Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 830
Noen som vet hvordan man får tatt det i bruk?
Har lagt over video og mp3's men finner det ikke etter at jeg har lagt det inn.

Noen som har PSP her som har lyst til og gi bort en newb forklaring?

Takk
Sikker på at du har lagt filene i riktig mappe?

Tviler ikke på at noen ikke klarer å gi deg noe svar, men vil anbefale
www.pspavisen.no
Hvor/hvordan legge inn filmer på memorystick: http://www.pspavisen.com/index.php?s...=5&side=guider

Til å konvertere filmene bruker jeg PSP movie creator. Den lar deg bare konvertere 5-10 minutter om du ikke kjøper/finner serial til programmet. Et veldig bra program, anbefalles. Kan velge lyd og undertittel som legges med på filmen.
tomiz's Avatar
Trådstarter
takker og bukker =)

til stor hjelp... finner ikke noen guide om bilder der da... Men det er sikkert bare meg!
Gjerne poste ang bilder også =)
For å legge til bilder i mappen "Digital Camera Images" under "Photo", følg denne guiden: http://www.pspavisen.com/index.php?s...=5&side=guider

Andre bilder legger du inn i mappen X:\PSP\PHOTO\

Husk at du bare kan ha en undermappe. Altså bare X:\PSP\PHOTO\Bilder, ikke X:\PSP\PHOTO\Bilder\Sommer\Fest osv.
Du kan selvfølgelig ha flere mapper i PHOTO-mappen, men altså ikke mapper med andre mapper inni.
En bedre konverterer er PSP Video 9. Den er gratis og du kan konvertere så mye du vil.

www.pspvideo9.com

Her kan du bestemme kvalitet og type video. Teste hvor mange mb den vil ta etter at du har konvertert osv..
Bruker PSP video 9, men fatter ikke hvordan man får videoer i høyere oppløsning enn det som profilene til det programmet har ferdig definert.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Jeg har hatt samme problemet som Tomiz, jeg leverte den inn, jeg skjønte ingenting, men det som er tingen, er at man må laste ned Psp video 9. Programmet har stilt inn de viktige innstillingene fra før av. man må legge det i mp000tki eller noe liknende viktig at du formaterer psp'en, for da lages det en mappe som heter det jeg nevnte over, i allefall noe liknende
mvh
Max-Mekka