Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  458 33589
Sitat av Bl1zzarD Vis innlegg
Ble randombannet for en stund siden pga. en idiotisk hacker. Men nok om det, hvor er arma 2 combined ops billigst mulig?
Vis hele sitatet...
$18 på gog.com. Eneste jeg har kontroll på nå.
Heisann, har greid å satt meg fast i en vegg på serveren... sykklet (som bare for saktere og saktere pga ødelagte hjul) ifra noen zombier og måtte bare gå av sykkelen for å løpe videre.. men dette gjorde jeg ved et hus.. som jeg nå sitter fast inne i, er det mulighet for å bli hjelpet i løpet av dagen?

Genial server btw!
Sitat av Skogvoktarn Vis innlegg
Heisann, har greid å satt meg fast i en vegg på serveren... sykklet (som bare for saktere og saktere pga ødelagte hjul) ifra noen zombier og måtte bare gå av sykkelen for å løpe videre.. men dette gjorde jeg ved et hus.. som jeg nå sitter fast inne i, er det mulighet for å bli hjelpet i løpet av dagen?

Genial server btw!
Vis hele sitatet...
Joda, men ett spørsmål, hva skal jeg gjøre når jeg kommer dit? Jeg får vel neppe drept deg og det er den eneste måten jeg kan komme på akkurat nå.
Sitat av DikkeDikk Vis innlegg
Joda, men ett spørsmål, hva skal jeg gjøre når jeg kommer dit? Jeg får vel neppe drept deg og det er den eneste måten jeg kan komme på akkurat nå.
Vis hele sitatet...
Nå tenkte jeg mer på hjelp fra admin da, siden jeg har aldri spillt namalsk før, og kan ikke si deg hvor jeg er.. og vil helst beholde det jeg har funnet

sorry for dobbel post.. men kom meg løs ettervært
Hei jeg finner ikke serveren. Kan noen si meg hva den heter, kommer ikke noe resultat med det som var det første innlegget
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Straks ferdig og reinstallere alt. Er det Namalsk servern kjører med ja?
Hei Rolsen Royce!
har ikke prøvd serveren din enda men leier du server?
eller hoster du den selv? isåfall, hvilke programmer bruker du ?
Sitat av Skogvoktarn Vis innlegg
Heisann, har greid å satt meg fast i en vegg på serveren... sykklet (som bare for saktere og saktere pga ødelagte hjul) ifra noen zombier og måtte bare gå av sykkelen for å løpe videre.. men dette gjorde jeg ved et hus.. som jeg nå sitter fast inne i, er det mulighet for å bli hjelpet i løpet av dagen?

Genial server btw!
Vis hele sitatet...
Hvis du eller admin finner ut hvor du er kan admin kjøre en bil eller noe rett ved den veggen du er fanget i så bare hopper du inn i bilen.

scroll->get in "car" ride in back->kjør litt unna->gå ut av bilen og si takk til admin eller hvem som hjalp deg.

dette gjorde jeg og en kompis på taviana da jeg var fanget i en bygning jeg kom meg inn i men ikke kom meg ut av. Var bugget gjennom gulvet og løp gjennom en vegg.

For og finne ut ca. hvor du er kan du bare Disconnecte og reconnecte så står det nederst i høyre hjørne hvor du er.
det står 3 ting:
"navn på map"
"navn på plass"
"noe jeg ikke husker hva er"

Du skal se på det som står i midten, det er plasseringen din.
Sist endret av StålSkuff; 18. desember 2012 kl. 16:25.
Glassfiber
Rolsen Royce's Avatar
Trådstarter
Bra at du kom deg ut av huset Skogvoktarn, for jeg er ikke innom serveren før sent, sent i kveld.
Og til leander, jeg hoster selv, og bruker serverpakken til godgutta bak "Bliss".

Til de som n00ber med serverfilter, bruk kun søkestrengen "reak", fordi case sensitivity er case sensitive, og det er ikke flere enn 10 arma-servere med "reak" i.
Ikke noe annet, dere trenger ikke mer enn det, vær så snill. (dere gjør meg så sliten )
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Jesus for en dag.
noen som skal spille idag?
Ja (hundreogførtito tegn)
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Ja. Det skal jeg.
Jeg spilte på serveren, fant warm clothes, as50 og løp rundt før jeg døde...
seriøst, disse bloodsuckersene bør fjernes!
jeg har quittet serveren helt til de blir fjernet. sånn ellers, veldig bra server!
Sitat av leander999 Vis innlegg
Jeg spilte på serveren, fant warm clothes, as50 og løp rundt før jeg døde...
seriøst, disse bloodsuckersene bør fjernes!
jeg har quittet serveren helt til de blir fjernet. sånn ellers, veldig bra server!
Vis hele sitatet...
Tror de bare finnes på Namalsk (bloodsuckers)
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
http://www.tunngle.net/community/top...st__p__1003241 Anbefaler virkelig Taviana. Heller ta den enn Namalsk, masse features og sånt som dere ser.
Sitat av Quakecry Vis innlegg
http://www.tunngle.net/community/top...st__p__1003241 Anbefaler virkelig Taviana. Heller ta den enn Namalsk, masse features og sånt som dere ser.
Vis hele sitatet...
Enig. Namalsk er et utrolig kjedelig map.
Sitat av Masterpiece Vis innlegg
Enig. Namalsk er et utrolig kjedelig map.
Vis hele sitatet...
vil ikke direkte kalle Namalsk kjedelig.. men de bloodsuck'erne kan bli irriterende til tider... er jo nok å bry seg om andre players og zombies :P
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Seriøst, Taviana er mye bedre med stor M.
Noen som har ip?
178.248.101.153:2302 er IPen

Nå er KA-60 hvaldreperen oppe å går, så bare pass dere!

Angående mapdiskusjon, Taviana er alt for lite, jeg ville heller byttet tilbake til Chernarus.
Sist endret av DikkeDikk; 20. desember 2012 kl. 03:02.
Sitat av DikkeDikk Vis innlegg
178.248.101.153:2302 er IPen

Nå er KA-60 hvaldreperen oppe å går, så bare pass dere!

Angående mapdiskusjon, Taviana er alt for lite, jeg ville heller byttet tilbake til Chernarus.
Vis hele sitatet...
Er ikke taviana 3 ganger så stort som chernarus da? Men enig i at chernarus er bedre, blir fort lei av namalsk fant jeg ut.
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Taviana er fan ikke alt for lite. Mye større enn namalsk.
Hva er passordet til serveren? Skumma gjennom tråden men kunne ikke se noe?
Passord: freak
Thank you, litt obvious.. men hei, prøvde nff Inn å geare up da! Hvordan er gjengen her da? Gjeng me pvp folk? Eller kan jeg møte på noen som ikke er sykt trigger happy?
skal spille nå
Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
Logger på nå! tjobo: gjengen er for det meste friendly tror jeg, men du kan sikkert møte på noen bandits og. Jeg skyter om jeg føler meg truet, alt annet så holder jeg meg på avstand og følger med.
Finner ikke serveren.... Hva er det egentlig den heter? Ordrett liksom, og kan vi ikke switche til Chernarus, halve grunnen til at jeg spilte på den. Skal jeg spille andre map velger jeg mere populære servere, fordi custom maps synes jeg trenger mange spillere, men Chernarus går greit med noen få.
burde vært möderatör
Jeg vil uttrykke hvor fornøyd med jeg med Namalsk, for å komme med litt motstand til den siste whiningen i denne tråden.

Namalsk er fantastisk designet. Det er genialt hvordan medical supplies og matvarer bare spawner ved noen få steder på kartet, slik at alle players før eller siden må reise til disse svært farlige områdene for å overleve. Dette gjør at vi ender opp med langt mer intens PVP enn på andre maps, spesielt ettersom våpen er såpass lett tilgjengelig på Namalsk. Dette gjør også at det ikke føles så kjipt når man dør, for man vet at man ble drept fordi fienden trengte maten din for å overleve, ikke fordi han syntes du hadde en kul sniper.

Temperatur er også endelig blitt en trussel for helsa di, slik at man må passe på å ikke fryse ihjel hvis man er ute etter high yield military loot (eller varme klær). Hvis man ikke er oppmerksom risikerer man også å få en sulten bloodsucker eller tre dedikert til å ødelegge dagen din. Bloodsuckers er skumle som faen, men de er absolutt ikke urettferdige: noen få velplasserte skuddsalver dreper dem lett. Det samme gjør biler, hvis man vil spare ammo.

Dessuten, Namalsk vant avstemningen med sånn 9999 stemmer, så blæ
Ved neste restart så er det et helikopter på helipadden ved Lubjansk, førstemann til mølla! [COLOR="White"]får kjøtt på kølla[/COLOR]
Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
Noen som blir med å spille ikveld? Jeg logger på nå!
Sitat av FatMan Vis innlegg
Noen som blir med å spille ikveld? Jeg logger på nå!
Vis hele sitatet...
Jeg blir lett med.
Hvis jeg finner noen jeg kan stole på så kan vi lage oss ett taxifirma of sorts.
Sitat av DikkeDikk Vis innlegg
Jeg blir lett med.
Hvis jeg finner noen jeg kan stole på så kan vi lage oss ett taxifirma of sorts.
Vis hele sitatet...
Jeg er med, du kan stole på meg. Lenge siden jeg har spilt så vet ikke hva jeg har av loot osv. Bruker du teamspeak?
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Sitat av DikkeDikk Vis innlegg
Jeg blir lett med.
Hvis jeg finner noen jeg kan stole på så kan vi lage oss ett taxifirma of sorts.
Vis hele sitatet...
Jeg er med på den der og.
Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
Fikk en lift med dikkedikk og fant en traktor, presterte å kræsje den i en stubbe 50 meter lenger borte. I bring shame upon Elverum
Sitat av GJERDE Vis innlegg
Jeg er med, du kan stole på meg. Lenge siden jeg har spilt så vet ikke hva jeg har av loot osv. Bruker du teamspeak?
Vis hele sitatet...
Bruker skype, PM meg de som vil være med (skypenicket mitt er navnet mitt).
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
bump titegn for taxi service!
hvordan joiner jeg denne serveren, kjøte arma pakka i dag på steam å er helt grønn på dette. Så vær så snill å guide meg hvordan jeg joiner serveren deres
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Bare søk på freak i server browsern, join servern og PW er freak. Du trenger namalsk som du kan last ened via dayz commander.
Finner ikke freak serveren i DayZ commander? skjer med det?
BTW noen som blir med og game nå? Har blitt banna fra servern på MTA så skal game litt dayZ
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Bare start spillet egentlig med namalsk, så går du bare i server browsern og søker på freak.
Lol, Takker for kjapt svar, hvordan starter jeg spillet med namalsk? :$
noen som skal spille idag?
jeg bruker DayZ Commander og jeg finner ikke serveren D:
Sio
Preussisk Noakitt
Sio's Avatar
Sitat av langbrettern Vis innlegg
jeg bruker DayZ Commander og jeg finner ikke serveren D:
Vis hele sitatet...
Godagen. Jeg fyrte opp Dayzcommander og fant serveren med en gang da jeg søkte på "Freak." Jeg hadde ingen andre filtre. Husk at serveren ikke er koblet opp til "Hive."
Er det noen som benytter seg av denne i det hele tatt? Når jeg er innom og titter på serverlisten er det meste jeg har sett spille samtidig på hele 4 stk.

Noen som kan fortelle hvor mye det faktisk har vært på det meste? Hele poenget med dayZ er jo å kjøre teamwork med flere og finne nice loot til å ta andre. Players vs. zombies blir jo bare idiotisk.
Sio
Preussisk Noakitt
Sio's Avatar
Jeg har den på favorites, men jeg har aldri spilt selv. Skal til å spille nå, men det er ingen online på Freak serveren. Trenger noen å spille med da om noen vil melde seg frivillig. Kan godt spille på Freak serveren. Kommer nok ti å spille temmelig lenge, stod opp for noen timer siden.
Spilte litt på freak i natt, men jeg var alene på serveren. noe som egentlig var helt ok ettersom jeg er ganske fersk.

Men må si at jeg ikke liker de blodsuckers tingene. spilte på jobb, så jeg hadde minimalt med lyd. plutselig ble jeg angrepet og kunne ikke fatte hvorfor. Så jeg som er noob kunne godt tenke meg å droppe de skumle typene der