Da kommer en dags fyllesyke til å virke uviktig i den store sammenhengen.
Drikk vann (Usansett om det kommer opp igjen), spis salt (det hjelper kroppen å ta opp vannet).

God bedring.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Du drakk for mye, ikke annet å gjøre enn å seile ut stormen.
Når du endelig klarer å holde noe i magen din, så er salter, mineraler og vann førsteprioritet.
Sist endret av Dodecha; 3. juli 2008 kl. 11:49.
Drikk som sagt vann og få i deg vitaminer og salt, prøv gjerne litt frukt eller juice.

Egg inneholder store mengder cysteine, som hjelper til med å bryte ned den giftige metabolitten acetaldehyde som alkohol danner i kroppen. Når du etterhvert får ned et egg vil dette derfor hjelpe til med å korte ned lidelsene.

Ingefær fungerer kvalmestillende så det kan være en idè, gjerne i en te sammen med honning og sitron som forsyner deg med C-vitaminer og litt enkel energi..
Sist endret av mentalmelt; 3. juli 2008 kl. 14:57. Grunn: skrivef.