Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 690
Hei, tok ei lita linje kokain og noen xanor i går og tok bare xanor idag.

Skal ta en urinprøve hos sjømannslege for å
Komme inn på maritim matros skole.

Sjekker di etter rus? Eller er
Det for å
Sjekke helsen din? Hele fremtiden min kan bli ødelagt, så har noen som ruser seg i ny og ne tatt urinprøve og alt gikk fint? Tok kokain den 21 (3 dager til urinprøve (24 august), samt xanor som
Jeg ikke har resept på.

Håper på raske svar!
Sist endret av DaBambi9898; 22. august 2023 kl. 16:36.
Anonym bruker
"Arbeidende Bergnebb"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kan du ikke bare utsette urinprøven? Si du har fått korona og at du ikke klarer å bevege deg e.l.

Hvorfor risikere å bli tatt for rus på en urinprøve dem egentlig ikke ser etter rus på?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Kan du ikke bare utsette urinprøven? Si du har fått korona og at du ikke klarer å bevege deg e.l.

Hvorfor risikere å bli tatt for rus på en urinprøve dem egentlig ikke ser etter rus på?
Vis hele sitatet...
Kan ikke utsette, ska på båt (YFF), og veileder/hun som bestemmer MÅTTE ha legeattest denne uken, hvis ikke mister jeg skoleplass.

Men er det standard at di sjekker for rusmidler? Det er jo trosalt en sjømannstest, så regner med di fokuserer mer på min fysiske helse.

Sitat av DaBambi9898 Vis innlegg
Kan ikke utsette, ska på båt (YFF), og veileder/hun som bestemmer MÅTTE ha legeattest denne uken, hvis ikke mister jeg skoleplass.

Men er det standard at di sjekker for rusmidler? Det er jo trosalt en sjømannstest, så regner med di fokuserer mer på min fysiske helse.
Vis hele sitatet...
Hvor lenge er kokain i urin? Tok Ca 0,3g

Og xanor er vell 1-2 uker
Sist endret av DaBambi9898; 22. august 2023 kl. 16:48. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Digital Pegasus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ingen problem med cola, det er ute. Om det slår ut på Benzo og det ikke står hvilken og legen spørr om det si du fikk en valium av en venn grunnet søvnproblemer. Om testen spesifikt viser Xanor og lege. Eventuelt spørr om det bare lek dum og si det var hva vennen din sa.

Jeg tviler på at de tester for rus da.