Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1756
i går så var Verktøylinje i firefox der, men nå når jeg sto opp så var den borte og alle linkene til alt av sider er borte.

noen som har en formening om hva som kan ha skjedd, pc stod på hele natt og lastet ned torrent kan det ha vært virus?
Sikkert ikke virus, høres bare ut som FF har endret profil. Les her http://www.freakforum.nu/forum/showt...merker+firefox
Høyreklikk på menylinjen og sjekk at Navigation- og Bookmarks toolbar er haket av.
super's Avatar
Trådstarter
Verktøylinje for navigasjon og bokmerker er merket av og jeg har bare 1 profil.

fikk det til nå det jeg gjorde var:
start-kjør-(skriv %APPDATA%)- da kommer du til en mappe(CDocuments and Settings\brukernavn\Programdata)

velg: Mozilla-Firefox-Profiles-velg kontoen din-bookmarkbackups-og lagre dem en annen plass sann at du har en sikkerhets kopi.
og så gå i firefox velg bokmerker-
behandle bokmerker-fil-importer-importer fra fil og velg de filene du har hentet.
Sist endret av super; 17. mars 2007 kl. 17:29.