Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  22 2321
Hoy

Lurer på hva som skjer i tollen om jeg bestiller denne (link under).
I utgangspunktet er det ikke en slosshanske, så teit hvis tollen tar den.

http://www.security-wizard.net/blhedufabebu1.html


Å hva kan jeg risikere hvis de kommer på døra?

Please, moderatorer på nFF, når det er noe vi trenger hjelp til, ikke slett trådene, ender bare opp med at vi må lage oss brukere på andre forum for å få svar. Å hvis dere sletter denne, gi meg beskjed hvorfor.
det er jo bare en beltespenne formet som det så det skal ikke bli noe problem
Madxoc's Avatar
Trådstarter
Sitat av xavi0n Vis innlegg
det er jo bare en beltespenne formet som det så det skal ikke bli noe problem
Vis hele sitatet...
Ok

Noen som har kjøpt sånne? Isåfall, hvordan gikk det?
kan beltespennen brukes som et våpen?
Har sett slike på torvet i Trondheim, hos jalla-jalla telt selgere.
Sitat av Peeinmyurin Vis innlegg
kan beltespennen brukes som et våpen?
Vis hele sitatet...
Smelte den av.
er en egen tråd for dette emne ett eller annet sted :P
leter..
Madxoc's Avatar
Trådstarter
Sitat av Peeinmyurin Vis innlegg
kan beltespennen brukes som et våpen?
Vis hele sitatet...
Er bare å skru av den som hektes i beltet, så har du et knokejern.

Leste nå at de ikke sender internasjonalt, men er andre butikker som gjør det.
Sitat av Peeinmyurin Vis innlegg
kan beltespennen brukes som et våpen?
Vis hele sitatet...
Hva er det som ikke kan brukes som våpen?
Madxoc's Avatar
Trådstarter
Noe straff jeg risikerer hvis jeg bestiller og de blir stoppa i tollen? Noen som har kjøpt slike fra statene å kan si hva som skjedde med dem?
Jeg mener å huske at svaret ditt finnes her. Der blir det spurt om import av knokejern fra utlandet. Det er jo dette du risikerer i tilfelle det skulle bli sak, altså at du prøvde å importere et slagvåpen.
Sitat av Madxoc Vis innlegg
Ok

Noen som har kjøpt sånne? Isåfall, hvordan gikk det?
Vis hele sitatet...
jeg har en sånn, kjøpt fra nederland (av alle plasser) på nett. gikk helt fint
En i klassen som hadde en slik beltespenne. Da kan kom til London Heathrow flyplass fikk han valget mellom å kaste beltet der og da, eller bli med på stasjonen å bli anmeldt og hele greien... Så ikke reis til England med det hvertfall
Madxoc's Avatar
Trådstarter
Sitat av xavi0n Vis innlegg
jeg har en sånn, kjøpt fra nederland (av alle plasser) på nett. gikk helt fint
Vis hele sitatet...
Sende meg link til nettbutikken på PM?
er over et år siden jeg kjøpte den har ikke adr, for handen men kan se om jeg finner den
Beltespenna mi er rimelig heavy, slo jeg noen i hodet med den hardt med beltet hadde det sikkert gjort ganske vondt!
ja bestespenner generelt er det så jeg tror egentlig ikke den ser kan brukes til så mye annet et i enden av et belte i bakhodet på noen
Madxoc's Avatar
Trådstarter
Funnet meg et knokejern i messing fra http://www.assistedknife.com/index.cfm.

Noen som har erfaringer med nettshoppen deres?

Tar sjangsen på å bestille, går det bra blir det mer handel

Takk for alle svar osv. til nå hvertfall!
"I utgangspunktet er det ikke en slosshanske, så teit hvis tollen tar den."
Om du så limer på en liten rød fløyte, så vil det ikke si at det er en redningsvest.

http://bildr.no/thumb/877970.jpeg
Sist endret av Billy Carter; 6. mai 2011 kl. 21:55.
de fleste beltespenner formet som slosshansker er laget mindre en orginalen, slik at den ikke vil passe på fingrene dine.
Madxoc's Avatar
Trådstarter
Sitat av Billy Carter Vis innlegg
"I utgangspunktet er det ikke en slosshanske, så teit hvis tollen tar den."
Om du så limer på en liten rød fløyte, så vil det ikke si at det er en redningsvest.

http://bildr.no/thumb/877970.jpeg
Vis hele sitatet...
En beltespenne kan ikke brukes som redningsvest uansett. Men dette er jo i utgangspunktet en beltespenne, folk som modifiserer den litt så den kan brukes til sloss hanske er deres problem.

Kronglete skrevet...
Nei, den vil nok ikke flyte så bra. Men når det gjelder dette med toll, så jo, det vil være god grunn for at denne stoppes i postsendingen i Oslo.
Madxoc's Avatar
Trådstarter
Sitat av Billy Carter Vis innlegg
Nei, den vil nok ikke flyte så bra. Men når det gjelder dette med toll, så jo, det vil være god grunn for at denne stoppes i postsendingen i Oslo.
Vis hele sitatet...
Selv hvis den er merka med "1x belt buckle"? Rart hvis de gjennomlyser alle pakkene som kommer inn i Norge

Btw, leste at hvis pakken koster under 20 $ går den ikke gjennom tollen, eller noe i den duren? Var veldig delte meninger om dette, husker ikke hva de kom fram til.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Sitat av Madxoc Vis innlegg
Selv hvis den er merka med "1x belt buckle"? Rart hvis de gjennomlyser alle pakkene som kommer inn i Norge

Btw, leste at hvis pakken koster under 20 $ går den ikke gjennom tollen, eller noe i den duren? Var veldig delte meninger om dette, husker ikke hva de kom fram til.
Vis hele sitatet...
så da kan man trykt importere narkotika om man holder seg under 20 dollar
nei er ikke slik, men det er en beltespenne å du kan ikke straffes for å importere det at du kan mode den betyr ikke at du gjør det.