Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 758
Lurte på hvilke av classene i AoC som er morsomme å spille.

Jeg står mellom Barbarian, Dark Templar, Priest of Mitra og Herald of Xotli:S

Kom med tips!
Barbarian = Warrior som bruker våpen som skade, sammen med abilities og combo slag.
Dark Templar = Warrior lignende klasse, men bruker også spells.
Priest of Mitra = Spellcaster i hovedsak, men kan også heale og buffe andre.
Herald of Xotli = Spellcaster som gjør mesteparten, om ikke alt skade med spells.

Et tips er å prøve hver klasse til level 10-15 og se hvordan dem funker, sånn i basic. (Kanskje litt høyere level).
Håper dettte hjelper... Jeg spiller ikke AoC selv, men har en del kamerater som gjør det og dette er det jeg har forstått om de klassene. Har lest litt på hjemmesiden til AoC også, selv om det ikke gir insikt i klassen fra spillerens side.
Joskaare's Avatar
Trådstarter
ok takk Tror kanskje det faller på Dark Templar, men får teste ut litt
Barbarian = Blanding av rogue og warrior, gjør sinnsykt mye dmg, mer dmg i stealth, og han tåler endel, jo mer skada han får, jo mer dmg gjør ham.

Dark Templar = Hovedsak tank, han tåler mye og kan bruke all armor utenom full plate, egner seg godt som tank pga alle life steal spellsa han gir til seg selv og andre i gruppen.

Priest of Mitra = Hovedsak priest altså main healer med god dmg i spells.

Herald of Xotli = En blanding av spellcaster og warrior, en type battlemage. Har gode spells med muligheten for å gjøre seg om til demoner og slå løs på fienden i demonform.


Ingen class er fullt utprøvd før den når lvl 20, da kommer de kuleste spellsa som skiller din class fra andre i samme "gruppe" (mage, rogue, warrior og healer)

Edit:
litt pynting ^^
Sist endret av Ulvengunnar; 6. juni 2008 kl. 11:34.
Tror du skal høre på Ulvegunnar ang. det praktiske om klassene, men det er uansett opp til deg hva du syntes er en kul klasse å spille. Derfor bør du prøve de forskjellige
Jeg elsker ihvertfall å spille barbarian, makan til DPS <3
eg spiller dark templar, og det er en veldig morsom classe, men den passer ikke for alle, du har rett og slett ikkje nokken stun før du er kommet litt høyt i lvlelene men ellers er den en kjempe klasse,
har og en necro det er litt morsomt å kunne sumone monstre
Sitat av Clr
Barbarian = Warrior som bruker våpen som skade, sammen med abilities og combo slag.
Dark Templar = Warrior lignende klasse, men bruker også spells.
Priest of Mitra = Spellcaster i hovedsak, men kan også heale og buffe andre.
Herald of Xotli = Spellcaster som gjør mesteparten, om ikke alt skade med spells.

Et tips er å prøve hver klasse til level 10-15 og se hvordan dem funker, sånn i basic. (Kanskje litt høyere level).
Håper dettte hjelper... Jeg spiller ikke AoC selv, men har en del kamerater som gjør det og dette er det jeg har forstått om de klassene. Har lest litt på hjemmesiden til AoC også, selv om det ikke gir insikt i klassen fra spillerens side.
Vis hele sitatet...
Her er det jo ganske mye feil!

Warrior er rett. Darktemplar(DT) bruker også spells for å holde seg i live, bruker hovedsaklig skjold og 1hand weapon, og blir sett på som en tank klasse. Priest of mita er den beste healeren i spillet, men kan også gjøre en fair bunke damage. HoX er den klassen jeg ville valgt av de 4, ettersom det er, som sagt, en mage i nærkamp. Han bruker våpen og er hovedsaklig i close encounters, kan gjøre seg om til demon og har også fine buffs.
Selv spiller jeg ranger som jeg synes rocker