Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 3604
*insert tittel her*
Heisann freaks, nå har jeg akurat fått 100mg tramadol, 5mg nobligan og ett stk ketogan, hva kan jeg forvente?

Fikk det pga sterke smerter.
Du kan forvente at smertene vil gå vekk. Alle er moderate/sterke smertestillende stoffer.

God bedring.
*insert tittel her*
Trådstarter
Sitat av Rambofant Vis innlegg
Du kan forvente at smertene vil gå vekk. Alle er moderate/sterke smertestillende stoffer.

God bedring.
Vis hele sitatet...
Takk, men ikke noe rus? Har ligget på sykehus i 8 mnd. Så ganske høy toleranse for opiater.
Sikker på at du ikke mener 100mg Tramadol, 50mg Nobligan og 5mg Ketogan? Tramadol og Nobligan er forøvrig akkurat det samme.
8 mnd på sykehus? Ikke sammenhengende vel?
Hehe, legges inn på sykehus og første ting å gjøre er å logge på freak, silly sally
Sitat av kodi4k Vis innlegg
Takk, men ikke noe rus? Har ligget på sykehus i 8 mnd. Så ganske høy toleranse for opiater.
Vis hele sitatet...
Om du har høy toleranse så tviler jeg på at du vil kjenne noen form for rus. Når jeg brukte tramadol/nobligan fikk jeg ikke noen ruseffekt etter ca 1 uke med forholdsvis høyt forbruk.

God bedring!
*insert tittel her*
Trådstarter
Sitat av Fuzzybossen Vis innlegg
8 mnd på sykehus? Ikke sammenhengende vel?
Vis hele sitatet...
Humhum, joda samenhengende.s
Tviler på at du får særlig rus siden du nevner at du har høy toleranse for opiater..
Men uansett, god bedring!
Du vil nok ikke merke en dritt annet enn at smertene stilner litt.
*insert tittel her*
Trådstarter
Well, alrighty. Håper jeg får en rus av det jeg får nå. 150mg tramadol 5mg nobligan 2x15mg ketorax 2mg rivotril.


EDIT jeg tok de akurat, veter på effekt.
Sist endret av kodi4k; 8. desember 2011 kl. 02:24.
Gi beskjed hvordan ketoraxen funker da Den er den eneste jeg har trua på av de der.
*insert tittel her*
Trådstarter
Rivoen,ketoraxen og tramadolen er ganske potente.

Sitat av Titi Suru Vis innlegg
Gi beskjed hvordan ketoraxen funker da Den er den eneste jeg har trua på av de der.
Vis hele sitatet...
Ketorax og ketogan er forøvrig det samme.
usertitle import
bleh's Avatar
Sitat av kodi4k Vis innlegg
Well, alrighty. Håper jeg får en rus av det jeg får nå. 150mg tramadol 5mg nobligan 2x15mg ketorax 2mg rivotril.


EDIT jeg tok de akurat, veter på effekt.
Vis hele sitatet...
Jeg har tatt ca identisk dose (dog uten nobligan, men med mye god røyk) og på denne tiden hadde jeg lite toleranse for opiater og benzo. Det var...orgasme. Standard opiater - varm i kroppen, døsig, euforia. Når man plusser på benzo, da smeller det for de med liten toleranse.

Vil ikke tro at du får store rusen ut av dette, siden du har fått opioder over lengre tid. Dessuten har jeg selv erfart at det funker dårlig å få skikkelig "rus" følelse på sykehus, spesielt hvis en faktisk har smerter. Har fått diverse sterke smertestillende ifbm sykehusinnleggelser, og har ikke fått noe funk på samme måten som hvis samme dose hadde blitt konsumert et annet, mer passende (oh, the irony..) sted.

God bedring!
*insert tittel her*
Trådstarter
Takk for svara folkens, har ikke fått noe funk enda, får klage litt mer, så jeg får litt mer ketorax.

Japp, fikk ketorax injeksjon i går, jeg er fortsatt litt høy. Følte meg veldig avslappt, veldig rolig følte meg likegjyødig som om smerten ikke betydde noe. Jeg fik milde halusinasjoner, som når jeg prøvde å lese, hoppet bpkstavene ut av bladet mitt (øeste illustrert vitenskap) rakettene som var i bladet beveget seg ut av rekkeviddet.
Bøe veldig likegyldig. Overall en veldig digg rus.

Sitat av bleh Vis innlegg
Jeg har tatt ca identisk dose (dog uten nobligan, men med mye god røyk) og på denne tiden hadde jeg lite toleranse for opiater og benzo. Det var...orgasme. Standard opiater - varm i kroppen, døsig, euforia. Når man plusser på benzo, da smeller det for de med liten toleranse.

Vil ikke tro at du får store rusen ut av dette, siden du har fått opioder over lengre tid. Dessuten har jeg selv erfart at det funker dårlig å få skikkelig "rus" følelse på sykehus, spesielt hvis en faktisk har smerter. Har fått diverse sterke smertestillende ifbm sykehusinnleggelser, og har ikke fått noe funk på samme måten som hvis samme dose hadde blitt konsumert et annet, mer passende (oh, the irony..) sted.

God bedring!
Vis hele sitatet...
Så du sier hadde jeg tatt samme dose med feks. Venner utenfor sykehuset hadde jeg fått en annen funk?
En får mindre rus når man har faktiske smerter.
5 mg Nobligan?
Mener du ikke 50 mg?


Signerer Stratops..
Jeg går for tiden på Nobligan 100 mg x 2 daglig, og det er for smerter, ikke for rus.

Men whatever floats your boat..
Hvorfor ligger du på sjukehus?
Ketoraxen er fantastisk, er bare å be om mer hvis det du har fått ikke funker.
Å opparbeide toleranse er noe dritt,man får nesten noia for at man er narkoman når pleieren setter elefantdose på elefantdose med sterke opiater, 'been there,done that'..


Håper det går bra med deg, ønsker deg det beste selv freaks havner på sykehus av og til, noe annet ville vært naturstridig

Lykke til videre og god bedring
Sitat av kodi4k Vis innlegg
Heisann freaks, nå har jeg akurat fått 100mg tramadol, 5mg nobligan og ett stk ketogan, hva kan jeg forvente?

Fikk det pga sterke smerter.
Vis hele sitatet...

Et par tre tramadol sammen med 2 halvlitere har gitt meg en fin buzz før. Det er ikke akkurat helsebringende, men visst du vil ruse deg skal det fungere.