Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  29 5742
Hei, har 4-5 30mg kodein pinex tabletter, + 6 ritalin og 10 concerta piller.

Ønskelig metode, hvis jeg teoretisk sett skulle oppnå en "speedball"?

Og hvordan "highen" er, i detalje
en speedball er vel egentlig en kapsel med kokain og amfetamin?
Nei, det er en kombinasjon mellom kokain og heroin, eventuelt heroin og amfetamin.
Sitat av holy_toy Vis innlegg
Nei, det er en kombinasjon mellom kokain og heroin, eventuelt heroin og amfetamin.
Vis hele sitatet...
åja da sto det feil i en annen tråd her. Men uansett, svar til førstepost: Det går vel ann å prøve 3 pinex, 1 concerta og noen ritalin. Det er hvertfall forsvarlig dose
Speedball er navnet for en blanding mellom stoffene heroin og kokain, som oftest er det snakk om intravenøst bruk. 8ball er navnet for en blanding mellom heroin og crack, selvom mange også bruker det for heroin sammen med kokain. Du har jo en downers som ikke er alt for langt unna heroin, er iallefal ett morfinlignende stoff, så har du jo en uppers med metylfenidat/amfetaminer. Speedball er det ikke, men er i samme gate. Jeg er ikke sikker på om 5 pinex forte er nok, tar du for mange av ADHD pillene, tror jeg du merker lite til kodeinet. Men for all del, kan jo sikkert funke.
Trådstarter
lurer dog på mengden av pinex piller det er forsvarlig å spise, grunnet at jeg ikke har tid til å ekstrahere. (tenker da på paracet)
Sitat av Duddy Vis innlegg
lurer dog på mengden av pinex piller det er forsvarlig å spise, grunnet at jeg ikke har tid til å ekstrahere. (tenker da på paracet)
Vis hele sitatet...
Du kan ta de 5 du har
Trådstarter
Hva er faren for overdose av paracet?
Tror du trykt kan ta 5 pinex forte. Så lenge det ikke overstiger MAX et brett så skulle det gå bra, har selv tatt 9 stk og veier 65 kilo å jeg ble bare ekstremt loka. Det er verre om du tar over lengre tid, da du kan få lever svikt . Vil tippe du må ta veldig mange ritalin for å få ønsket effekt . Det å få efekt er ikke det største problemet , men vist du prøver å sammenligne med amfetamin eller kokain så blir du nokk skuffet. Men go for it vist du vil . Men ver forsiktig.
Sitat av ZionRoad Vis innlegg
8ball er navnet for en blanding mellom heroin og crack, selvom mange også bruker det for heroin sammen med kokain. Du har jo en downers som ikke er alt for langt unna heroin, er iallefal ett morfinlignende stoff.
Vis hele sitatet...
"Eight ball" er slang for 1/8 ounce, nærmere bestemt 3,5 gram og kan bli brukt i forbindelse med de fleste stoffer, det er ikke navnet på en blanding av heroin og crack. "Downers" er en beskrivelse brukt for alle stoffer som hemmer nervesystemet f.eks benzodiazepiner, barbiturater, opiater og alkohol.
Har også spist pinex forte, 8 stykk. Ble veldig fjern, sløv. painmaster har helt rett i at det skal mye til for å stryke med av dem, 5 er forsvarlig.
Speedball er navnet på kombinasjonen heroin og kokain satt intravenøst, men også et konsept som går på det å blande uppers og downers for en blandet effekt.

Dette blir gjort en del av dem som bruker benzo/GHB og amfetamin, for å ta et eksempel. Da ender man opp med mye energi, sterkere godfølelse, lite hemninger, ikke like stor uro, mye mindre anspenthet og eventuelt skjelving.

Det som hender er at man fjerner de negative effektene til stoffene man kombinerer, som f.eks sjelving, noia, tankekjør, og generelt "edgyness", på stimulantsiden, og slapphet, respirasjonsdepresjon og "treighet" som man får av downers. I tillegg får man gjerne en sterkere form når man blander, men man må lengre opp i dosene på begge fronter ettersom man gjerne ikke føler seg like ruset.
Sitat av Jehes Vis innlegg
"Eight ball" er slang for 1/8 ounce, nærmere bestemt 3,5 gram og kan bli brukt i forbindelse med de fleste stoffer, det er ikke navnet på en blanding av heroin og crack. "Downers" er en beskrivelse brukt for alle stoffer som hemmer nervesystemet f.eks benzodiazepiner, barbiturater, opiater og alkohol.
Vis hele sitatet...
I min omgangskrets og fra hva jeg har lest rundt om på nettet stemmer ikke det du sier om 8 ball. Og med downers så mener jeg alle rusmiddler som har en tendens til å gjøre deg sløv.
Sitat av ZionRoad Vis innlegg
Har også spist pinex forte, 8 stykk. Ble veldig fjern, sløv. painmaster har helt rett i at det skal mye til for å stryke med av dem, 5 er forsvarlig.
Vis hele sitatet...
Leverskader kan skje på så lite som 4g paracetamol, eller 1500mg om man drikker alkohol i tillegg, så 8 stykker på en gang blir litt i meste laget, men jeg kjenner også til mange som har tatt mye større doser og kommet ut av det uten noen merkbare leverskader.

Leverskader fra paracetamol trenger ikke å merkes før flere dager i etterkant, om man har tatt en dødelig dose trenger heller ikke døden å inntreffe før mange dager i etterkant.
Hvor har du det fra at det kan skje på så lite som 4 g? Den mengden er regnes som forsvarlig daglig dose, også over lenger tid, og selv om det blir inntatt på én gang, gir ikke det leverskader. Ved 150 mg/kg forventes ingen eller lette symptomer. Alvorligere forgiftninger forekommer imidlertid ved 12 g og oppover. Du har ganske nøyaktige tall, så jeg vil gjerne se kilden, hvis du har. Åtte Pinex Forte er forresten fire gram.

Alkohol, når inntatt samtidig, kan faktisk beskytte leveren mot den toksiske virkningen til paracetamol (eller rettere sagt: paracetamol-metabolitten NAPQI (N-acetyl-p-benzo-quinonimin), som er det giftige ved inntak av paracet). Denne beskyttelsen opphører imidlertid fullstendig når alkoholen er ute av kroppen, og da forverres den skadelige virkningen til paracetamol. Inntak av paracet før og imens man drikker, er altså ikke noe problem (såfremt man passer på at paracetamolen er ute av kroppen før alkoholen, noe som krever kunnskap om halveringstid, noe ikke alle har når som helst oppe i hodet (og innen rimelige doser, selvsagt; åtte gram + er ikke noe man inntar uansett)).
Sitat av Duddy Vis innlegg
Hva er faren for overdose av paracet?
Vis hele sitatet...
Levra di misliker alt over 4000mg paracetamol.
Sitat av Duddy Vis innlegg
lurer dog på mengden av pinex piller det er forsvarlig å spise, grunnet at jeg ikke har tid til å ekstrahere. (tenker da på paracet)
Vis hele sitatet...
Ikke tid? Hva er det som haster sånn? Ta deg tid til å ekstrahere, eller følg instruksjonene i pakningsvedlegget.
går det enkli ann å bli rusa på pinex og ibux og alt det der? eventuelt hvor mange må man ta? :O
Sitat av GraasXo Vis innlegg
går det enkli ann å bli rusa på pinex og ibux og alt det der? eventuelt hvor mange må man ta? :O
Vis hele sitatet...
Nei, det går ikke an å bli rusa på pinex eller ibux. Med pinex forte er det derimot mulig.
Pinex Forte inneholder 500 mg paracetamol og 30 mg kodein. Paracetamolen gir ingen rus (det utelukker å hive innpå med Paracet), men kodein er et svakt opioid som omdannes til morfin i leveren. Man kjenner det svakt av av én, men vanlige doser på kodein er over 100 mg, så det innebærer at man får i seg en del paracetamol samtidig. Det er ikke sunt, og det anbefales derfor å ekstrahere kodeinet. Mange slike guider på nettet.

Ibux (ibuprofen) er ikke mulig å ruse seg på. Det har en del ubehagelige bivirkninger i store doser, som magesår og -blødning, så ligg unna med mindre du trenger det (av medisinske årsaker, selvsagt).

Anbefaler deg å lese mer om det aktuelle stoffet du skal innta før du gjør noe med det; det gjelder alle rusmidler.
Sist endret av exocytose; 31. mai 2010 kl. 15:59.
men ikke alle har ''forte'' i skapet hjemme. har slutta å røyke hasj åsånt så ser jeg verdagen litt kjedelig uten NOE å ruse seg på utenat legen ser det på pisse prøvene.. noen forslag?
Sitat av GraasXo Vis innlegg
går det enkli ann å bli rusa på pinex og ibux og alt det der? eventuelt hvor mange må man ta? :O
Vis hele sitatet...
Ikke de som kun inneholder hendholdsvis paracetamol eller ibuprofen. Det finnes imidlertid en utgave med kodein (pinex major, paralgin forte etc.). Kodein kan man ekstrahere fra tablettene, og det kan gi ruseffekter.

Sitat av GraasXo Vis innlegg
men ikke alle har ''forte'' i skapet hjemme. har slutta å røyke hasj åsånt så ser jeg verdagen litt kjedelig uten NOE å ruse seg på utenat legen ser det på pisse prøvene.. noen forslag?
Vis hele sitatet...
Det å ruse seg fordi hverdagen blir "kjedelig" uten, er en ekstremt negativ ting.

Skaff deg en hobby, les en god bok, ta deg en runk eller en sykkeltur.
nei jeg får vel nesten bare holde meg til whisky'n xD
Er alkohol upper ? : (
Alkohol er nok en downer.
Sitat av Hautainn Vis innlegg
Levra di misliker alt over 4000mg paracetamol.
Vis hele sitatet...
De fleste pilleoverdoser her i Norge er tatt med Paracet faktisk, tar man mer enn 10g paracet (20 tabletter) kan man få en leverskade, og dersom dette ikke blir gjort noe med, kan det oppstå noe som heter levernekrose. Dette vil si at du ødelegger leveren, du vil få store smerter og vil mest sannsynlig trenge en levertransplantasjon for å overleve. Samtidig vil du bli gul i huden og på det hvite på øyet. Thats Paracet for you

Sitat av Totskalle Vis innlegg
De fleste pilleoverdoser her i Norge er tatt med Paracet faktisk, tar man mer enn 10g paracet (20 tabletter) kan man få en leverskade, og dersom dette ikke blir gjort noe med, kan det oppstå noe som heter levernekrose. Dette vil si at du ødelegger leveren, du vil få store smerter og vil mest sannsynlig trenge en levertransplantasjon for å overleve. Samtidig vil du bli gul i huden og på det hvite på øyet. Thats Paracet for you
Vis hele sitatet...
Også er det jo ekstra potent når det blir tatt med kodein men i hvor stor grad vet jeg ikke
Trådstarter
Hadde bare en tidsklemme med ekstraheringen, dette er dog ikke et problem nå lenger. Lurer uansett på hva som er en normal "stein" bruker dose? Pleide å få litt effekt av 2 stykk (60mg codeine.) Men, er usikker på hva som anbefales. (skal ikke gå så altfor langt ned i stolen heller. De som har prøvd vet sikkert hva jeg mener.)
Sitat av Rottegift Vis innlegg
Speedball er navnet på kombinasjonen heroin og kokain satt intravenøst, men også et konsept som går på det å blande uppers og downers for en blandet effekt.

Dette blir gjort en del av dem som bruker benzo/GHB og amfetamin, for å ta et eksempel. Da ender man opp med mye energi, sterkere godfølelse, lite hemninger, ikke like stor uro, mye mindre anspenthet og eventuelt skjelving.

Det som hender er at man fjerner de negative effektene til stoffene man kombinerer, som f.eks sjelving, noia, tankekjør, og generelt "edgyness", på stimulantsiden, og slapphet, respirasjonsdepresjon og "treighet" som man får av downers. I tillegg får man gjerne en sterkere form når man blander, men man må lengre opp i dosene på begge fronter ettersom man gjerne ikke føler seg like ruset.
Vis hele sitatet...
så hele greia med at downers + uppers=bad=bullshit? de bruker jo blant annet benzoer ved mindre overdoser av kokain, noen som har noen innspill og synspunkter her?
Sist endret av Supermann!; 9. juni 2010 kl. 11:24.
Subjektivt for brukeren så vil det redusere mengden negative effekter, desverre betyr ikke dette at det er mildere for hjertet av den grunn.