Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 453
Skal jeg være ærlig så er jeg ganske blank på området.

Men for et par dager siden skulle jeg starte maskina, når jeg starter så er det forstyrrelser i grafikken i oppstart. Det er prikker, noe er uplassert.
Og hver gang jeg starter noe som tar grafikk (film, spill o.l) så henger det seg. Det henger seg i mellom 1-4 minutter, også "lagger" det videre. Altså musa henger en del sekunder, og program låser seg en stund. Men om jeg "Ctrl-Alt-Delete'er" så kjører alle prossesser helt fint.

Jeg formaterte i går, la inn skjermkort driverene på nytt. Men ingenting funket. Har et Gainward Geforce 6800 ULTRA skjerkort.

For det første vet jeg ikke om det er skjermkortet en gang, men når ikke en formatering eller noe hjalp så begynner jeg å tro det kanskje kan være skjermkortet? Det kan godt hende jeg tar feil, men er det noe som vet noe om dette?
feil på skjermkort. send tilbake til leverandør