Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 892
Som topicen sier har jeg laget en liten remix av David Guetta - Love is Gone i VirtualDJ. Jeg hatet bare den gamle sangen fordi det gikk så seint, og David sin stemme er ganske rar. Så her er link.

http://www.zippyshare.com/v/60293673/file.html


Vær snille og si om den var helt ræv eller om den var grei Det er hobby prosjekt så..
Noe jeg burde endre?
Sist endret av Bestemors; 5. mars 2008 kl. 13:21.
Smurfemix!! Som du sa ble stemmen 'litt' rar. Det at du har økt tempoet så mye ødelegger for hele sangen.
Bestemors's Avatar
Trådstarter
50 3
har updated bassen litt, og endret litt lydkvalitet.
utrolig fet sang... originalen....
Å sette speeden på en sang opp med 10 som da ødellegger lydkvaliteten og resten av sangen kan ikke kalles en remix... gå å legg deg
Du har ødelagt en allerede jævlig sang!!Ble über stresset av og høre på den!Fysj a meg
Sitat av Ulvengunnar
utrolig fet sang... originalen....
Å sette speeden på en sang opp med 10 som da ødellegger lydkvaliteten og resten av sangen kan ikke kalles en remix... gå å legg deg
Vis hele sitatet...
Er enig dette er ikke en remix, men en hastighetsskifte, fikk vondt i hodet av sangen....


Du får ha lykke til neste gang da...
Hørte nøyaktig 3,4 sekunder før jeg kjente migrenen komme

http://i139.photobucket.com/albums/q316/loathsome_/Miscellaneous/recycle.jpg
Sist endret av Exmagician; 5. mars 2008 kl. 15:54. Grunn: Full recycle bin i stedet
AUUUUUU,,fikk jo vondt i hode når 2 sek av sangen var forbi

takk for hodepinen <3
Fy faen så skarpt og vondt. Du må jo høre selv at dette er forjævlig...
Orginalen er dritt etter min mening, men denne, er også dritt.
Helium inhalerende pille poppere møter smurfe tempo i en psykedelisk coctail med forsøk på syrebass.

Er litt destruktiv av meg.
Lite kontroversiell
ticks's Avatar
Dette var helt jævlig forferdelig - både lydkvalitetsmessig og produksjonsmessig. Har du gjort noe annet enn å endre på tempo? Tenkte meg det. Prøv deg på nytt.

EDIT: Hva er galt med vokalen i låta? Mener du det er mer naturlig med en prepubertal smurfestemme? Låter helt på trynet.
Sist endret av ticks; 5. mars 2008 kl. 20:20.