Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 2449
[CENTER]http://www.iam-clan.com/kmac/images/posts/ps2.jpg
[/CENTER]





Nå som Planetside 2 er ute på steam som free to play, så regner jeg med at mange vil prøve seg på dette spillet. MEN, for å få mest ut av dette spillet så er veldig viktig å ha noen å spille med.
Med tanke på at dette er et FPSMMO med 2000 spillere per server så er det å springe alene ganske meningsløst.
Så meningen med denne tråden er å finne noen som har lyst og spille.


Så oppfordrer dere som vil spille å poste steam navn og hvilken faction dere spiller.


Vist du lurer på hva Planetside 2 er så forklarer denne videoen veldig godt hva spillet går ut på.
"McLovin" på steam, har akkurat lastet ned spillet, men har aldri spilt noe lignende FPS før .. Add meg hvis noen har lyst til å spille da :-)
oamo's Avatar
Trådstarter
jeg er oamo , på woodland EU server og spiller som The New Conglomerate
Hadde vært moro å få samla endel norske folk i en outfit!
Jeg er Gramex på Mallory. Spiller som Vanu.
Sio
Preussisk Noakitt
Sio's Avatar
Med tolv forskjellige kombinasjoner av server og konføderasjoner er sjansen for at mange finner hverandre her i tråden en smule lav. I så fall burde dere bli enige om én konføderasjon, og en server.
Jeg innser også at det ikke er realistisk å snuble over en haug med freaks som spiller samme på samme lag og server. Håpet er derfor at vi kan samle en gjeng og jeg er iallefall åpen for å starte ny character på ny server. Spiller med oamo nå.
Hvilken server og konføderasjon skal vi bli enige om da?
Vi er som nevnt på Woodman og spiller som Conglomerate. Men karakteren min der er såpass fersk at jeg ikke nøler lenge om det blir snakk om å bytte. Vil helst ikke spille Venu, men er åpen for Terran om flertallet ønsker det slik.
Jack of all trades
Apoxi's Avatar
Spiller på Woodman som NC. Navnet er Silamesh
Er i et Outfit som heter Cut-Throats
Vi har plass til flere rekrutter. Alt som kreves er TS Og en fordel om du kan engelsk selvfølgelig.
Vi tar imot alt fra hardbarka PS1 veteraner til folk som er helt grønne FPS (og MMO).

See you inn battle!
Er mer en villig til å starte på en ny server for å joine freaks, spilte siden tidlig beta, har ikke orka å starte igjen etter release. Nekter though å skifte vekk ifra den stolte [COLOR="Red"]Terran Republic![/COLOR]
▼ ... over en måned senere ... ▼
Noen som er på Soltech her? Har spillt noen dager, og må si det er fantastisk!
▼ ... noen uker senere ... ▼
Jeg blir med, har akkurat startet.
dewielol, nc på miller. kan starte ny hvis nödvendig. er bare rank 14 elns
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Hei vi i spillsamfunnet prøver å få i gang en Outfit på Woodman, vi kommer til å holde oss hovedsaklig til Terran Republic faksjonen. Så om dere leter etter noen å spille kan dere jo slenge oss en søknad på ps2.cotnorth.com.
det er skikkelig dumm spill dude
Brukbar automatiker
BrilleSheik's Avatar
Laster det ned nå, brukernavnet mitt på steam er xxdragxn men om det ikke funker prøv brillesheik.
Sitat av morsomvampyr Vis innlegg
det er skikkelig dumm spill dude
Vis hele sitatet...
sorry for den mld der, jeg husket ikke engang at jeg hadde vært i dette threaded før jeg sjekket innleggene mine for en liten stund siden nå.
og når jeg så dette threaded nå så tenkte jeg først "Playstation 2"
Planetside 2 har jeg aldrig hørt om engang, så jeg har ikke noe imot det liksom, lurer på om jeg kansje mente det var dårlig å spille playstation 2 i 2013 når jeg skrev det? ikke at det stemmer heller da
▼ ... noen uker senere ... ▼
Noen som fortsatt spiller? Er currently BR41 og spiller med 151st Freedom Fighers. NC på Woodman. Dersom noen her er ferske og vil ha litt tips og triks, eller noen å spille med, ta kontakt (PM).
Hei vi i spillcommunitiet cotnorth prøver å starte en Terran Republic (TR) Outfit på woodman. Er dårlig med tilbakemeldinger så langt. Men om noen har lyst til å joine så kontakt meg, Alslinet ingame eller via nettsiden vår ps2.cotnorth.com.

Vet nettsiden er ganske trist for øyeblikket, men vi kommer ikke til å bruke tid på den før vi har hvertfal noen få medlemmer som vi spiller med