Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1119
Noen som vet om ladedockingen til sony xperia z1 passer til xperia z1 compact?
Selve ladekontakten er den samme
kan hende, men jeg tenkte om de kan bruke samme ladedocking
Eller om jeg må bytte ut alle om jeg går fra z1 til z1 compact
google? hva er det?

Anyway, den du linka til bekrefta at connectoren er lik. greit nok det..
Jeg spurte om ladedocken
Den linken bekrefter intet mer enn jeg visste.
I følge flere nettsteder skal DK31 passe compact også,men bare hvis man bruker en adapter for å forandre str, som isåfall skal følge med, eller at man skal kunne justere størrelsen. Det jeg skjønte utifra et annet forum der det står:
" I can confirm the magnetic dock works fine with one of the included inserts."
Hvis ikke, så vil den ikke passe nei. Da må du kjøpe DK32 som er laget for compact
men hva er vits å gå til mindre skjerm? :d
vitser er jo at den orginale er så forbanna svær at det ikke er noe lommetelefon lenger :P
Derfor en glede de lanserer en litt mindre (normal størrelse etter mitt hode), med samme spec Foruten oppløsning på skjerm da, som igjen ikke gjør meg noe..

Telefonen er jo ellers helt topp
byttet ut min z1 mot note 3!. z1 har så liten skjerm
lever et normalt liv jeg så da er det greit å kunne ha telefonen i lomma..
Har pc om jeg skal sitte å glo på nettet og lignende
Jeg har den vanlige Z1 og jeg synes at alt annet er smått nå, haha :P
Er selvfølgelig en vanesak om man liker små, medium, store, eller ekstra store telefoner.
Folk er heldigvis forskjellige og har forskjellige preferanser.
Z1 compact gruset jo 5s på spec vs spec testen så hadde jeg ikke hat vanlig Z1, så hadde jeg nok hatt compact versjonen, de to desidert beste telefonen, etter min mening. (her er det også lov å mene forskjellig, btw, hvis noen følte for å "rette" på meg her).