Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1791
Bygdetulling
varg300's Avatar
Er på jakt etter en ny spiller til og ha i bilen (1-din) og kunne trengt et par tips.
Det jeg er ute etter (viss det finnes vel og merke...) er noe som intil en viss grad støtter android-enheter.

Når f.eks man kobler til en ipod/phone, så vil de fleste nyere spillere gjenkjenne denne som en ipod, sli at man kan skifte spor, bla i spillelister osv på selve spilleren, enten man spiller musikk i fra internminnet i i-dingsen eller spotify o.l.

Nå bruker jeg bare en 3,5mm jack i høretelefonutgangen på telefonen, men dette plukker opp så mye støy og dritt (Ikke verdens heftigste spiller for og si det slik hehe)

Så spørsmålet er:
Finnes det noen spillere som har noen som helst støtte for noe lignende enten i form av usb, eller bluetooth? -Til en vettug pris.
Har sett en modell i fra Pioneer som de kaller for App-Radio, det er noe i den duren jeg kunne tenkt meg, men denne er jo 2-din og passer ikke i min bil, i tilleg til at den var fryktelig dyr.
Men dere skjønner tegninga? hehe

Viss det ikke finnes noe brukbart, så kjører jeg bare blutooth-audio i såfall, men hadde vert fint vis det gikk an og skifte spor og slik på selve spilleren så man slipper og krafse på telefonen mens man kjører...
Kan til nød strekke meg til og kjøpe en ipod-touch, men det er siste utvei også hehe.

BTW: Telefonen min er en HTC One og denne støtter AVRCP, så kort sagt trengs en grei spiller som har mulighet for dette kansje...?
Faglært idiot
sengetøv's Avatar
Kanskje dette kan være noe for deg?

Vet dog ikke hvordan overføringa blir fra skjermen til spilleren, men så den i forbindelse med da jeg planla å gjøre noe ala det samme som deg

Ellers så har du jo denne eller denne
Sist endret av sengetøv; 11. juli 2013 kl. 17:56.
Parrot Asteroid er en android basert spiller med integrert spotify osv..
Den har jeg testet og kan anbefales
Bygdetulling
varg300's Avatar
Trådstarter
Sitat av cmd2x Vis innlegg
Parrot Asteroid er en android basert spiller med integrert spotify osv..
Den har jeg testet og kan anbefales
Vis hele sitatet...
Dette så jo ganske kult ut. Men hvordan er det og koble denne til lydanlegget da? Har denne forsterker og CD-spiller, eller er det bare en "avspiller" som må kobles videre til noe annet?

Ser helst for meg noe som bare kan puttes inn, koble til kontakten og that's it, slik at jeg slipper og til og kuke med en ekstra forsterker osv.
Sist endret av varg300; 11. juli 2013 kl. 18:45.
Bygdetulling
varg300's Avatar
Trådstarter
Da ser det ut som at det blir en Kenwood på meg tenker jeg
Pioneer er av alle grunner å anbefale når det gjelder spiller. Den jeg bruker nå er 3-4 år gammel nå og leser min iPhone uten problemer, har også brukt Android telefoner på den. Enten med Spotify eller music appen, kan operere like fint med spillern eller telefonen. Det har fungert. Pioneer er også best (etter min mening) når det kommer til lyd og funksjonalitet, legger du minst tre lapper i en spiller fra Pioneer får du alltid tre phono-utganger, HPF og LPF osv. Alt du trenger.
Sist endret av Totskalle; 13. juli 2013 kl. 00:54.
Parrotn kobler du som en helt vanlig spiller, bare at den har masse apps og funsjoner som de fleste andre spillere ikke har

Ellers kan jeg anbefale Pioneer på det varmeste som Totskalle ovenfor meg her nevner, ekstremt god kvalitet!