Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  124 20014
Sitat av DataSnook
Takk for et godt svar Gest!
Et enkelt spørsmål til har jeg
Dette dødsønsket har jeg nå hørt om før når det gjelder LSD. Men er det mulig å dø av å spise en eller flere syrelapper ? At dødsårsaken er lappen man spiste for en time siden på en måte.
Vis hele sitatet...
Dødsønsket kommer fra ditt eget hode, ikke fra syren. Det er ikke sånn at LSD automatisk gir selvmordstanker ved høye doser.
takk for svar shroom

rottegift, jeg klarte å tenke meg frem såpass selv syre er jo ikke noe som gir deg lyst til å dø da nødvendigvis.. Hvis det hadde vært tilfellet, hadde jeg aldri prøvd det =P
DataSnook: Det eneste tilfellet som har vært av dødsfall etter syre (hvor LSD har vært årsaken) var vel for mange år siden da det var en fyr som skjøt 200-300mg, fordi han trodde det var speed. Så det skal en del til før man dør av det.
Sitat av Gest
DataSnook: Det eneste tilfellet som har vært av dødsfall etter syre (hvor LSD har vært årsaken) var vel for mange år siden da det var en fyr som skjøt 200-300mg, fordi han trodde det var speed. Så det skal en del til før man dør av det.
Vis hele sitatet...
Hvordan går det an å tro at lsd er amfetamin?
Fordi molekylene er så små at man ikke kan se de forskjellige strukturene kanskje..? Om du har et stoff i pulverform eller oppløst i en væske så kan du jo ikke uten videre se hvilket stoff det er..
Hvet ikke helt hvor mange syrelapper du må ha for å åpnå 200 til 300mg, men det er jævlig mange. Å det høres bare helt merklig ut at man for en væske som innholder 200-300mg syre istedenfor å få den amfetamin han hadde kjøpt.
Det kan jo være at dealeren hans hadde fått begge i pulvere, og byttet om. Sånt skjer, dette er et svart marked, ikke matbutikken med kontroller.
Må herved advare mot å spise for mye syre. Du dør kanskje ikke, men en kompis av meg har fått kraftig "oppheng" dvs, han ser syner i edru tilstand. Han mener at han har spist så mye syre at det har blitt lagret i fettvevet.

Han ser f.eks. at mønsteret i tapeten beveger på seg, og andre halisunasjoner.

Så det er sånt man gjør på egen risiko, for å si det sånn.

Må få legge til at det er mye dårlig syre ute og går, så i enkete tilfeller må man spise ganske så mange syrelapper for å oppnå en slik effekt.
Sussenusselig
CaptainP's Avatar
Høres ut som HPPD.
Først og fremst så lagrer ikke LSD seg i fettvevet, og det er nå ingen hemmelighet at hyppig bruk av LSD eller andre psykedeliske stoffer er usunt. Et uheldig og sjeldent resultat er HPPD, noe kompisen din med mulighet kan ha pådratt seg. Det beste han burde gjøre, om han har HPPD eller ei, er å kutte ut alt av rusmidler for en god periode.
Sist endret av Sky; 19. juli 2008 kl. 03:56.
Myte: Sopp i lungene av å røyke vannpipe/bong.

Har hatt mange diskusjoner med venner av meg om dette, og jeg for det meste alltid vært på nei siden. For det første; hvor skulle denne soppen kommet fra ? Den kan jo ikke oppstå i lungene av seg selv, selv om en har fukt i lungene.

Her om dagen snublet jeg over en link i denne tråden i ett innlegg av Dodecha (så han bør vel ha æren for dette, hehe) som bør knuse denne myten en gang for alle. Den viste til en undersøkelse utført av MAPS, som blandt annet fant ut at ved å røyke uten å filtrere røyken gjennom vann så får en mye flere skadelige partikler inn i lungene, noe som skader lungenes immunforsvar. Ved å røyke med vannpipe/bong filtreres mange av disse partiklene ut og dermed skader man ikke immunforsvaret like mye.

Dette immunforsvaret er jo ansvarlig for å drepe eventuelle bakterier, mugg, sopp og hva nå enn av drit som kommer inn i lungene. Dermed betyr dette igjen at ved å røyke i vannpipe/bong så minsker sjansen for at man skal få sopp i lungene, ikke omvendt som så mange påstår.
spQ
Dyslectic Mind
spQ's Avatar
Sitat av Haunted-Art

Dette immunforsvaret er jo ansvarlig for å drepe eventuelle bakterier, mugg, sopp og hva nå enn av drit som kommer inn i lungene. Dermed betyr dette igjen at ved å røyke i vannpipe/bong så minsker sjansen for at man skal få sopp i lungene, ikke omvendt som så mange påstår.
Vis hele sitatet...
Men det øker sjansen for å dra ned masse "soy"(olje eller hva nå folk kaller det for) i lungne. Jeg røykte vannpipe 3 år på rad daglig uten unntak.
Jeg hostet/spytta opp store brune\sorte ekkle store seige klumper med slim hver eneste morgen, rett etter å ha våknet.
Så sluttet jeg å røyke vannpipe og 4-5 mnd. senere uten vannpipe røyking ble jeg kvitt dritet, og har ikke hatt det problemet igjen etter det. Sopp eller ei, bra for lungene er det definitivt ikke.
Store brun/sorte slimklumper som kunne sikkert kunne fyllt opp en halv kaffekopp.
NASTY SHIT...
Har ikke rørt vannpipe å siden 2004 og har ingen planer om å røyke det igjen.
Ja, det kan jo godt hende. Har hørt flere som har fått mye slim i halsen/hosting osv. Var bare dette med sopp i lungene som jeg fant ytterst tvilsomt.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Speq: Jeg skjønner at de å harke opp heslige klumper ikke er noe attraktivt, men sånn som jeg forstår det så hoster du aldri noe opp når du røyker på andre måter?

Når man røyker drar man ned olje ++ på lungene, dette ser du resultatet av på alle piper/bonger: De må renses.

På samme måte er det ikke noe bra at ting blir liggende i lungene: At man harker opp dritten nå og da ser jeg heller på som positivt. Etter min lungebetennelse gikk jeg noen måneder uten å røyke, det kom til et punkt der jeg kjente mye slim i lungene, når dette kom opp var det akkurat som du forklarte speq: Store grå/brune klumper som jeg var ganske glad ikke eksisterte i lungene mine lengre.

Jeg harker opp bittelitt nå og da, små spyttklysestørrelse greier, uansett hvordan jeg røyker (røyker ikke sigaretter til vanlig), så jeg tror ikke vannbongen er å skylde på.
Speq: Opplever det samme etter et halvt år med vannbong(daglig). Bare det som kommer opp er på størrelse med en enkroning maks.
Har hørt at hvis man f. eks lar "mekket" elr jointn ligge for lenge så gir den ikke effekt når du skal røyke den tilslutt. Med andre ord... Kan man mekke en joint å la den ligge i f. eks 1 dag?
Pilleknaskern: Ja!
Svarte du ja på at du kan la det ligge?
Hasj som ikke er pakket inn vil gradvis tørke og miste effekten. Én dag har ingenting å si..
Sitat av mentalmelt
Hasj som ikke er pakket inn vil gradvis tørke og miste effekten. Én dag har ingenting å si..
Vis hele sitatet...
når vi først er inne på det, hva med pot?
det skal vel ligge og tørke tross alt.
Ja, men bare til selve planten er tørr. Om man så fortsetter vil oljen i trikomene begynne å tørke også..
▼ ... over et år senere ... ▼
Myte: Blodfortynnende midler forsterker ruseffekten av amfetamin og opiater.

Denne påstanden kommer fra en annen tråd. Brukeren som postet dette kunne ikke meg meg noen tilfredstillende forklaring på hvorfor eller hvordan blodfortynnende medisiner skulle ha denne effekten, så jeg tar derfor spørsmålet hit.
Sitat av Dodecha Vis innlegg
Speq: Jeg skjønner at de å harke opp heslige klumper ikke er noe attraktivt, men sånn som jeg forstår det så hoster du aldri noe opp når du røyker på andre måter?

Når man røyker drar man ned olje ++ på lungene, dette ser du resultatet av på alle piper/bonger: De må renses.

På samme måte er det ikke noe bra at ting blir liggende i lungene: At man harker opp dritten nå og da ser jeg heller på som positivt. Etter min lungebetennelse gikk jeg noen måneder uten å røyke, det kom til et punkt der jeg kjente mye slim i lungene, når dette kom opp var det akkurat som du forklarte speq: Store grå/brune klumper som jeg var ganske glad ikke eksisterte i lungene mine lengre.

Jeg harker opp bittelitt nå og da, små spyttklysestørrelse greier, uansett hvordan jeg røyker (røyker ikke sigaretter til vanlig), så jeg tror ikke vannbongen er å skylde på.
Vis hele sitatet...
Jeg har vært av og på maiser i avis(tørrbong) i mange år, nå er jeg på ett 3 månders langt røykeopphold, daglig røyking, minst 0.5 g om dagen. Siste par ukene nå har jeg begynt å hoste opp slim igjen. Jeg røyker kun maiser i avis, og jeg hoster opp ekkelt svart/brunt/grått slim om morgenen, men kan også få opp litt i løpet av dagen, særlig etter ett trekk eller to. Men jeg har også hørt at Speq sin "teori" stemmer til en viss grad, vannbong er verstingen.
Sitat av mentalmelt Vis innlegg
Eventuelt kortversjonen: LSD tåler ikke høye temperaturer, og definitivt ikke en aktiv glo på 900° C. Enkelt og greit..
Vis hele sitatet...
gloa på en sigarett er på 400, og ca 47 når du trekker ned, vanligvis
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av Revestreken Vis innlegg
gloa på en sigarett er på 400, og ca 47 når du trekker ned, vanligvis
Vis hele sitatet...
Fint du korrigerer, men den temperaturen er fremdeles langt over hva LSD tåler.
Har hørt at lystgass kan gi deg hjerneskade, faren til en kompis av meg hevdet dette, og sa at det kunne være svært skadelig for noen. Selv mener jeg at dette er tull. Det eneste som er farlig (mener jeg) er jo at man ikke får nok oksygen til hjernen. Hva mener dere om dette?
Da jeg var i Sør Afrika fikk jeg høre mye om Hydro grown weed som var tilsatt både LSD og Kokain. DVS: Marijuana som var grodd i vanntank, og det ble tilsatt både syre og kokain under hele groprosessen. Dette skulle ifølge personene som fortalte meg det gi en cannabisrus, kortvarig lsd rus (2 timer ca) og kortvarig cola rus (15-20 min ca) da det ble røyket.. På det tidspunktet trodde jeg på det ettersom flere av "kompisene" mine hadde røyket det og kom med historier om flyvende bananer osv... Nå i ettertid syntes jeg det er merkelig at jeg aldri har hørt om det og jeg syntes det er litt merkelig, litt godt for å være sant mao..

er det noen som avlive eller bekrefte denne myten?

Sånn i ettertid tenker jeg at de røyket heller bare jævlig god weed.. er jo et svakt hallucinogen og jeg har selv opplevd hælliser av god weed.
Sist endret av Silhouette; 24. november 2010 kl. 15:06.
Har enda en myte jeg lurer på, noe jeg syns høres svært spesielt ut.
Har hørt at fattige folk i Marokko pleier å ruse seg på sokker, hvor de tar svette sokker og koker dem i vann, for så å lage te av de, og drikke det. Ved å gjøre dette skulle de visstnok oppnå en rus. Dette høres jo ut som en spesiell og ikke minst ekkel måte å ruse seg på, men jeg velger å tro at det kan være sant, siden jeg fikk det fortalt av en marokkaner min familie kjenner. Hva tenker dere om dette, noen som har hørt om noe lignende?
Sitat av Euforia Vis innlegg
Har hørt at lystgass kan gi deg hjerneskade, faren til en kompis av meg hevdet dette, og sa at det kunne være svært skadelig for noen. Selv mener jeg at dette er tull. Det eneste som er farlig (mener jeg) er jo at man ikke får nok oksygen til hjernen. Hva mener dere om dette?
Vis hele sitatet...
Mangel av oksygen kan føre til hjerneskade.

Edit: Skjønte etter å ha lest den andre posten din at du ikke var seriøs.
Sist endret av vadefuglen; 24. november 2010 kl. 15:13.
Myte: Lsd lapp "penslet" med andre stoffer.

"Dette gir fordeler som er helt unike på det illegale rusmiddelmarkedet. Der vet man jo dessverre aldri om det man kjøper faktisk er det selgeren påstår, eller om det er blandet ut med andre, potensielt skumle stoffer. Med LSD-drypp er dette ikke noe problem. Den mengden stoff som kan oppsuges i en sånn trekkpair-bit er så liten, at praktisk talt alle andre kjemikalier enn LSD ikke ville ha noen effekt i det hele tatt i slike doser, om det så skulle ha vært dødelige gifter. Du kan m.a.o. ikke bli forgiftet! LSD er dessuten så billig å produsere (1 gram er nok til ca. 10 000 doser), at det ville være dyrere å blande ut med et hvert annet stoff istedenfor the real thing - og det er naturligvis ikke produsentene tjent med. I et intervju med Gateavisa nr. 3/95 uttalte dessuten Terje Kjeldsen, leder for kjemisk avsnitt på KRIPOS (som analyserer alt stoff politiet i Norge beslaglegger), at de i løpet av hans 21 år der aldri har sett urenheter i syrebiter. Enten inneholder de ren LSD, eller så inneholder de ingenting i det hele tatt. Det verste du kan bli utsatt for er altså å bli lurt, og da er jo ingen skade skjedd, verken for kropp eller sjel."

Kilde http://www.angelfire.com/oh/glennwiz/lsd.html
Sitat av Haunted-Art Vis innlegg
Dermed betyr dette igjen at ved å røyke i vannpipe/bong så minsker sjansen for at man skal få sopp i lungene, ikke omvendt som så mange påstår.
Vis hele sitatet...
Samtidig er det viktig å få med hva du sammenligner det med. Mange vil nok misforstå og tenke at det da er bedre å røyke vannbong enn f.eks joint, men det blir litt feil. En vannbong er nok "sunnere" enn bong uten vannfiltrering, men med tanke på at man med bong (uansett slag) trekker mye større mengder med røyk av gangen enn man i det hele tatt får til med en joint så er nok bonger generelt mer skadelig for lungene enn en joint.

Det blir uansett lesser of two evils..
Sist endret av fetter; 24. november 2010 kl. 15:56.
Sitat av vadefuglen Vis innlegg
Mangel av oksygen kan føre til hjerneskade.

Edit: Skjønte etter å ha lest den andre posten din at du ikke var seriøs.
Vis hele sitatet...
Jeg er fullt seriøs, det var ikke et forsøkt på å trolle eller å være morsom eller noe i den dur. Dette er noe jeg har hørt, og derfor lurte jeg enkelt og greit på om noen andre har hørt noe lignende. Det hørtes sikkert rimelig useriøst ut når jeg skreiv det, men jeg kan bekrefte at det var et seriøst spørsmål, uansettt hvor dumt det måtte høres ut.
Vel, gassen i seg selv er ikke giftig, men oksygenmangel er ganske alvorlig. Det skal ikke mye til før hjernen sliter, og til slutt så ligger du kald.
Sitat av gez Vis innlegg
Myte: Lsd lapp "penslet" med andre stoffer.

"Dette gir fordeler som er helt unike på det illegale rusmiddelmarkedet. Der vet man jo dessverre aldri om det man kjøper faktisk er det selgeren påstår, eller om det er blandet ut med andre, potensielt skumle stoffer. Med LSD-drypp er dette ikke noe problem. Den mengden stoff som kan oppsuges i en sånn trekkpair-bit er så liten, at praktisk talt alle andre kjemikalier enn LSD ikke ville ha noen effekt i det hele tatt i slike doser, om det så skulle ha vært dødelige gifter. Du kan m.a.o. ikke bli forgiftet! LSD er dessuten så billig å produsere (1 gram er nok til ca. 10 000 doser), at det ville være dyrere å blande ut med et hvert annet stoff istedenfor the real thing - og det er naturligvis ikke produsentene tjent med. I et intervju med Gateavisa nr. 3/95 uttalte dessuten Terje Kjeldsen, leder for kjemisk avsnitt på KRIPOS (som analyserer alt stoff politiet i Norge beslaglegger), at de i løpet av hans 21 år der aldri har sett urenheter i syrebiter. Enten inneholder de ren LSD, eller så inneholder de ingenting i det hele tatt. Det verste du kan bli utsatt for er altså å bli lurt, og da er jo ingen skade skjedd, verken for kropp eller sjel."

Kilde http://www.angelfire.com/oh/glennwiz/lsd.html
Vis hele sitatet...
Det finnes andre stoffer som er psykoaktive i doser som kan absorberes i en blotter. Det har forekommet at LSD ikke har vært LSD. Linkene under peker til en del artikler om emnet på Erowid:
http://www.erowid.org/chemicals/lsd/lsd_info1.shtml
http://www.erowid.org/chemicals/lsd/lsd_info8.shtml
http://www.erowid.org/chemicals/lsd/lsd_history1.shtml
Sitat av felix_poker Vis innlegg
Myte: Blodfortynnende midler forsterker ruseffekten av amfetamin og opiater.

Denne påstanden kommer fra en annen tråd. Brukeren som postet dette kunne ikke meg meg noen tilfredstillende forklaring på hvorfor eller hvordan blodfortynnende medisiner skulle ha denne effekten, så jeg tar derfor spørsmålet hit.
Vis hele sitatet...
Men blodfortynnende midler med alkohol da? Har hørt at aspirin gjør at man blir lettere full, stemmer det?
Sist endret av Alfonzor; 24. november 2010 kl. 16:23.
Sitat av Alfonzor Vis innlegg
Men blodfortynnende midler med alkohol da? Har hørt at aspirin gjør at man blir lettere full, stemmer det?
Vis hele sitatet...
Det var snakk om rottegift/marevan, som har mer enn bare blodfortynnende effekt, og består av samme virkestoff. jeg som skrev det.

Forresten, jeg vet ingenting om aspirin, men kjøp det noen zyrtec, ta de originale, ikke de som er generisk verson/billigverson. det står i pakkningsvedlegget at de forsterker alkoholens virkning, og har testet selv, med variabel suksess, stort sett blir jeg mere trøtt og kanskje bittelitt mere rusa

Sitat av Dodecha Vis innlegg
Fint du korrigerer, men den temperaturen er fremdeles langt over hva LSD tåler.
Vis hele sitatet...
indeed
Sist endret av Revestreken; 24. november 2010 kl. 16:42.
Sitat av Revestreken Vis innlegg
Det var snakk om rottegift/marevan, som har mer enn bare blodfortynnende effekt, og består av samme virkestoff. jeg som skrev det.
Vis hele sitatet...
Virkestoffet i Marevan er warfarin. Warfarin er en vitamin K antagonist og virker antikoagulerende (det hemmer blodets evne til å koagulere).

Du skriver i den andre tråden, der jeg hentet denne "myten" fra, at onkelen din fortalte at "reopptaket på dopamin blokkeres i større grad, og at produksjonen på dopamin stiger". Du må gjerne spørre denne onkelen hvor han har dette fra, for det står ikke nevnt, hverken på wikipedia eller i felleskatalogen.

http://felleskatalogen.no/
http://en.wikipedia.org/wiki/Anti-coagulant
Myte: man blir fortere full av å drikke i dusjen/badekar.

For meg virker det logisk, så lenge vannet er varmt. Varme omgivelser utvider blodårene, som fører til at alkoholen kan transporteres rundt fortere og lettere.

Noen som kan avkrefte/bekrefte påstandene mine?
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av Silhouette Vis innlegg
Da jeg var i Sør Afrika fikk jeg høre mye om Hydro grown weed som var tilsatt både LSD og Kokain. DVS: Marijuana som var grodd i vanntank, og det ble tilsatt både syre og kokain under hele groprosessen. Dette skulle ifølge personene som fortalte meg det gi en cannabisrus, kortvarig lsd rus (2 timer ca) og kortvarig cola rus (15-20 min ca) da det ble røyket.. På det tidspunktet trodde jeg på det ettersom flere av "kompisene" mine hadde røyket det og kom med historier om flyvende bananer osv... Nå i ettertid syntes jeg det er merkelig at jeg aldri har hørt om det og jeg syntes det er litt merkelig, litt godt for å være sant mao..

er det noen som avlive eller bekrefte denne myten?

Sånn i ettertid tenker jeg at de røyket heller bare jævlig god weed.. er jo et svakt hallucinogen og jeg har selv opplevd hælliser av god weed.
Vis hele sitatet...
Du har helt rett i antagelsen om veldig good weed.
Røttene til planter har blitt spesialister på å ta opp de stoffene de trenger gjennom millenia med evolusjon, at de da skal ta opp kokain og LSD, for så å manipulere LSD til at det bare gir en ruseffekt på 2 timer er høyst usannsynlig.
Sitat av felix_poker Vis innlegg
Virkestoffet i Marevan er warfarin. Warfarin er en vitamin K antagonist og virker antikoagulerende (det hemmer blodets evne til å koagulere).

Du skriver i den andre tråden, der jeg hentet denne "myten" fra, at onkelen din fortalte at "reopptaket på dopamin blokkeres i større grad, og at produksjonen på dopamin stiger". Du må gjerne spørre denne onkelen hvor han har dette fra, for det står ikke nevnt, hverken på wikipedia eller i felleskatalogen.

http://felleskatalogen.no/
http://en.wikipedia.org/wiki/Anti-coagulant
Vis hele sitatet...
det gjør ikke det i seg selv, men sammen med et allerede blokkert dopamin reopptak, så skal det vist hjelpe prosessen, og jeg skrev vist feil, det gjør vist dopaminet mere potent, enn det er fra før, og dekstroamfetamin, som er 50% av gatespeeden, det fungerer som falsk dopamin.
Sitat av twisted shroom Vis innlegg
At vikingene spiste fluesopp før de gikk i krig er vell en ikke alt for uskjent myte!

Å under rusmiddel timene på ungdomskolen fortalte lærerne hele tiden om at viss du fikk en badtripp så kom du aldri ned igjen, å at man kunne få evighetsrus og slikt av lsd.
Vis hele sitatet...
Det læreren din sa var bare propaganda.

Her er alt du trenger å vite om LSD:

Kode

http://www.erowid.org/chemicals/lsd/lsd.shtml
Sitat av Revestreken Vis innlegg
det gjør ikke det i seg selv, men sammen med et allerede blokkert dopamin reopptak, så skal det vist hjelpe prosessen, og jeg skrev vist feil, det gjør vist dopaminet mere potent, enn det er fra før
Vis hele sitatet...
I følge den informasjonen jeg har funnet på nett påvirker ikke warfarin nervesystemet i det hele tatt. Du må nok finne en mer pålitelig kilde enn onkelen din for at denne myten skal bli noe annet enn en myte.
Bra tråd..
Hva med "Marijuana gir slapp banana" anyone..?
Sitat av McIvar Vis innlegg
Bra tråd..
Hva med "Marijuana gir slapp banana" anyone..?
Vis hele sitatet...
Den motbeviser jeg titt og ofte...
▼ ... noen uker senere ... ▼
Myte: Majoriteten av dem som kjenner igjen cannabislukt røyker selv.

(U)sant?
Sist endret av fustercluck; 14. desember 2010 kl. 00:12.
Digital nomade
trippy's Avatar
Ofc, hvordan skulle de ellers vist om det var tjall hvis ikke de var klar over hvordan det lukta?
Denne dukker opp med ujevne mellomrom, bl.a her Dette har jo garantert med svetting på speed å gjøre, og jeg har troen Hvis noen fra et medisinsk/vitenskapelig ståsted som har lyst å utdype emnet så kanskje vi blir litt mer ferdig med den, eller ihvertfall får et referansepunkt.-
Sist endret av pidget; 14. desember 2010 kl. 00:55.
Hva med at ecstasy skader hukommelsen? Har hørt en del om dette.
Sitat av EspenThaKid Vis innlegg
Hva med at ecstasy skader hukommelsen? Har hørt en del om dette.
Vis hele sitatet...
Denne linken handler om en mann som over 9 år tok over 40'000 ecstasytabletter. Nå er korttidshukommelsen hans så dårlig at han ikke kan føre en samtale. Dette er jo et helt ekstremt eksempel, men jeg har også merket at jeg ofte "mister" ord dagen etterpå bruk av stimulanter som mephedrone og MDMA. Selv spiser jeg dobbel dose Omega-3 både dagen jeg tar det, og de påfølgene dagene for å motvirke denne effekten. Jeg tror hvertfall det funker.
Sitat av felix_poker Vis innlegg
I følge den informasjonen jeg har funnet på nett påvirker ikke warfarin nervesystemet i det hele tatt. Du må nok finne en mer pålitelig kilde enn onkelen din for at denne myten skal bli noe annet enn en myte.
Vis hele sitatet...
ikke alene, ikke men tynnere blod skal vistnok hjelpe amfetaminen i de oppgavene jeg beskrev der.