Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  29 20958
har akuratt røyka muskatt med en kompis, lurer på hvor lang tid det tar føre det funker og hvor mye man egt skal røyke :P
Den kommer snart, best å spise ca. 10-15g. Kos deg de neste dagene.
Sist endret av fatboyjim; 4. mai 2012 kl. 22:07.
Trådstarter
Sitat av fatboyjim Vis innlegg
Den kommer snart, ca. 10-15g. Kos deg de neste dagene.
Vis hele sitatet...
10- 15 kg ? serriøst :S
Skal man ikke lage te av muskattnøtt da? Aldri hørt om noen som røyker det. Ungdommen nå til dags. Om dere er så desperat etter å få dere en rus gå å kjøp dere litt hasj, i stedet for å innta noe som kan skade dere for livet.
Sist endret av Dimergon; 4. mai 2012 kl. 22:09.
Håper du kjøpte nøtt å ikke sånn om er skrapt opp fra før av .
Man blir vel ikke rusa av å røyke den etter det jeg har lest, men å trekke den i te og drikke. finnes threads på forumet fra før om det.
Trådstarter
Sitat av Dimergon Vis innlegg
Skal man ikke lage te av muskattnøtt da? Aldri hørt om noen som røyker det. Ungdommen nå til dags. Om dere er så desperat etter å få dere en rus gå å kjøp dere litt hasj.
Vis hele sitatet...
ikke så lett og røyke hasj når man går på urinprøver med snuten :P
Sitat av Dimergon Vis innlegg
Skal man ikke lage te av muskattnøtt da? Aldri hørt om noen som røyker det. Ungdommen nå til dags. Om dere er så desperat etter å få dere en rus gå å kjøp dere litt hasj.
Vis hele sitatet...
Jo , mange som røyker det . Kjøpt en pose med nøtter i på butikken å knus det til pulver ta de i matpapir eller noe sånt men ikke dopapir det funker ikke så fint .. så blir man litt høy .

Sitat av fatboyjim Vis innlegg
Man blir vel ikke rusa av å røyke den etter det jeg har lest, men å trekke den i te og drikke. finnes threads på forumet fra før om det.
Vis hele sitatet...
Etter en som meg som har prøvd det så JO ! Man blir høy av det men ikke like mye som feks weed .
Trådstarter
det var egentlig bare for og teste det for og se om det i det hele tatt funka eller om det er bullshit
Sitat av hondacr85 Vis innlegg
det var egentlig bare for og teste det for og se om det i det hele tatt funka eller om det er bullshit
Vis hele sitatet...
Om du tar 3-4 joint så funker det !
Muskattnøtt er en myte og burde avlives.
Anbefaler virkelig INGEN å prøve muskattnøtt da dette vil gi deg en av de verste badtrippene du noensinne har opplevd. Kan like godt gå å drikke antibac...
Ikke hvem som helst.
F0reman's Avatar
Sitat av Antonymus Vis innlegg
Muskattnøtt er en myte og burde avlives.
Vis hele sitatet...
Hvordan kan det være en myte..? Det er da vell ikke en myte i og med att man kan ruse seg på det.
The lucky one
PairADice's Avatar
Cottonmouth fra helvette, hodepine som setter hjemturen fra div festivaler til skamme, lett nyttårsfyrverkeri som blinker foran øynene, som kombinerer fint med førnevnte fordel. Ah, var en minneverdig helg.
Sitat av Antonymus Vis innlegg
Muskattnøtt er en myte og burde avlives.
Vis hele sitatet...
Det er på ingen måte en myte, sjekk rusforumet.
Av beste sort!
Kålroten's Avatar
Sitat av Antonymus Vis innlegg
Muskattnøtt er en myte og burde avlives.
Vis hele sitatet...
"Muskat inneholder det hallusinogene stoffet myristisin, som forårsaker en LSD-liknende rus. I lave doser er ikke muskat farlig. Men store doser på 15 gram eller mer er farlige, og kan fremkalle anfall, kvalme, dehydrering og generell smerte i kroppen. Ved doser på rundt 8 gram er muskat et mildt til medium hallusinogen, som gir visuelle hallusinasjoner og mild eufori på linje med den man får av marijuana." Wikipedia om muskatnøtt

Få fakta på bordet før dere uttaler dere om noe dere tydeligvis ikke vet noe om...
However, jeg vil ikke akkurat anbefale muskat da man blir "syk" og ofte får feberlignende symptomer av det. Det fungerer forresten ikke å røyke det da virkestoffet i muskat, myristisin, fordamper når man prøver å røyke det. Om dere virkelig er gira på å ruse dere på muskat, bør dere trekke muskat som té.

Lykke til!
Ikke hvem som helst.
F0reman's Avatar
Sitat av fishfuze Vis innlegg
Anbefaler virkelig INGEN å prøve muskattnøtt da dette vil gi deg en av de verste badtrippene du noensinne har opplevd. Kan like godt gå å drikke antibac...
Vis hele sitatet...
Ble innlagt på observasjon pga. en overdose på koffein for 2 dager siden og da drakk en kar jeg var sammen med der inne sånn sprit man vasker seg på nevene med og ble full.. hvis det ar det du mente med antibac!
Sist endret av F0reman; 4. mai 2012 kl. 22:22.
Funker det med og lage te av muskat ??? Noen oppskrift ??
Sitat av F0reman Vis innlegg
Ble innlagt på observasjon pga. en overdose på koffein for 2 dager siden og da drakk en kar jeg var sammen med der inne sånn sprit man vasker seg på nevene med og ble full.. hvis det ar det du mente med antibac!
Vis hele sitatet...
Beklager alle sammen, for off-topic. Jeg må bare:

Jaha, så den "stille hentinga av vann" du lagde tråd om noen dager siden, var ikke så stille egentlig. Dere drakk dere "fulle" på sabla antibac og forstyrra alle sammen. WOW. Applaus til deg. Hva enn for noe kjeft du fikk av sykepleieren, fortjente du.

On topic:

Her kan du lese litt om hva du muligens kan forvente:

Triprapport

"Ingen effekt?"

Advarsel om muskattnøtt

Lykke til i kveld, og ta vare på hverandre!
Sist endret av Lily Bowen; 4. mai 2012 kl. 22:34.
Av beste sort!
Kålroten's Avatar
Sitat av F0reman Vis innlegg
Ble innlagt på observasjon pga. en overdose på koffein for 2 dager siden og da drakk en kar jeg var sammen med der inne sånn sprit man vasker seg på nevene med og ble full.. hvis det ar det du mente med antibac!
Vis hele sitatet...
Hvordan i all verden klarte han å få i seg antibac? Det lukter nesten som whitespirit, og smaker sikkert det samme? Og hvordan klarte du å få i deg så mye koffein?!
Smelter i munnen
Kjøtt's Avatar
Hahaha, ler av sånne tråder.

Jaja, heldigvis har du gjort det heeelt feil. Les deg opp før du "doper deg" på en jævla nøtt. Muskat er som kjent ikke til å befale, man får det faktisk ofte helt jææævlig dagene etter man har prøvd det.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Spiste 2 muskat nøtter, vet ikke hvor mange gram det var, men var vertfall styggdårlig dagen etter!
Spydde og hadde hodepine, vanskelig å komme meg opp av senge, var ikke noe morsomt.
Anbefaler ikke å prøve det, men det kan jo hende at det funker greit for andre da.
Har du fått prøvd det enda? Isåfall hadde du guddet å skrive en rapport på den om du har tid? Lykke til.
Sitat av Kålroten Vis innlegg
Hvordan i all verden klarte han å få i seg antibac? Det lukter nesten som whitespirit, og smaker sikkert det samme? Og hvordan klarte du å få i deg så mye koffein?!
Vis hele sitatet...
Bare å koke STERK kaffe det og drikke.

2-3 kopper med kraftig kaffe vil få den mest hardbarka kaffeslurperen hjertebank og svettetokter fra helvette.
Det er ikke noe gøy om mot formodning skulle klare å få noe særlig ruseffekt ut av det. Jeg opplevde bare bodyload, ubehag, dårlig mage og en rar følelse av at speilbildet mitt virket ukjent.
Sitat av Bombasa Vis innlegg
Bare å koke STERK kaffe det og drikke.

2-3 kopper med kraftig kaffe vil få den mest hardbarka kaffeslurperen hjertebank og svettetokter fra helvette.
Vis hele sitatet...
Jeg drikker ei hel presskanne med kaffe trukket på 100-150 gram kaffe hver eneste morgen, det må nok litt mer til.

Så vidt jeg har skjønt er LD50 for koffein 150-200mg pr kg. kroppsvekt for rotter, noe som tilsvarer rundt 300 bokser Red Bull for en person på 80kg. Nå er det nok litt annerledes for mennesker og jeg regner med at virkningen er svært ubehagelig lenge før du når slike doser. I følge Erowid er dødelig dose for mennesker 3 - 20 gram ren koffein, noe som tilsvarer minst 3 liter kruttsterk kaffe
Sitat av Judaz Vis innlegg
Jeg drikker ei hel presskanne med kaffe trukket på 100-150 gram kaffe hver eneste morgen, det må nok litt mer til.
Vis hele sitatet...
Jog kokte idiotisk sterk kaffe med en feiltagelse engang. Vet ikke hvor mye kaffe jeg hadde oppi, men tilogmed skummet på kaffen var helt svart.

Så jo at den var veldig sterk, men gav faen og helte meg en god kopp for det om og drakk den opp.
De neste par timene var jævlige.. Klarte ikke å reise meg fra sofaen, svettet som en gris, hodepine fra helvete og følte meg generelt sett som om jeg skulle ha kraftig influensa. Orket absolutt ingenting. Ikke engang å hente vann klarte jeg den første timen.

Det helevar heldgvis over etter cirka 3 timer. Etter litt mat og endel vann så var jeg så og si helt fin igjen, men det viser at det er langt ifra umulig å ta overdose på kaffe.

Sitat av Judaz Vis innlegg
Så vidt jeg har skjønt er LD50 for koffein 150-200mg pr kg. kroppsvekt for rotter, noe som tilsvarer rundt 300 bokser Red Bull for en person på 80kg. Nå er det nok litt annerledes for mennesker og jeg regner med at virkningen er svært ubehagelig lenge før du når slike doser. I følge Erowid er dødelig dose for mennesker 3 - 20 gram ren koffein, noe som tilsvarer minst 3 liter kruttsterk kaffe
Vis hele sitatet...
Meget stor forskjell på overdose og dødelig dose.
Ikke røyk det, har en kompis som var helt ødelagt i dager etterpå. Tror heller ikke "rusen" var så mye å skryte av.
▼ ... flere år senere ... ▼
Jeg prøvde muskatnøtter for å se om det funket og jeg spiste 2 stk, og det funka, men tok 5/6-8 timer da, før effekten kom.