Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 890
Som tittelen sier trenger jeg en ny vape
Har sitt litt på Arizer Solo 2 Vaporizer men vil gjerne ha muligheter til å ha den i lommestørrelse.

Har noen enkle kriterier..

Enkel og bærbar til og ta med på tur
Maks 3k
Dry herb.

Har sjekka litt på shady.. Men mye er utsolgt...

Noen andre gode nettsider jeg kan kjøpe fra? Hvordan er det å bestille vapes fra utlandet ang lovlighet??
Anonym bruker
"Hoppende Fe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det er 110% lovlig å bestille fra utland. Anbefales som regel, norske headshops tar blodpris på alt.
Hvis du vil ha butanvape anbefaler jeg the stunner.
Den koster 90 dollar

Elektrisk så anbefaler jeg Tinymight 2.

Kjøp fra hjemmesidene deres,ikke norsk webshop
Anonym bruker
"Stø Gjedde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Storz & Bickel Mighty eller Mighty+. Velutprøvd over mange år og du får sannsynligvis tak i reservedeler om det skulle trengs i lang tid fremover.
Skjønner ikke hva du mener, Shady har jo pax plus på lager! Løp og kjøp, storfornøyd med min og høres ut som akkurat den typen du trenger
Anonym bruker
"Hoppende Fe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Hasjmonsteret5 Vis innlegg
Skjønner ikke hva du mener, Shady har jo pax plus på lager! Løp og kjøp, storfornøyd med min og høres ut som akkurat den typen du trenger
Vis hele sitatet...
Men hvorfor skal man kjøpe på shady, hvis man kan spare masse penger ved å bestille den fra det store utland på egen hånd? (Mulig det ikke gjelder akkurat vapes i særlig stor grad, men tipper det er litt stor prisforskjell fra utlandet uansett)

Shady.no er en overpriset headshop som belager seg på kunder med penger som brenner(folk som nettopp har fått konf penger eller trygd), eller folk med hastverk.
Syntes det blir feil å støtte disse norske butikkene når dem kjører den modellen der.

Det er bare å se hvor små enkelte av disse butikkene var da de startet opp. Det går ikke lang tid fra de selger billig-varer kjøpt i mini-bulk fra alibaba, til de begynner å selge merkevarer også, noe som tyder på svært god omsetning, eller svært god profitt på omsetningen.
Mest sannsynlig er det snakk om sistnevnte, det er ikke så rart at man går fra ett lager på soverommet med 50k i jalla produkter fra Kina, til man plutselig har ett million-lager når man driver å selger varer med profittmarginer på 10-20x eller mer av innkjøpsprisen på enkelte varer.
Selg 10 vekter = 3-4K i rein profitt på en investering mindre en tusenlappen, fake rullepapir = 3-10x hver hundrelapp investert, bonger ofte 2-10x prisen man ser på Ali, Wish osv, så hvis de har kjøpt ett lite kvantum av disse kan man tenke seg en profitt på 4-20x innkjøpspris.


Dette er selvfølgelig tall dratt rett ut av lufta, men baserer meg på observasjoner gjort både på sidene til disse headshoppene, samt priser sett hos kinesiske selgere.
Det er snakk om en såpass drøy profitt at det har langt overgått det som er innafor, selv for ett nisje marked.

Jeg håper noen med litt kokain penger liggende, eller bare vanlige, hvite, papirsedler liggende bestemmer seg for å ta en kjangs innenfor dette markedet, og presser prisene hardere enn en dampveivals som jevner ut asfalten, og dumper prisene så hardt at folk som har hatt samlivsbrudd kan relatere etter å ha blitt dumpa for noen andre etter ett lykkelig 10-år sammen.
Med andre ord, ett priskutt så stort at folk ender opp med kuttskader av å betale for varene.

Har tatt god amfetamin, men seriøst, ikke støtt norske headshops med mindre det er veldig gode priser på varen. Vi flås i alle ender, det siste vi trenger er å betale 10x prisen for brukerutstyr fra Kina.
Anonym bruker
"Imponert Ilder"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg er OK fornøyd med Flowermate V5.0S Pro.
Jeg har to, Flowermate Slick og Davinci MiqroC.
Slick er kraftigst og best kapasitet (18650 batteri), miqron er merkbart svakere (18350) men holder greit til turbruk. Det er også mye nettere og bedre bygd.