Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1203
har det enda ikke kommet noe info om seating på TG i år eller er det bare meg som ikke har fått det med meg? Skal seate en gjeng på 18 stykker så er litt viktig at jeg får seata fortest mulig. Så skulle gjerne visst når det begynte.

Takker for alle svar



edit: Innlegg nr 230(v) !
Sist endret av ballestank; 17. februar 2011 kl. 22:33.
Informasjon_kommer_først_ut_på_gathering.org.

Når skal folk skjønne dette?
What Viva said.

Jo flere du skal seate, jo raskere frem i køen kommer du (om de følger samme systemet som årene før). Følg med på gathering.org.
Sist endret av Zeco; 17. februar 2011 kl. 22:42.
ah okey. Takker!

Er så usikker siden det har tatt så lang tid.. Jeg sjekker billettinfo hver dag på gathering.org og der står det "TBA - Seatingen starter. Følg med på informasjonen på her på gathering.org for detaljer angående seatingen."

regner med at det er der det kommer info om seatingen når det står "her på gathering.org" ? Spør helt vannvittig dumt veit jeg siden det der sier seg selv men vil bare være _helt_ sikker.
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Ja.

For andre som ikke er så flink med sånn bokstaver og ord og å trykke på knapper og slikt; her kommer det til å stå. Her er tutorial for hvordan bruke PC-mus (ganske likt i andre OS). Oh.. wait...