Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 2707
Mange har vel vært på butikken Pentagon i Oslo. De har en fantastisk dårlig nettside men det er Oslos kuleste og mest interessante butikk! Den butikken dekker alle interesseområdene mine, en liste med hva de fører:

Våpen: Softgun, luftvåpen, replika, plomberte, kniver og sverd omm.

Klær: Alle typer tøffe klær, gode turklær, masse overskudsklær fra millitæret, noen kostymer, innbrudsklær, ellers solide klær av alle slag.

Antikviteter: Ting fra verdenskrigene, medaljer, flagg, klær, våpen og diverse. Mye skjeldne ting og utrolig mye man ikke har sett før.

Alt annet: Forsvarsting, effekter, lommelykter, gadgets, kevlar, våpenreimer og taktiske vester omm.'

Og sist men ikke minst hyggeligere folk skal du leite lenge etter, de som jobber der gir en fantastisk god service og har alltid en god historie på lur


Det var ikke ment som reklame, jeg spør om noen vet om lignende butikker i Akershus-Buskerud område? Som har tingene nevnt ovenfor. Gjerne mindre kjente butikker også, som kanskje selger litt under disken
http://walhalla.no/

Er vel noe av det samme.
Magnetisk hamster
Ffojt's Avatar
HAHA! Jeg har lett etter den sida i flere år! Fetteren min viste meg den, har aldri funnet den igjen! Takker.. Top secret? www.topsecret.no
De har desverre bare nettbutikk nå, de har stengt den fysiske butikken