Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 766
Hvorfor får jeg feilmelding om at det ikke støtter OS mitt?
Har aldri hatt dette problemet. Har googlet litt, vært fint med litt hjelp for de som er døgnville


Brodz
Det kan være til hjelp om du forteller hva OS du har og andre relevante ting tror du ikke?
Trådstarter
ah sry, :P lol har windows xp 64-bit
Prøver du kanskje å installere 32-bit versjonen?
Hva står det i feilmeldingen?
Trådstarter
kan ikke installere programmer.
beklager du kan ikke installere følgende program på dette operativsystemet.

skal sjekke det ut, google is my friend.
http://download.live.com/SystemRequirements.aspx

Systemkrav:
Operativsystem: Windows XP med Service Pack 2 (bare 32-biters utgave), Windows Vista (32- eller 64-biters utgave), Windows 7 (32- eller 64-biters utgave) eller Windows Server 2008.

Som en annen spør...kan det være at du prøver å installere Live messenger som ikke støtter 64-bits utgaven?
Trådstarter
kan være takk for hjelpa liverbird, bare si ifra om du trenger noe hjelp.

tok meg en tur på tpb å så etter nyeste, så jeg prøver det nå , funker ikke det så kjører jeg bare windows messenger :P har ikke så mye å si , men hadde vært greit å kunne dele noen bilder aswell :P
Sitat av Brodz Vis innlegg
kan være takk for hjelpa liverbird, bare si ifra om du trenger noe hjelp.

tok meg en tur på tpb å så etter nyeste, så jeg prøver det nå , funker ikke det så kjører jeg bare windows messenger :P har ikke så mye å si , men hadde vært greit å kunne dele noen bilder aswell :P
Vis hele sitatet...
Ganske overkill å gå på bukta etter msn
Trådstarter
^^ sant men det funka faktisk.