Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 627
Tiden er inne mine gode medmennesker.
Ingen flere "får ikke spilt det og det på skolen"
Ingen flere, jeg har ikke bra nok pc på jobben for å spille mine yndlingsspill"

Nå er den kommet.
Din egen spillstreamer på pc, så du kan sitte på den minst sterke maskinen du eier og spille ditt favorittspill så lenge du har internett.

www.streammygame.com
Har nå kommet med din egen streamer, så pc du streamer IFRA gjør all jobben for deg.
Det eneste du trenger med den andre pc er minimumskrav til xp (ikke 100% sikker på om det er noe krav engang men sier dette for sikkerhetsskyld) så kan du koble deg til maskinen din hjemme som forhåpentligvis er en suprcomputer ( hvis du skal spille sterke spill som crysis, og evt. om du er en skikkelig gamer )

Så gå inn på siden, les litt tutorial og meld deg inn.
Gratis å streame opptil 640x480 VGA, skal du streame større enn det koster det 19,99$ forr ett livstidsmedlemskap og da kan du streame filmer i HD.
Er veldig fine guider der til hvordan alt fungerer, eneste minuset er at de bare viser til en router, så hvis man ikke er flinke med routing så kanskje du skal høre med noen som kan.

Personlig har jeg satt opp alt hjemme, men har ikke fått testet det med tanke på at jeg stresset kjapt gjennom dette hjemme og da ikke gjorde alt helt ordentlig.

Jeg ønsker dere lykke til.
Dette er noe jeg personlig har ventet lenge på
Ser utrolig kult ut!
Jeg skal si ifra når jeg får testet det ordentlig og sjekket at alt fungerer 100%
Så kanskje jeg tilogmed kan lage en guide til hvordan det gjøres hvis det er forespørsel om det.
Go for it, Ulvengunnar
Det ville vært potetstapp (Very good) Ulvengunnar
intressant... men med tanke på "lag" / "ms" over stream da? hvordan funker det til spillingen?
Du var desverre en dag for sent ute :P ( Dog din thread er bedre forklart )

http://www.freakforum.nu/forum/showt...t=streammygame
Sist endret av MagicalTrevor; 4. juni 2008 kl. 12:41.