Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  21 1647
Jeg leter etter gode coop-spill, men det ser ut som at de har sluttet å lage det.
Nå snakker jeg absolutt ikke om spill som left 4 dead, call of duty eller fifa, men mer i retning perfect dark 64, commandos og til nøds serious sam.

Er det noen som vet om et spill for en håndfull gamere der de utfører håndfaste oppdrag i godt lag?
Commandos må være det beste eksempelet jeg har her, og det er i den retningen jeg leter, takk
Såpekoker av rang
Quake 2 var jo artig i sin tid. Kanskje ikke helt det samme nå. Du har rett i at det er lite gode coop-spill for tiden.

Det første jeg tenker på er imidlertid Diablo 2, men det er kanskje ikke helt hva du er ute etter.
Sist endret av monoid; 5. september 2011 kl. 01:58.
Red Alert 2. Ahh good times...

Hadde fantastiske tider med Perfect Dark 64, FOR et spill! Hvis du har en 360 så kan du jo kjøpe PD 64 der og få alle vennene dine til å gjøre det samme. Det er samme gamle opplevelsen.
Sitat av Powlair Vis innlegg
Red Alert 2. Ahh good times...

Hadde fantastiske tider med Perfect Dark 64, FOR et spill! Hvis du har en 360 så kan du jo kjøpe PD 64 der og få alle vennene dine til å gjøre det samme. Det er samme gamle opplevelsen.
Vis hele sitatet...
opplevelsen er å sitte i samme rom og spille slike spill. Over nettet med mikrofon blir ikke helt det samme etter min smak. Split-screen COOP sammen med pizza, øl og snacks. <3333
Har ikke spilt coopen i Portal 2, men har hørt mye lovord.
M72
Ambivalent bruker
M72's Avatar
Min personlige favoritt er Killing Floor
SWAT 4 er drit morsomt med 2 folk så med fler så er det garantert vidunerlig, spessielt hvis dere tazer hverandre
Glassfiber
Rolsen Royce's Avatar
Trådstarter
Diablo 2 er et fint spill.
Har faktisk remaken av PD64.
Killing Floor -er- moro, men er svekket på grunn av manglende innhold, og varer skjelden maks en halvtime.
Quake 2 og Red Alert er heller ikke typen spill jeg ser etter.
Har allergi imot alt som Tom Clancy's og Lucas Arts spyr ut. Men jeg skal prøve SWAT 4, takk.
Dead Island har jeg og gjengen "satt opp time til" neste helg ser virkelig frem til den.
Sist endret av Rolsen Royce; 5. september 2011 kl. 02:25.
Army of two spillene og f3ar er jo noen gode timer med gaming.
IT-avisen anmeldte Brink. Selv om de slaktet spillet ganske hardt, så var dette kun ut ifra en singelplayers syn, siden Brink er et spill som krever sammarbeid for å kunne spilles. Har aldri prøvd Brink selv, men du kan jo lese anmeldelsen her.
Game disconnected
pokemon's Avatar
Sitat av Apedop Vis innlegg
Dead island.
Vis hele sitatet...
hvordan kan du anbefale et spill du ikke engang har prøvd? han spør etter gode co-op spill, regner ikke med du vet om det er bra co-op enda?

ellers er det co-op på fear 3, portal 2 er gøy, også sven co-op er ganske morro selv om det er gammelt.
Samarbeidsprosjekt på minecraft er jo gøy.

Kan vel nevne Fable, Portal2 og Lego: Star Wars/Indiana Jones/Pirates

Har selv hatt mye gøy med Resident Evil 5, Crackdown og absolutt ikke minst Borderlands.
Red Alert 2 kan spilles i samme rom. Man tenger bare X antall pcer
Trine er et spill der du er avhengig av dine kompiser, kan spilles opp til 3player modus, det er ikke FPS; men fortsatt et genialt spill.

Trine 2 kommer også i løpet av september.
Resident Evil 5!
Spillet er utrolig bra, og med coop blir det enda bedre. Enjoy
Du kan lese mer her
Sist endret av pax2k; 5. september 2011 kl. 17:52. Grunn: feil i URL
SWAT 4 og Timesplitters serien er mine personlige favoritter. Resident Evil 5 er også ganske morsomt, særlig etter at du har tatt alle oppdragene. Conflict: Desert Storm 2 - Back to Bagdhad er kanskje ikke det beste spillet, men jeg ham mange gode minner fra da jeg spilte det.
vill anbefale tf2 på det sterkeste, spesielt nå som det er blitt gratis over steam
team fortress 2 er jo en solid vinner om du spør meg, spilles co op med at man sammarbeider
Glassfiber
Rolsen Royce's Avatar
Trådstarter
Sitat av Abomination Vis innlegg
vill anbefale tf2 på det sterkeste, spesielt nå som det er blitt gratis over steam
team fortress 2 er jo en solid vinner om du spør meg, spilles co op med at man sammarbeider
Vis hele sitatet...
Jeg har prøvd det, men jeg finner dette spillet 107% uinteressant.