Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  60 4543
Forsøk å putte den opp i rompa, bare pass på at du ikke setter deg altfor hardt ned.
Ser du har slike små sideskap i veggene som ikke flukter helt opp til taket... Det betyr at du kan gjemme bongen din oppi der viss plassen er stor nok (altså ovenfor dørene) ... Der vil de nok ikke finne den...
Sist endret av thebigt; 5. august 2011 kl. 19:27.
fake vegg/bunn bak/under i skuffen under senga!
Sist endret av sRe; 5. august 2011 kl. 19:37.
Som fler har påpekt er en falsk bunn the way to go!
Her tok jeg skapet som eksempel, men sengeskuffen kan også brukes.


Win?
Si at det en huge drikkeflaske?
Sitat av K1ngspm Vis innlegg
Si at det en huge drikkeflaske?
Vis hele sitatet...
I glass? Titegn
Store problemer man har i hverdagen!

Under senga bak/under skuffene er win, eventuelt om du har en tjukk madrass og kappe til spor på undersiden..
Sitat av paddus Vis innlegg
tror du ikke mora han blir litt mistenkelig og det henger en henglås på døra til en vær tid da?
Vis hele sitatet...

mormi har aldri blitt mistenklig på meg itte eg heiv 2 store hengelåsar på skapdørå mi;D
sett den i stua å si de er kunst!
Sist endret av kjetiltheman; 5. august 2011 kl. 20:41.
Har du ikke en høytaler som du kan gjemme den i?
All in!
Trådstarter
Sitat av Lonelycrab Vis innlegg
Mente selfølgelig ikke xboxen men i papp boksen xboxen kom i. hvis du har den i er skap på rommet.
Vis hele sitatet...
Bongen er 50CM lang - det vil si mye lenger enn både xbox og papp boksen.

Har den for øyeblikket inni en gammel sekk (5 år gammel) som igjen er presset bak kanten på sengen - mener selv at dette ikke er et bra hjemmested..
Hvis jeg var deg ville jeg nok gjemt bongen ute. brukerutstyr gjør det 100 ganger så lett for mordi og buste deg + at en bong som ofte er i bruk blir til å stinke, så hvis du velger å ha den inne må du passe på å rense den godt.