Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 326
Dropper mixtapen min «noen trasker i slitte sko» i mai/juni!

Det blir 18 (kaaanskje 19) spor, haugevis av fete gjesterappere og produsenter! Kommer mer info om hvem snart!

Låta her heter Sovende Beist, er intro-sporet på tapen, og ligger i sin helhet på YouTube. Her

https://m.youtube.com/watch?v=10Jg1SomJeE

18 låter kan bli litt mye, har de fortalt meg. Også har de fortalt meg om dette «attention span» fenomenet. Ungdommen orker visst ikke å høre 18 låter om rølp, sigg, drøgs, pils, pante-lapper, piller, og psykiske-helseplager, i ett strekk.
forteller dem meg..
Låtene spriker relativt greit tematisk, svarer jeg.
Da ble de stille..
I gode 35 sekunder.
Helt knusk stille.

Ok, la meg oppsummere! Skiva handler om å traske i slitte sko, med sigg i kjeften, mens du silblør neseblod.

den handler om nabokrig, naboen din er et forferdelig menneske! Hu sender klager på deg, vil pælme deg ut på gata, fuck hu!

Den handler om brune pubber, og om at hjernen din er helt mutters alene, også på pubben. Bare spør vokalisten i DeLillos! Han veit hva han snakker om.

Den handler om å være en kul gutt i en spesialklasse, med haugevis av katastrofetanker, og som derfor blir tvunget til å knaske Valergan for å få sove.

Og ikke minst! Den handler om Johnny Cash!

Men mest bare masse fete bars og beats da! Tape ute snart!
Vallergan er gått ut av sortimentet !
Trådstarter
Sitat av BRUTE LEE Vis innlegg
Vallergan er gått ut av sortimentet !
Vis hele sitatet...
Det er vel kanskje for det beste