Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 412
Er det verdt det?
Tidligere har jeg prøvd fruit ninja i Tromsø i 2017 eller hva faen det møkkaspillet het.
Så testa jeg PSVR (1) i India i 2019 men det var litt for mye ledninger og knøvlete.
Jeg hadde Oculus Quest (1 og 2) fra 2020 til 2022 og det funka bra å spille Onward på men grafikken var jo dritt uten PC å kjøre det på eller en gunstock å bruke.

VR-lazer tag kommer jo vistnok med sensorer så du kjenner du blir skutt og du har gunstock (med eller uten rekyl, usikker).
300 kvadratmeter, 16 personer i slengen (8 på hvert lag), 15 min per runde.

Noen som har testet dette.
Jeg testet vanlig lazer tag i 2005 men da var jo ikke VR en greie.
Det var fett nok, men sikkert ennå fetere i VR.
Ikke prøvd sett litt på det men synes vanlig lazer tag er veldig kjedelig iforhold til paintball å airsoft. Kjørt mye vr men da med dk2, cv1 og quest 2 med pc, ville heller nesten bare gått for quest 3 og gunstock selv om grafikk er dritt så er ikke de vestene koe sånn altfor mye å skryte over. Dog ikke værste prisen på lasertag då lite å tape sånn sett
Trådstarter
Sitat av mrracerhacker Vis innlegg
Ikke prøvd sett litt på det men synes vanlig lazer tag er veldig kjedelig iforhold til paintball å airsoft. Kjørt mye vr men da med dk2, cv1 og quest 2 med pc, ville heller nesten bare gått for quest 3 og gunstock selv om grafikk er dritt så er ikke de vestene koe sånn altfor mye å skryte over. Dog ikke værste prisen på lasertag då lite å tape sånn sett
Vis hele sitatet...
Må nesten bare teste det for å ha gjort det
Bare en gang til?
Drsskkr's Avatar
Jeg prøvde noe lignende på Modern Activity center i Jessheim var ganske artig det men var ikke så morsomt at jeg drar tilbake og prøver.
Trådstarter
Sitat av Drsskkr Vis innlegg
Jeg prøvde noe lignende på Modern Activity center i Jessheim var ganske artig det men var ikke så morsomt at jeg drar tilbake og prøver.
Vis hele sitatet...
Hvilke type oppsett?
Det finnes alle mulige typer.
Alt fra milsim simulatorer (the real deal), til motorsykkel, til fly, til å bare sitte og hoppe opp og ned mens du ser en shitty berg & dalbane foran deg.

Har prøvd noe nogenlunde fet shit i utlandet, men det er 5-6 år siden så det er nok kommet seg betraktelig enn det de hadde å tilby den gang og ihvertfall hva de måtte hatt på lille Jessheim.

Ser bare ikke for meg at Norge er landet som har har "the real deal" før 15 år etter resten. Sorry.
Sist endret av gubbefaen; 1 uke siden kl. 17:17.
De har vr senter på Gardermoen. Spilte vr laser tag Der. Var sykt fett. Spilte mot paranoide pasienter så det ga en ekstra vri på det hehe
Trådstarter
Sitat av Astro Man Vis innlegg
De har vr senter på Gardermoen. Spilte vr laser tag Der. Var sykt fett. Spilte mot paranoide pasienter så det ga en ekstra vri på det hehe
Vis hele sitatet...
Ja, med sensorer som registrerte treff da eller?
Og våpen som simulerte rekyl?
Eller?