Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 975
noen som har sett filmen? det er en veldig bra film da, men det er noen vesentlige feil. bla det foregår i Danmark, men i filmen er de noen utrolige høge fjell. mener at det høgeste fjellet et 600m høgt. å på slutten når helten slåss med dragen, så plutselig kommer den engelske kyst inn. det var bare så utrolig irriteranes.
det er en fantasi film da.
Ellers så ville jeg klagd hardt på dragen.
Sitat av Ulvengunnar
det er en fantasi film da.
Ellers så ville jeg klagd hardt på dragen.
Vis hele sitatet...
HÆ? Så du mener det ikke finnes drager i Danmark?
Sitat av hyys
HÆ? Så du mener det ikke finnes drager i Danmark?
Vis hele sitatet...
OG den engelske kyst!
Fy faen! Har nettopp lasta ned filmen, men nå går den rett i søpla.
Sitat av Dr_Alzheimer
Fy faen! Har nettopp lasta ned filmen, men nå går den rett i søpla.
Vis hele sitatet...

Jeg forstår angeren din mann.
La oss aldri nevne disse horrible hendelsene igjen!
Sist endret av Ulvengunnar; 9. april 2008 kl. 11:57.
Ja, Ulvengunnar =)
Det er jo en "kjempefilm"!!!!11
men når du først holder på plopp, hva mener de om å svømme i tre dager for å sloss mot sjømonster?
jeg har ikke vært innom ett sted hvor du må svømme SÅ langt for å få tak i sjømonster.
Sitat av Ulvengunnar
men når du først holder på plopp, hva mener de om å svømme i tre dager for å sloss mot sjømonster?
jeg har ikke vært innom ett sted hvor du må svømme SÅ langt for å få tak i sjømonster.
Vis hele sitatet...
Jeg svømte engang i 32 timer. Altså nesten 1 1\2 dag for å sloss mot et sjødyr. Det var dog ikke så stort som i denne filmen, så jeg har full forståelse for svømmingen.
plopp's Avatar
Trådstarter
62 4
Sitat av Ulvengunnar
men når du først holder på plopp, hva mener de om å svømme i tre dager for å sloss mot sjømonster?
jeg har ikke vært innom ett sted hvor du må svømme SÅ langt for å få tak i sjømonster.
Vis hele sitatet...

jeg vet ikke om du er klar om det, men beowulf e jo et gammelt sagn/ myte. mn det var det tegkniske i animasjons filmen som irriterte meg...
aha.. sagn og myte er jo en annen ting.
sagn og myte er jo to forskjellige ord som begge betyr "fakta"
Sitat av Ulvengunnar
aha.. sagn og myte er jo en annen ting.
sagn og myte er jo to forskjellige ord som begge betyr "fakta"
Vis hele sitatet...
ingen grunn til spydigheter.
plopp's Avatar
Trådstarter
62 4
bare glem d, ok? userisøt kan du kansje vere en anna plass
poenget mitt var bare det, du kan ikke vente deg historisk korrekte ting fra en dataanimert fantasi film basert på myter og sagn.
sett den ja, fikk sjokk pga jeg ikke visste det var animasjon, crabby film. Jeg følte meg små snytt for 2 timer når den var ferdig.
Så danmark sånn ut da de dikta opp sagnet om beowulf.
Det er jo det samme som hvis en historie handler om New York så filmer du det i South Park.
Litt forskjellig der da men.
Når sagn og myter blir fortalt er det en tendens til å overdrive, så dette store høyre fjellet kunne godt bare vært en ås. Mens denne store lange stranda bare kunne vært en liten sanddyne i nærheten av vannet. om dere skjønner?
Er ikke denne filmen basert på det som regnes som det eldste sagnet i England? Hvis du da skal være historisk korrekt så tror jeg ikke de på den tiden hadde særlig oversikt over akkurat hvor landegrenser går.

Selve filmen er ikke særlig bra, er enig i det.. Så den på kino i 3d som gjorde den litt bedre, men filmen var ikke som forventet.