Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 11953
Hey, kom over noe amfetamin i helga, den var helt våt, og litt gul og hvit, den gikk ikke ann og snorte. Du måtte droppe den. Å den var utrolig bra!

Noen som vet navnet på denne? eller hva den går under? |
Amfetamin skal aldri være våt, det skal være ett saltprodukt, er det vått er det enten bøffet med gass/vesker, eller så har personen som har laget dette tatt litt mangen snarveier eller ikke vært helt stødig på produksjon...

Men kan forsatt bli ett bra produkt i slutten, har selv også testet bra våt amfetamin som fungerer veldig bra fordi om...
Forøvrig du vil ha mulighet til og ligge den ut over en større flate, samle massen og hakk den opp, gjenta det ca. hvert 2-5 minutt så vil den tørke og du kan sniffe den.
Du vil heller ikke miste noe av rusproduktene, da amfetamin er som sagt ett salt produkt, det fordamper ikke, du bli bare kvitt litt bistoffer
Kan det være Opium du har fått i deg?
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av spelley Vis innlegg
Kan det være Opium du har fått i deg?
Vis hele sitatet...
Hvordan i villeste verden kan du lure på om han har fått i seg et stoff med stikk motsatt virkning av amfetamin?
Sitat av djchain Vis innlegg
Amfetamin skal aldri være våt, det skal være ett saltprodukt, er det vått er det enten bøffet med gass/vesker, eller så har personen som har laget dette tatt litt mangen snarveier eller ikke vært helt stødig på produksjon...
Vis hele sitatet...
Spiller det noen rolle egentlig?
Man skal jo bare ruse seg på det uansett?

Jeg har selv bevitnet at folk har slikket i seg amfetamin og ifølge dem var det noe av den beste amfetaminen de hadde prøvd.

Ettersom jeg kan huske så lignet den litt på sæd faktisk.

Så lenge det fungerer bra så behøver det ikke spille noen rolle vel?
Sitat av NitroFis Vis innlegg
Spiller det noen rolle egentlig?
Man skal jo bare ruse seg på det uansett?

Jeg har selv bevitnet at folk har slikket i seg amfetamin og ifølge dem var det noe av den beste amfetaminen de hadde prøvd.

Ettersom jeg kan huske så lignet den litt på sæd faktisk.

Så lenge det fungerer bra så behøver det ikke spille noen rolle vel?
Vis hele sitatet...
nei nei, for all del spiller det ikke noe rolle dersom du er fornøyd med produktet, som jeg sa på neste linjen, har prøvd våt amfetamin selv også som er bra.
Sist endret av djchain; 18. juni 2010 kl. 13:25.
Sitat av NitroFis Vis innlegg
Spiller det noen rolle egentlig?
Man skal jo bare ruse seg på det uansett?

Jeg har selv bevitnet at folk har slikket i seg amfetamin og ifølge dem var det noe av den beste amfetaminen de hadde prøvd.

Ettersom jeg kan huske så lignet den litt på sæd faktisk.

Så lenge det fungerer bra så behøver det ikke spille noen rolle vel?
Vis hele sitatet...
Hvis du gir totalt faen i om det du får i deg er rent eller ikke, nei da spiller det ingen rolle. Om du vil være sikker på at du ikke får i deg masse biprodukter, så er det tæss.
Nei, den var utrolig dyr, tror ikke den var bøffet ut. Ingen som vet hva jeg er ute etter? :P
Kunne være litt som NitroFlis sa, litt sæd aktig!
Sitat av fetter Vis innlegg
Hvis du gir totalt faen i om det du får i deg er rent eller ikke, nei da spiller det ingen rolle. Om du vil være sikker på at du ikke får i deg masse biprodukter, så er det tæss.
Vis hele sitatet...
Jeg tviler på at biproduktene er noe særlig farligere enn amfetaminen i seg selv.
Dessuten spiller det ikke noen rolle for meg heller ettersom at jeg ikke er bruker av dette stoffet.
Sitat av Cartman Jr Vis innlegg
Nei, den var utrolig dyr, tror ikke den var bøffet ut. Ingen som vet hva jeg er ute etter? :P
Kunne være litt som NitroFlis sa, litt sæd aktig!
Vis hele sitatet...
Kan være bøffet fordi om det er dyrt...
Sitat av djchain Vis innlegg
Kan være bøffet fordi om det er dyrt...
Vis hele sitatet...
Men herregud da.
Han har jo sagt at det var gode greier!
Drit nå i om det var bøffet og heller prøv på å bidra til tråden.
Kanskje det var bøffa ut med sæd da?

Marsipan er slang ordet på det, i alle fall her jeg bor.
Har 0 peiling på amf. Men ja jeg tror det er rosa marsipan!
Var borte i det for 3-4 år siden! Er den beste amf`n jeg noen gang har prøvd, uten å ha prøvd alt for mye da men...
ut fra beskrivelsen høres det ut som marsipan ja. godsaker! folk bøffer i vei for å lage ting som ligner men virker jo som du har the real deal
Sitat av Cartman Jr Vis innlegg
Nei, den var utrolig dyr, tror ikke den var bøffet ut. Ingen som vet hva jeg er ute etter? :P
Kunne være litt som NitroFlis sa, litt sæd aktig!
Vis hele sitatet...
Joda jeg har vært borti det tidligere jeg også, bare veldig lenge siden. Vi fikk en pose gult vann, og ble mildt sagt overasket. Helte det utover et speil, og etter et par sekunder lå det igjen et litt gulaktig pulver. En bitteliten linje holdt meg tweak'a i over et døgn.

Sitat av NitroFis Vis innlegg
Jeg tviler på at biproduktene er noe særlig farligere enn amfetaminen i seg selv.
Dessuten spiller det ikke noen rolle for meg heller ettersom at jeg ikke er bruker av dette stoffet.
Vis hele sitatet...
Der har du et poeng, men jeg ville allikevel foretrukket helt ren amf foran gul væske, uavhengig av hva som blir omtalt som "bra".
Danser Ompa
Laxz0r's Avatar
Startgass er ether?
Ja, takk! Marsipan.
Det var det oppklart! tusen takk
▼ ... noen uker senere ... ▼
Sitat av Cartman Jr Vis innlegg
Nei, den var utrolig dyr, tror ikke den var bøffet ut. Ingen som vet hva jeg er ute etter? :P
Kunne være litt som NitroFlis sa, litt sæd aktig!
Vis hele sitatet...
Man kan vell kalle det buff når du kjøper ett gram hvor 0.3 gram av varen din fordamper i luften hvis du tørker det til du har bare pulver igjen.

Fuktig pot kan vell for all del også være good stuff, men personlig vil jeg kalle det buff. Men men, fuktig pot blir vell sett på som en mer serriøs svindel enn fuktig amfetamin, ettersom det finnes så utrolig mye møkkaspeed blir vell freakerne overlykkelig hvis de får noe i mediumklassen.
Sist endret av Quetzalcoatl; 10. juli 2010 kl. 12:57.
Marsipan kommer i to varianter:
Den ene er skittent salt, som ofte er gult av urenhetene og våt og klissete av løsemidler, og derfor gir en mer ubehagelig opplevelse. Dette er noe som forekommer fordi syntesen ikke er skikkelig gjennnomført, og løsemidlene ikke er skikkelig dampet vekk. (...)
Den andre er basisk (meth)amfetamin, som er en gulaktig olje. Dette er den gode marsipanen, den som folk skryter sånn av, og den du ønsker å ha.
Vis hele sitatet...
http://freak.no/forum/showthread.php...446#post821446