Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 877
Hei
Slutta på Paralgin Forte i går etter 1-2 års bruk. Skal nå prøve Neurontin mot smertene. Noen erfaringer med Neurontin (Gabapentin) ? Har knekt halebeinet og har smerter der hele tiden, kan ikke sitte. Erfaringer mottas med takk
Anonym bruker
"God Harpy"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Fikk det mot nevropatiske smerter. Fungerte veldig bra i starten, men effekten forsvant dessverre gradivs litt og litt. Heldigvis gikk smertene mine over av seg selv etter hvert, så jeg har sluttet helt på smertestillende. Forstår det slik at det er store individuelle forskjeller på hvor bra Neutrontin fungerer - så forhåpentligvis fungerer det bra for deg! Hvis du ikke får dette gjennom helsevesenet vil jeg anbefale deg sterkt å trappe veldig forsiktig opp. Det er en del uklare men potensielt veldig farlige bivirkninger (VG omtalte det vel som "selvmordstabletter" for noen år siden) som det kan være greit å ha kontroll på. Les litt på felleskatalogen i det minste!
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Fikk det mot nevropatiske smerter. Fungerte veldig bra i starten, men effekten forsvant dessverre gradivs litt og litt. Heldigvis gikk smertene mine over av seg selv etter hvert, så jeg har sluttet helt på smertestillende. Forstår det slik at det er store individuelle forskjeller på hvor bra Neutrontin fungerer - så forhåpentligvis fungerer det bra for deg! Hvis du ikke får dette gjennom helsevesenet vil jeg anbefale deg sterkt å trappe veldig forsiktig opp. Det er en del uklare men potensielt veldig farlige bivirkninger (VG omtalte det vel som "selvmordstabletter" for noen år siden) som det kan være greit å ha kontroll på. Les litt på felleskatalogen i det minste!
Vis hele sitatet...
Takk for svar, får dem gjennom fastlege. Ja, har fått med meg at vg skrev om noen som fikk veldig bivirkninger. Håper jeg ikke opplever det, nettopp tatt første dose nå så kan oppdatere hvordan det går. Godt å høre at du er smertefri