Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 843
Anonym bruker
"Trygg Abbor"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Får sånne rolig abstinenser så og si hele tiden etter en trip i helgen. Startet når jeg tok coke på lørdag, startet å vibrere i flere muskler smått, og fortsatte siden. Skjer noen ganger mer enn andre

Noen som vet?

Det er små muskelbevegelser, som startet på coke/xtc trippen og ikke sluttet.
Anonym bruker
"Sammen Hippogriff"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Rusmidler gjorde at jeg utviklet epilepsi som 26-åring. Det var imidlertid syntetisk hasj jeg røyket den gangen jeg fikk det aller første krampeanfallet. Brukte også mye annet, som kokain, amfetamin, benzo, smertestillende… Kanskje roe ned kokainbruken noe nå.
Anonym bruker
"Klar Brunbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Like gjerne tegn på dehydrering. Drikk vann med salter, elektrolytter, ta magnesium og spis potassium. Begynn å tren og slutt med stimulanter ������
▼ ... noen uker senere ... ▼
Pause fra coke og godt kosthold, også er magnesium fint å ta etter inntak av stimulanter for mindre muskelrelaterte plager i min opplevelse.