Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  22 1327
Som sagt, har et screenshot av et spill som jeg ikke vet hva heter, noen som kan hjelpe?


http://img147.imageshack.us/my.php?i...0001lf8ao2.jpg
Så ut som en blanding av battelfield 2 og oblivion :P
Lignet litt på everquest 2, eller kanskje linage II ?
rappelz eller guild wars.

Har ikke prøvd noen av de, men en kis på msn mente det var en av de 2.

edityo: assassins creed fra en kis på irc.
Sist endret av dosky; 27. januar 2008 kl. 00:19.
Hm, jeg kan nok si at assassins creed er det ikke, siden jeg har det selv, men keep it coming!

Fikk høre av en kamerat at dette ganske så sikkert var guild wars, han har spilt det en del selv, noen som kan støtte ham i det?
www.google.com
søk på Guild wars og se om bildene ser like ut
Jeg har GuildWars, men jeg betviler at det er GW, men kan ikke videre hjelpe deg.
Sio
Preussisk Noakitt
Sio's Avatar
The Gothic 3?

http://images.google.com/images?q=Th...=1&sa=N&tab=wi
Dette her er også the gothic 3, i et miljø som likner mer. http://www.thain.org/forum/e107_files/public/5_gothic3sm.jpg
Sist endret av Sio; 30. januar 2008 kl. 10:57.
jeg synes det ligner på wow jeg da :/
trådstarters bilde altså.
Sist endret av Ulvengunnar; 30. januar 2008 kl. 11:00.
Sitat av Ulvengunnar
jeg synes det ligner på wow jeg da :/
trådstarters bilde altså.
Vis hele sitatet...

HAHAHAHAHA as if!
nei men sjekk det ut da, personen ligner noe sinnsykt på "Human" med grått hår og gammelt ansikt man kan ha i wow, og den drakta virker som ett dårlig warrior sett sammen med den øksa, eller evt. ett hunter sett...
Hvorfor er det så farfetch'd?

men skal også si det ligner voldsomt på GW
Sist endret av Ulvengunnar; 30. januar 2008 kl. 11:27.
jeg mener nå grafikken på WoW ikke kan måle seg med den på det bilde da =/
Sist endret av !##/; 30. januar 2008 kl. 11:28.
Svært lite i den screenshotten som er wow.
Oblivion? lignet noe inni hampen, der kan du velge nøyaktig hvor skrukkete og gammel personen din skal se ut. Det der er ihvertfall ikke wow, jeg har spilt WoW i tre år, og har aldri sett noe slikt (det finnes ikke slike "palmer" i WoW ^^)
oblivion har eller ikke slike palmetrær som på bildet, ihvertfall ikke originalt. Kan jo være en mod til oblivion? jeg ble jævli nysjerrig sjøl nå!
Kan ikke være Lord of the rings online da ? :O har bare spilt begynnelsesfasen der, men likner nokså mye på grafikken..


Kan det være Two Worlds? Syns det lignet veldig

Bilde
i two worlds er det også veldig varierte områder, ikke sant? mener å ha sett bilder/filmer der man opplever skog som i oblivion, men også ørkenområder osv! det kan forklare palmene i bakgrunnen
Henger meg på med Cappuman, dette ligner relativt mye på two worlds!

Der som sier det ligner på guildwars og wow, har dere ikke sett noen screenshots fra spillene? Hverken wow eller guildwars ligner ! Ikke litt engang

Og han som sa assains creed.. Serriøst? Be fyren sjekke screenshots eventuelt videoer før han kommer med en påstand som virkelig er så ute på sykkeltur
vis dette bildet på www.gamereactor.no og du får svar relativt fort.
tror det er gothic 3 eller two worlds
Cowboy Coder
Kan det være noe som er hjemmelaget eller open source?
Så ut som noe som kunne vært laget med feks. OGRE 3D rammeverket.
Litt "avslørende" de der FPS tellerne.

Hvordan kom du egentlig over dette screenshottet?
Og han som sa assains creed.. Serriøst? Be fyren sjekke screenshots eventuelt videoer før han kommer med en påstand som virkelig er så ute på sykkeltur
Vis hele sitatet...
Skal ikke uttale meg om dette, men hvis du ser på denne videoen kan man forstå at vedkommende trodde det, palmene i denne filmen ligner veldig på de på bildet, selv om jeg personlig tror de har liten sammenheng

Two Worlds er fullt mulig personen ser veldig ut som en fra oblivion, så det er mest sannsynlig et spill som har et noenlunde samme "personality creator" eller hva det nå heter (tror jeg er på sykkeltur i forstaden nå, mnmn )