Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 917
Crows Before Hoes
HanDuck's Avatar
Hei,

Jeg lurte på hvor man kan kjøpe led dioder som skifter farge i norge. Skal ikke kjøpe fra utlandet, da jeg trenger det kjapt
Er på jobb as we speak så har ikke tilgang til Kondomeriet.no ... Men du kan ta en titt Eller Teknikkmagasinet
Sitat av doffen67 Vis innlegg
Er på jobb as we speak så har ikke tilgang til Kondomeriet.no ... Men du kan ta en titt Eller Teknikkmagasinet
Vis hele sitatet...
selger de LED dioder på kondomeriet?
Var vel skrive/lese feil at diode ble dildo
For det første, så står LED for Light Emitting Diode. Så det heter da altså ikke LED Diode.
For det andre: Du får en flott løsning på IKEA eller Clas Ohlson.
Sist endret av elytsmoorhs; 19. november 2012 kl. 14:11.
Sitat av elytsmoorhs Vis innlegg
For det første, så står LED for Light Emitting Diode. Så det heter da altså ikke LED Diode.
For det andre: Du får en flott løsning på IKEA eller Clas Ohlson.
Vis hele sitatet...
De har vel ikke løse dioder på ikea? Ihvertfall ikke RGB LEDs, de har vel LEDs på clas, men ikke RGB leds?

I Norge, tror jeg ikke det er så mange fysiske butikker. Bestiller du fra elfa / farnell tar det vel 2 dager, lurer på om de har next day delivery og.
Crows Before Hoes
HanDuck's Avatar
Trådstarter
Sitat av Glenni Vis innlegg
De har vel ikke løse dioder på ikea? Ihvertfall ikke RGB LEDs, de har vel LEDs på clas, men ikke RGB leds?

I Norge, tror jeg ikke det er så mange fysiske butikker. Bestiller du fra elfa / farnell tar det vel 2 dager, lurer på om de har next day delivery og.
Vis hele sitatet...
Jeg tror ikke de har RGB Fast Flash...

Noen som vet om en nettside her i Norge som selger RGB Fast Flash dioder?