Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 2090
Hei alle likesinnede inne her.

Jeg er enkelt og greit helt ny på dette feltet her, men er veldig nysjerrig på dette.
og har tenkt litt på at det hadde vert morsomt å samle sammen et "team" å utforsket litt sånn overalt? er jo utallige mange plasser irundomkring.
Stengte dører, plomberte bunkere,dører og bygninger.

lurer på om det er andre inne her som finner dette interresant?
jeg tenker ikke da på bare nærområdet, men kan jo også være med helt fra bergen til kirkenes jeg har bil og er ganske sikret økonomisk.
er da 19år, og setter stor pris på tilbakesvar.

ha en fin dag videre folkens!

[COLOR="Red"]Ps. Driver også med et prosjekt innen Grotting her i norge.
utforske grotter som ingen andre enda har vert, eller grotter som ikke er ferdig undersøkt. har kommet frem til en god del potensielle grotter her i landet.
Dette er jo igrun en opplevelse for livet, og om noen finner dette interesangt og ønsker og være med, er det enkelte forutsetninger:!
-Eget ansvar (jeg tar ikke på meg ansvaret for noen idet vi entrer grottene)

-Være i form. (di absolutt fleste grottene er ikke enkle og entre eller utforske, du burde være i stand til å klatre, helst ha litt erfaring med tau, altså rappelering og lignende, noen av hulene starter med at man må file seg ned over 30-40meter. (her kan jeg også da hjelpe til med utstyr og lærdom før vi setter i gang.

-Holde hodet kaldt i stressende sittuasjoner

-Og sist men ikke minst, jeg Krever att di som er interisert er "reine"
på sånne utflukter kreves det att narkotika er helt utelatt!!!

-Ingen kroniske sykdommer som Astma osv...[/COLOR]
▼ ... over en uke senere ... ▼
kan lett joine, driver med det samme men har ikke funnet noen som driver med det i romsdalen/nordmøre enda :/ har klatret tidligere og vet om noen plasser men de er i Ålesund.. har hørt om noen nedlagte kalk gruver på eide og fræna men har ikke sjekket ut noe.. jeg er i form! har erfaring med tau, har rappelert flere ganger, har ikke utstyr. klarer fint å holde hodet kaldt! driver heller ikke med narkotika!

bor på eide btw
Sist endret av problemkid; 25. mai 2012 kl. 14:42.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Jeg er gjerne med på UE og/eller "grotting" i området du snakker om. Er i grei form, men har bare rappelert noen få ganger, så kan ikke kalles erfaren.
Tar det lang tid å lære seg å bevege raskt og effektivt i grotter? Hva med utstyr?
▼ ... noen uker senere ... ▼
Sign me up, om du fortsatt er på jakt! Molde lokalisert...
Er vel endel gruver i rausand ikke langt fra molde dere kan stikke til.
Flott, da ser det ut til å være noe interesse for dette. Trådstarter ser ikke ut til å ha vert aktiv siden han lagde brukeren den 13. mai.
Jeg tar da saken i egne hender og spør om noen er med på UE (ønsker ikke å krype i skitne gruver nå) før torsdag 26. juli. Etter det blir jeg borte en måneds tid.
Bor i Kristiansund og har tilgang til bil.

Har du peiling på potensielt fete plasser så rop ut!
En virkelig kul plass i Kristiansund er ''Nikolav Chudotvores'', en gammel russisk tråler som ligger på Goma, og har vert der lenge. Usikker på hvor lovlig det er å ta seg ombord i en slik plass da.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Kan være med jeg!

- Kristiansund N
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Atomic radiation
Underlaid atom's Avatar
Im in Molde!