Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 913
Anonym bruker
"Stum Harpy"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kjøpte 2x100 glass med XANAX Xr fra en gammel kompis som importerer det meste han har fra USA. Bruker kun darkweb. Men fikk en del klager på at xanax skal smake en slags bitter/søt smak, noe disse ikke gjør. Disse smaker faktisk ingenting. Når jeg tok opp med han sa han at de fra USA ikke smaker noe, men det er vel ikke sånn at Alprazolam er det samme uansett land?

Men de funker kjempe bra, har ikke knaska mye bein men føler de er litt svake iforhold til hva jeg hører andre tar og opplever. Kan knaske 4-5 stk over 3 timers periode, om ikke mer.

(Dette er de 100 glassene fra pfizer, kan ordne bilde når jeg er hjemme)
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
men det er vel ikke sånn at Alprazolam er det samme uansett land?
Vis hele sitatet...
Stemmer. Alprazolam er Alprazolam uansett om du får tak i det i Norge eller USA.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg

Men de funker kjempe bra, har ikke knaska mye bein men føler de er litt svake iforhold til hva jeg hører andre tar og opplever. Kan knaske 4-5 stk over 3 timers periode, om ikke mer.
Vis hele sitatet...
Dette høres ut som en klassisk toleranse.

Ellers er det ikke noe nytt at Xanax kan bli forfalsket med noe annet RC benzos.
jeg har ingen svar men jeg ønsker å meddele at jeg også har knasket på noe som fremsto som xanax som heller ikke hadde noe smak men ga god effekt (jeg kastet resten etter den første ikke smakte noe)
Anonym bruker
"Stum Harpy"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av IneartheDx Vis innlegg


Dette høres ut som en klassisk toleranse.
Vis hele sitatet...
Hvor lang tid tar det før man får en toleranse på benzo da? Tok 2 nå etter å ha vært en del på det siste dagene, 20 stk siste 5 dagene kanskje, og kjenner ingenting.
Anonym bruker
"Rik Havfrue"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det er ikke uvanlig at bein inneholder etizolam som ofte har en pappaktig smak.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvor lang tid tar det før man får en toleranse på benzo da? Tok 2 nå etter å ha vært en del på det siste dagene, 20 stk siste 5 dagene kanskje, og kjenner ingenting.
Vis hele sitatet...
det er helt individuelt. personlig og venners erfaring er at det skjer relativt fort. spesielt når du knasker langt flere enn du har behov for. Dette er ingen piller du vil ta for mange av om gangen fordi du får smake så fort du slutter. ta vare
Sist endret av Hasjmonsteret5; 10. januar 2024 kl. 13:59.
Xanax fra USA er nesten alltid fentanyl de siste årene. Har du testkit?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Kjøpte 2x100 glass med XANAX Xr fra en gammel kompis som importerer det meste han har fra USA. Bruker kun darkweb. Men fikk en del klager på at xanax skal smake en slags bitter/søt smak, noe disse ikke gjør. Disse smaker faktisk ingenting. Når jeg tok opp med han sa han at de fra USA ikke smaker noe, men det er vel ikke sånn at Alprazolam er det samme uansett land?

Men de funker kjempe bra, har ikke knaska mye bein men føler de er litt svake iforhold til hva jeg hører andre tar og opplever. Kan knaske 4-5 stk over 3 timers periode, om ikke mer.

(Dette er de 100 glassene fra pfizer, kan ordne bilde når jeg er hjemme)
Vis hele sitatet...
uten smak pleier og være fake. Hadde holdt meg unna de mye fake bikkjebein fra pzifer nå.
De fra USA smaker akkurat det samme som bikkjebeina fra pfizer i Norge. De smaker!

Post gjerne bilde når du kan.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Alprazolam smaker BITTERT usjen, som diazepam eller paracet... Veldig lignende kjemisk type smak.. Er det smakløse er det enten bøff eller et RC som etizolam som er relativt smakløst.. Pleide ha det i slik vape væske og lagde dråper med oppmålt i løsvekt på flasker for å kunne ta en dråpe eller to for å tilsvare noen mg virkestoff.. Skal jaggu ikke oppi mye før det blir svart.. Akkuratt som xanax..