Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1283
Hvilke reseptfrie legemidler kan man ruse seg ned på? Prøvde å lese litt om det på nettet men fant ingenting. Er det noen legemidler som man kan føle rus på ved for eksempel stort inntak og hvilke effekter vil det eventuelt gi? Trenger ikke å nødvendigvis føle meg dopa ned, men vil ha noe effekt
Så å si null. Da må man opp i dødelige doser eller sterke bivirkninger. Anbefaler heller å kjøpe noe med noen andre sin resept eller på gata.
Finnes ingen reseptfrie legemidler som har rusgivende effekt i Norge, men reisesyketabletter som Postafen og Marzine kan gjøre en sløvere/trøttere i kombinasjon med alkohol.

Absolutt ingen anbefaling, men et godt eksempel på reseptfrie legemidler som kan booste aspekter av andre rusmidler.
Fleinsopp, rød fluesopp, burot finner du i norsk natur. Kaktuser med meskalin kan du kjøpe i Norge.
Ikke forgift deg selv, gjør litt research!
Opium.

Fås i de fleste butikkene som selger blomster og lignende, feks Floriss.
Sitat av CannaLars Vis innlegg
Fleinsopp, rød fluesopp, burot finner du i norsk natur. Kaktuser med meskalin kan du kjøpe i Norge.
Ikke forgift deg selv, gjør litt research!
Vis hele sitatet...

Hvilke kaktuser får man tak i med meskalin? Jeg vet de solgte sant pedro i gamle dager, men antar det er forbudt nå.
Sitat av DfenZ Vis innlegg
Finnes ingen reseptfrie legemidler som har rusgivende effekt i Norge, men reisesyketabletter som Postafen og Marzine kan gjøre en sløvere/trøttere i kombinasjon med alkohol.

Absolutt ingen anbefaling, men et godt eksempel på reseptfrie legemidler som kan booste aspekter av andre rusmidler.
Vis hele sitatet...
Er Marzine den du kan få mæd halliser av?
Sitat av aldarico Vis innlegg
Hvilke kaktuser får man tak i med meskalin? Jeg vet de solgte sant pedro i gamle dager, men antar det er forbudt nå.
Vis hele sitatet...
Et raskt søk på Google ga et treff på norsk nettbutikk som selger denne varianten av San Pedro som vokser kjappere og er like potent!

Og frø fra flere typer ink. Peyote er enkelt å få tak i om man graver litt.
Ja, man kan få delirium av reisesyketabletter som Postafen og Marzine. Blir feil å kalle det for rus. Delirium kan vel kategoriseres som en midlertidig psykose, samme effekt får du om du ikke sover på noen døgn. Kraftig delirium kan man også få av f.eks piggeplefrø (Datura stramonium). Kan ikke gjøre noe annet enn å fraråde dette på det sterkeste, da det blir det samme som å slå seg i hodet med en hammer for å oppleve endorfiner, og på den måten få en "rus"...

Les i stedet denne legendariske tripprapporten fra Zabbath. Underholdende lesestoff, men absolutt ikke noe man burde rote seg borti om man setter pris på sin egen psyke og helse. Jeg vil tørre å påstå at da er tradisjonelle rusmidler mye tryggere.
Sist endret av RosaElefant; 15. august 2023 kl. 16:32.