Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 734
Hallo.

BankID fungerer på alle nettsider hos meg, utenom Sismo (Statens Innkrevningssentral).

Jeg har logget inn der èn gang før, og logger støtt og stadig på nettbanken, null stress.

Men når jeg trykker BankID på sismo, så kommer det ikke noe i java-appleten, det er bare helt hvitt i boksen hvor BankID skal være.

Jeg har forsøkt følgende:

- Fjerne og reinstallere Java
- Fjerne cache
- Prøvd annen browser, skjer akuratt det samme.
- Jeg har ikke virus eller lignende.

Noen som har en idè over hvorfor det bare er statens innkrevningssentral som skaper problemer for meg?
Er det noe pop-up som er blokkert? Sjekk det.
Sist endret av jpano; 31. august 2014 kl. 13:51.
just for fun; forsøkt å resize vinduet?
IT-Konsulent
Bruskork1's Avatar
Trådstarter
Ingen popups som er sperret ser det ut som, og skjer heller ikke noe hvis jeg resizer vinduet.
I min FireFox funker det fint iallefall, men det kommer opp en bar øverst som sier at java er automagiskt blokkert og om jeg vil oppheve. Noe lignende hos deg?
IT-Konsulent
Bruskork1's Avatar
Trådstarter
Kommer ikke noe sånt her.

Jeg har fjerna java-cachen og restora default values på security-delen, fortsatt like blankt.

Det er akuratt samme problemet på macen jeg har også, så det er ikke bare denne maskina.