Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  66 8221
Helt enig i at det de gjorde var helt hodeløst. Men det er på tide at folk innser at 5 russ representerer ikke russen generelt på noen måte. Blir som å si alle med grønn genser er kriminelle fordi alle som nasket fra kiwi hadde samme farge.
Tviler på at russebuksene hadde hjulpet så mye om de hadde kommet for nær presidenten og vaktene. Russlands militære styrker er vel ikke kjent for å være de mest hensynsfulle, og når det enda gjelder PRESIDENTENS liv, da... Men uansett, hadde de begynt å komme litt for nærme, så hadde nok politiet stoppet dem før noe sånt kunne skjedd.

Men dumme i hodet er de uansett.
Sitat av Dice Vis innlegg
Her stod det jævlig mye rart gitt.



Yeah right. Norge har ansvaret for den russiske presidenten sin sikkerhet, og de få sikkerhetsvaktene han har med seg bærer dessverre ikke våpen (i norge).
Anyhow så var jentene ganske langt unna presidenten selv.



Du tar veldig i når dem sier "kunne" ha blitt skutt på stedet. Jeg mener, først skal det bli gitt beordring om bevæpning, og så skal politi føle direkte at liv er på spill før dem skyter selv.



Joda, men du blir ikke skutt helt ut av det blå uten advarsel såfremt du ikke er smart nok til å true noen med våpenet og politiet tror du vil skyte.



Politiet var ikke noe mer bevæpnet enn de er til vanlig. Dvs våpen låst i bilen.



Jentene var helt klart dumme, og burde bli straffet deretter, uansett klesplagg. Men at de var en hårsbredd ifra å bli skutt, "heldige" for å ha livet i behold eller annet surr er jo bare helt fantastiskt langt ute på jordet.
De var helt sikkert ikke klar over at Medvedev var i byen engang.
Og det skal nevnes at folk blir tatt med våpen på gata hver dag i Norge, eneste grunnen til at dette var nasjonalnyhet var det for at 1: Russ igjen driter seg ut eller 2: Våpenbruk under president besøk eller en fin miks av begge.
Vis hele sitatet...
såvidt jeg vet har de fått midletidig bæretilatelse(mener bestemt det sto i VG/DB) fra norske politiet. Og er uansett "vanlig" prosedyre. Så livvaktene til russiske presidenten bærer våpen(sannsynligvis skjulte små håndvåpen). Men de danner bare den innerste sirkelen rundt presidenten og hadde nok ikke åpnet ild. Mer dannet et skjold rundt presidenten konsentrert seg om å fått han unna og latt norske politiet tatt seg av skytinga.
Var samme greia under obamas besøk til norge, Secret service bærte våpen.
Sist endret av MrBlåtann; 28. april 2010 kl. 02:59.
Så, hva synes dere om derre russejentene? Var de dumme eller?
skikkelig teite ass
Jeg synes det er innmari teit med krig og fred og sånt.. *Queue flygende avis i hodet*
huhu, leste det nå og jeg lula litt!

Jeg lurer på hva de jentene hadde tenkt hvis faktisk sikkerhetspersonell åpnet ild mot bilen dems!

Russejenter: "Jamen, hvorfor skyter de på oss"
Russiske vakter: "Boris, убить их. Это будет весело!"


[COLOR="Red"]"In Soviet Russia guard destroy Norwegian girls"[/COLOR]
Sist endret av BaJa; 28. april 2010 kl. 09:09.
Sitat av Dice Vis innlegg
Ja, siden de ble beordret om bevæpning som er helt normalt ved situasjoner hvor andre våpen er inne i bildet.

Rodwelt: Greit, jeg skal ikke si deg imot om du så det, men hvor dette? For det er ikke normal protokoll å stenge av byen (eller var det dette med jentene du så? for da er det som sagt, helt normalt med bevæpning) ved vanlige statsbesøk. Unntak er selvfølgelig f.eks. Obama som fikk inn en liste med trussler like lang som Nilen.
Vis hele sitatet...
Når jeg gikk gjennom byen forbi Grand så jeg flere politimenn med maskivgeværer.
Om russejentene faktisk hadde blitt skutt og drept, tror jeg ikke så mange ville sittet og spydd ut moralprekener mot dem nå.
Sur og sarkastisk
droppboks's Avatar
Sitat av Totalli Vis innlegg
Om russejentene faktisk hadde blitt skutt og drept, tror jeg ikke så mange ville sittet og spydd ut moralprekener mot dem nå.
Vis hele sitatet...
Sannsynligvis ikke, men tror fortsatt en del folk hadde sagt at det var en idiotisk ting å gjøre.
Sitat av x3m187 Vis innlegg
huhu, leste det nå og jeg lula litt!

Jeg lurer på hva de jentene hadde tenkt hvis faktisk sikkerhetspersonell åpnet ild mot bilen dems!

Russejenter: "Jamen, hvorfor skyter de på oss"
Russiske vakter: "Boris, убить их. Это будет весело!"


[COLOR="Red"]"In Soviet Russia guard destroy Norwegian girls"[/COLOR]
Vis hele sitatet...
For de som lurer på hva "Boris убить их. Это будет весело" betyr kan det oversettes til ca ; Boris, det blir artig å drepe dem!
jeg vil heller ha jenter med lekevåpen enn personer som misbruker paintballmarkører.

http://www.rogalandsavis.no/nyheter/article5092899.ece
Sitat av ErikH Vis innlegg
jeg vil heller ha jenter med lekevåpen enn personer som misbruker paintballmarkører.

http://www.rogalandsavis.no/nyheter/article5092899.ece
Vis hele sitatet...
Dumskapen når stadig nye høyder.
Har selv blitt skutt i øyet av en paintball markør. Heldigvis var det mens noen drev å fikset på markøren sin, løpet var skrudd av, så hastigheten var ikke så høy, selv om jeg var 20cm fra markøren. Heldig var jeg at den traff beinet over øyet.

Føler med denne jenta! paintball hører hjemme på en lukket bane, ikke driveby fra en bil!
Det som er sykt, er at 5 med like lite intelligent iq fant hverandre, ærligtalt, jeep og våpenkopier!?

Spiller ingen rolle om russiske presidenten var på besøk eller ikke, like dumt uansett. Til og med etter de har blitt stoppet, var det bare sjåføren som skjønte at dem hadde gjordt noe galt.

Der sank nok en del av mine argumentasjoner for russetiden..
Sist endret av eskil2k; 29. april 2010 kl. 11:11.
Lite kontroversiell
ticks's Avatar
Sitat av Grimdoc Vis innlegg
Disse kommer til å bli påminnet denne episoden en god del. Men dersom deres med-russ er like tilbakestående, så vil de sikkert bli hyllet med at de gjorde noe slik.
Vis hele sitatet...
Jeg fant ut her om dagen at disse jentene går på skolen til og kjenner kusina mi, og jeg kan bekrefte at med-russen tydeligvis er like tilbakestående.
Force protection
ShaolinMonk's Avatar
Ble virkelig flau da eg leste dette. At noen kan være så trangsynt at de tror at det ikke blir konsekvenser av å vifte med våpenkopier i det offentlige. Ikke nok med det, ut av en "militær" bil. De er så heldige at det er helt utrolig. Hadde timingen vært litt annerledes hadde de kanskje blitt skutt hele gjengen.