Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 897
Er det mulig å finne et kabinett innenfor målene: 24cm x 12cm x 20cm ?
Har letet litt, men virker som om 12cm blir vel lite :S Noen med erfaringer fra PC bygging til bil?
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Raspberri Pi burde jo fungerer bra, kombiner med et touchpanel på 7-8" så er du vel i boks.
kommer det gode kabinetter til disse rakkerne nå da? eller må jeg "bygg" kabinett selv?
Sitat av HabbaLaBiba Vis innlegg
kommer det gode kabinetter til disse rakkerne nå da? eller må jeg "bygg" kabinett selv?
Vis hele sitatet...
Hør med fomox her på forumet, vet han har 3D-printer
I failed unit tests
Freddy_fred5's Avatar
Sitat av HabbaLaBiba Vis innlegg
kommer det gode kabinetter til disse rakkerne nå da? eller må jeg "bygg" kabinett selv?
Vis hele sitatet...
Tja, du kan jo kjøpe ett par om du vil, men det beste er jo og bygge selv
Førrhelvett.
Lovegame's Avatar
Hvor får man tak i rimelige touch paneler til bruk sammen med Raspberry?
Har ikke tenkt tanken på å ha dette i bilen før nå.
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Sitat av HabbaLaBiba Vis innlegg
kommer det gode kabinetter til disse rakkerne nå da? eller må jeg "bygg" kabinett selv?
Vis hele sitatet...
De fleste retailerene selger med kabinetter i forskjellige materialer for 4-5$

Sitat av Lovegame Vis innlegg
Hvor får man tak i rimelige touch paneler til bruk sammen med Raspberry?
Har ikke tenkt tanken på å ha dette i bilen før nå.
Vis hele sitatet...
Nå vet jeg ikke om Pi støtter kommunikasjon over HDMI, så isåfall ville jeg satset på et touchpanel som henter bilde via HDMI og sender feedback via USB, USB-biten vil vel oppføre seg som en standard HID-enhet sist jeg sjekket.
Hvor kan man oppdrive Raspberri Pi idag?
I failed unit tests
Freddy_fred5's Avatar
Tenker du "idag, så jeg kan hente den på postkontoret til uka"? Om ja er det ebay med litt stive priser.

Om du ikke trenger den med det første så er det linker på raspberry pi sin side.

(regn med leveringstid, jeg sto på venteliste i 2 måneder først og jeg må vente 12 uker til før den blir sendt, så kanskje enda en uke til frakten..)
Sitat av Freddy_fred5 Vis innlegg
Tenker du "idag, så jeg kan hente den på postkontoret til uka"? Om ja er det ebay med litt stive priser.

Om du ikke trenger den med det første så er det linker på raspberry pi sin side.

(regn med leveringstid, jeg sto på venteliste i 2 måneder først og jeg må vente 12 uker til før den blir sendt, så kanskje enda en uke til frakten..)
Vis hele sitatet...
Farnell sier at dem forventer å kunne levere innen 5 uker. Om dette stemmer vet jeg dessverre ikke før om 5 uker..