Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1042
Hvilket nettbrett passer til meg.., når jeg er fan av gaming, surfing, film og kvalitet?

vurderer foreløpig nexus 10.., noen som vet når den entrer Norges kvalitetssikre elektroniske butikker?

Setter pris på alle mulige svar!
Noen på diskusjon har allerede fått Nexus 10 sendt fra Multicom. Vurderer sterkt å kjøpe en selv!

http://www.diskusjon.no/index.php?sh...1467381&st=140
Det er ikke så alt for lenge siden jeg gikk til anskaffelse av Nexus 7. Det har jeg virkelig ikke angret på, den har topp ytelse, og perfekt størrelse for meg. Så jeg tror absolutt at du ikke kommer til å angre på en Nexus. Nexus 10 blir enda bedre på ytelsene. Størrelsen ville der i mot ha vært avskrekkende for meg, i og med at den skal være så bærbar som mulig samtidig, og med en 10 tommers tror jeg den hadde blitt mer hjemme. Men det handler jo mer om smakssak og bruksområdet.
jakWin
Trådstarter
16 0
Takk for to supre svar! vil ganske så sikkert kjøre på med nexus 10 ja.., er tydelig vis best på "alle" områder? eller har den et svakt punkt? Anyone?
Microsoft Surface?
Så og si en laptop om du venter til Pro-versjonen kommer i Januar en gang
jakWin
Trådstarter
16 0
Vet du hvordan han kan ha fått den, når det står på hjemmesiden til Multicom at de ikke vil ha den på lager før den 28 des?? :P
De sender vel ut fortløpende etterhvert som de får inn.

Noe negativt? Litt liten lagringsplass og mangel på sdkort muligheter, men pytt pytt. Jeg kjøper likevel!
Noen som har prøvd denne? Helt ukjent merke for meg, men trenger først og fremst et brett til å se film og serier, gjerne over HDMI til en random TV. Kan dette duge?