Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1279
Anonym bruker
"Ulykkelig Kerberos"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg er en kvinne som trapper ned på opiater. Den intense kåtheten er sinnsykt plagsom. Vet noen om noe som kan dempe det? En krem eller hva som helst?
Hmmmm, det beste rådet jeg kan komme på er og ha masse SEX det er bedre enn kremer og piller��
Tenk på bestefar og bestemor som har seg.
For å svare deg seriøst ts, det som hjalp meg (dame) var å trene som bare helvete. Hold deg selv gående og opptatt med ett eller annet på kveldstid som gjør at du raskere finner søvnen når du først legger deg og ikke ligger der frustrert. I den tilstanden hjalp ikke onani for meg, jeg ble aldri mett og fikk gnagsår både her og der. Gikk gradvis over etter ca 14d.
Sist endret av yAWN; 18. februar 2024 kl. 16:33.
Anonym bruker
"Ulykkelig Kerberos"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Takk for svar!
Skal prøve å trene så mye jeg kan. Den kåtheten er bare nytteløs og plagsom.
Hvis noen vet om en turn-off krem eller noe sånt for damer så rop ut :-)
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Takk for svar!
Skal prøve å trene så mye jeg kan. Den kåtheten er bare nytteløs og plagsom.
Hvis noen vet om en turn-off krem eller noe sånt for damer så rop ut :-)
Vis hele sitatet...
Er det ikke bare å stikke innom tinder hvis du vil miste lysten?

Kremer virker vel lokalt, så tviler på det finnes noen kremer for kåthet. Lysten er ofte styrt av blant annet hormoner.
Sist endret av IneartheDx; 18. februar 2024 kl. 19:04.
Kan alle incel-simp-klovnene her på bruket være så vennlige å ta morsomhetene og de patetiske hintene deres en annen plass por favor (Det var utenlandsk)?

Det samme gjelder for de av dere som sitter påtente som juletrær og/eller på avtenning speedkåte. det er lov å gå vidre uten å skrive noe

De blir bare sletta unna uansett og dere havner ett hakk høyere opp på shitlisten vår
Sist endret av NoillStress; 18. februar 2024 kl. 19:12.
Anonym bruker
"Ulykkelig Kerberos"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Tenkte kanskje det fantes en slags turn-off-krem for kvinner, men kan forsåvidt også forstå om det ikke finnes… tinder er ikke noe alternativ i en opiat-nedtrapping
jeg er en mann på 29 år, men er enig i at trening mest sannsynlig vil hjelpe mye. eventuelt fast rutine ca. 3 ganger i uken. Det hjelper jo på det aller meste
Det finnes ingen reseptfrie medisiner som reduserer sexlyst, men det er en del reseptbelagt som har det som en (egentlig uønsket) bivirkning. Så dette er uansett noe du må ta opp med legen din, og hvis du sliter voldsomt med dette så kan det hende du kan få skrevet ut noe i kortere tid.

Ellers er det som flere andre sier å identifisere litt når dette vanligvis inntreffer eller er mest plagsomt, og forsøke å være opptatt eller i en situasjon hvor du enten er distrahert, for sliten til å deale med det, eller hvor du uansett ikke har sjansen til å gjøre noe.
Jeg er mann og ville gått for å ta et benzodiazepin eller Seroquel når du blir kåt pga. Abstinenser.
Jeg blir ikke kåt når jeg har abstinenser pga. Opiater eller opioder. Men jeg blir fortere kåt når jeg har abstinenser pga. Benzoer. Tror det er pga. Muskelsammentrekningene jeg får.

Benzoer har også lav sexlyst som bivirkning. I mitt tilfelle så gjelder det spesielt Valium og Rivotril.
Benzoer vil også hjelpe mtp. De andre abstinensene som angst, uro, rastløshet og søvnløshet.
En rekke SSRI-preparater demper sexlyst. Spør legen om råd.