Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1000
Har to xbox360 kontroller jeg har kobla til pc, men sliter med å finne spill. Noen som har noen tips?
Leisure Suit Larry Goes Looking for Love
Jeg finner ikke ut hva et kontrollspill er forno? :/
Du bør vel forsåvidt si hvilket spillsjanger du er fan av. Er lite vits å foreslå CoD om du ikke liker det.
MK9, tar litt tid og venne seg til kontrollene

ellers kan du laste ned emulator og roms til SNES NES PSX) mange gode på de konsollene (Battletoads, Herc's Adventure, Pocky & rocky, Double Dragon, Contra 3, etc.)
eXeFic's Avatar
Trådstarter
Sitat av Rolsen Royce Vis innlegg
Jeg finner ikke ut hva et kontrollspill er forno? :/
Vis hele sitatet...
Gamepad kompatible spill? Hva skal jeg kalle det?

Spill med støtte for xbox360 kontroll, helst spill der vi kan være flere spillere.

Sitat av Kriis Vis innlegg
Du bør vel forsåvidt si hvilket spillsjanger du er fan av. Er lite vits å foreslå CoD om du ikke liker det.
Vis hele sitatet...
Er åpen for alle forslag, så lenge det ikke er FPS
Sitat av eXeFic Vis innlegg
Gamepad kompatible spill? Hva skal jeg kalle det?

Spill med støtte for xbox360 kontroll, helst spill der vi kan være flere spillere.



Er åpen for alle forslag, så lenge det ikke er FPS
Vis hele sitatet...
Trine 2 og Rayman spilla har 2 player hvertfall og soic all star racing transformed har split screen.
Bionic Commando (split-screen, 2 player, coop)
NES med River city ransom.
Hva med Gang Beasts? Støtte for kontroller og utrolig morsomt med venner. Maks fire stk kan spille sammen, så hvis det er flere enn det, må dere nesten bytte på.

Det er forresten gratis.